Може кому буде цікаво. Купив собі ватметра за 300 грн. Заряджав через нього свій акумулятор. Від часу останньої зарядки проїхав 73 км. БМС ще не відключила акумулятор, то ж можна було ще проїхати 5-10 км. На початку зарядки згідно показників Ватметра напруга була 51,67 V, струм на початку - 8,5 A (зарядка 8-амперна), потім струм поступово падав і в кінці був близько 7,5 А
Додаткові файли:
Watt 103.jpg [ 339.77 КБ | Переглядів: 5069 ]
Ватметр показує у верхньому рядку, ліворуч струм, праворуч напругу. В нижньому рядку - праворуч потужність, а ліворуч цифри постійно змінюються показуючи почергово: мінімальну зафіксовану напругу, максимальний струм, максимальну потужність, час у ввімкненому стані, ампергодини і ватгодини. Не знаю яка похибка цього девайсу, а також, який ККД мого акумулятора, та враховуючи, що розряджений він був не до кінця, показники наче не погані
Додаткові файли:
Watt 100.jpg [ 351.39 КБ | Переглядів: 5069 ]
Додаткові файли:
Watt 101.jpg [ 410.55 КБ | Переглядів: 5069 ]
Додаткові файли:
Watt 102.jpg [ 333.65 КБ | Переглядів: 5069 ]
На останньому фото зліва внизу час відключення батареї.
Нагадаю, у мене батарея LiFePO4, 48V, 20 Ah