Поточний час: 28 бер 2024, 17:22

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 478 ]  На сторінку Пред.  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Наступ.
Автор Повідомлення
#107677Повідомлення 05 лип 2020, 18:09 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
alex_step писав(ла):
..Чи закон Ома тут не такий?...

Закон такой, только применили вы его не к месту, ибо с двигателями не все так просто. Эквивалентная схема замещения двигателя это не просто резистор (упрощенно это последовательно включенные активное сопротивление, индуктивность и напряжение противоЭДС), поэтому там другие величины и формулы. Через закон Ома там только потери на активном сопротивлении меди считаются, при чем в последнюю очередь.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108029Повідомлення 14 лип 2020, 11:28 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Київ, Україна
Дякував (ла) 18 Подякували 6
Мій електротранспорт: корч на 36 вольт
Хочу електротранспорт: Бергамот на 48 вольт
Когда сломался внутренний кулер в зарядном)))


Додаткові файли:
IMG_20200714_111916.jpg
IMG_20200714_111916.jpg [ 210.12 КБ | Переглядів: 6387 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108309Повідомлення 22 лип 2020, 13:07 
Не в мережі

Звідки: м. Луцьк
Дякував (ла) 10 Подякували 9
Мій електротранспорт: електровелосипед
Дозвольте приєднатися до спільноти. Перечитав кілька тем форуму, вирішив написати сюди . Зробив собі ось такий електровелосипед.
Додаткові файли:
El_velo.jpg
El_velo.jpg [ 475.96 КБ | Переглядів: 6327 ]

Наїздив поки що кілометрів 150. МК 350W, 36V, переднє редукторне. Контролер 36-48V, 350W, Акумулятор LiFePO4, 48V, 20Ah, 16s. Збирав сам.
Додаткові файли:
akumulyator.jpg
akumulyator.jpg [ 279.61 КБ | Переглядів: 6327 ]

Швидкість максимальна 36,5 км/год на горизонтальних ділянках без вітру Впевнено розганяється до 35. Швидкість 30-35 мене абсолютно влаштовує. Але є проблема, Хотілося мати пробіг до 100 км, ну хоча б 90, на практиці – 40-50! За освітою я інженер механік, в електриці поняття маю, але не гуру. З приладів є лише дешевий тестер «мультяшка». Перед збиранням батареї переміряв напругу на банках. На одній було 3,4V на одній 3,31V на всіх інших 3,35-3,36V. Всі 16 елементів перед спайкою з’єднав паралельно і зарядив до 3,7V Після остаточної зборки акумулятор чекав 3 місяці, поки зібрав усе інше. На першій зарядці проїхав приблизно 75км. БМС відключила батарею десь при 49V (по індикаторному вольтметру на ручці газу). Поставив на зарядку – відключилась при 54,6V На другій зарядці проїхав десь 40 км. На третій вже теж 40 км, але ще не відключилась. Підозрюю, що одна або кілька банок «дохлі». І БМС відключає батарею при далеко не повному заряді, а також при далеко не повному розряді. Мабуть, поки літо, буду їздити так як є, а потім розбирати батарею. Там де купував акумулятори таких самих вже нема і в інших місцях теж не знайшов. Питання таке, якщо дійсно виявиться, що 1-2 банки «дохлі», чи можна їх просто викинути і зібрати батарею 15s або 14s, щоб повніше використовувати ємність акумулятора?

_________________
Я не спец, просто хочу знати...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108323Повідомлення 22 лип 2020, 16:57 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
"Дохлость" аккумулятора понятие растяжимое.
Вам нужно выявить слабые ( с уменьшенной емкостью или увеличенным вн. сопротивлением) , провести КТЦ , выяснить реальную емкость и только после этого принимать решение .
Выкинуть вы всегда успеете.
Микола 60+ писав(ла):
поки літо, буду їздити так як є, а потім розбирати бата

А вот откладывать тестирование "на потом" - плохая идея.
аккум нужно лечить сразу как только заметили неполадки.
С огнем не шутят.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108339Повідомлення 22 лип 2020, 21:00 
Не в мережі

Звідки: м. Луцьк
Дякував (ла) 10 Подякували 9
Мій електротранспорт: електровелосипед
irde писав(ла):
Вам нужно выявить слабые ( с уменьшенной емкостью или увеличенным вн. сопротивлением) , провести КТЦ , выяснить реальную емкость и только после этого принимать решение .
Выкинуть вы всегда успеете.
Микола 60+ писав(ла):
поки літо, буду їздити так як є, а потім розбирати бата

А вот откладывать тестирование "на потом" - плохая идея.
аккум нужно лечить сразу как только заметили неполадки.
С огнем не шутят.

Тепер розумію, що перевірити всі банки треба було раніше :?
КТЦ- це якийсь контрольний цикл? перепрошую, ще не всю термінологію засвоїв. А тестувати зараз просто часу нема, якщо розберу, все одно буде лежати до зими. Буду їздити без фангатизму, і спостерігати...

_________________
Я не спец, просто хочу знати...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108354Повідомлення 23 лип 2020, 08:06 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Cherkassy
Дякував (ла) 1 Подякували 21
Мій електротранспорт: Электровелосипед
Хочу електротранспорт: Zoe
Живлячи 36в колесо 48в Вы маете 400Ват,тому пробіг в 40 км то норм, поставивши синусний контр ще добавите 5км,ідьте 25 км і проідите 50км,хочете більше пробіг-нарощуйте акум, місце є...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108360Повідомлення 23 лип 2020, 09:07 
Не в мережі

Звідки: м. Луцьк
Дякував (ла) 10 Подякували 9
Мій електротранспорт: електровелосипед
jura1675 писав(ла):
Живлячи 36в колесо 48в Вы маете 400Ват,тому пробіг в 40 км то норм, поставивши синусний контр ще добавите 5км,ідьте 25 км і проідите 50км,хочете більше пробіг-нарощуйте акум, місце є...

Коли замовляв колесо, хотів 48V. Продавець запевнив, що МК на 36V в комплекті з контролером 350W, 36-48V, буде працювати в нормальному штатному режимі і номінально видавати тих самих 350W. Не знаю, може пізніше куплю ватметра (бачив у продажу), що показує напругу, струм, потужність і ватгодини, тоді буде все на виду.
Я знайшов у себе інший косяк, можливо "паніка" була передчасною. Справа в тому, що на виході мого зарядного фішка, як на кабелі живлення стаціонарного компютера (мама). Тому я взяв старий компівський кабель, (там писало 230В, 10А) розрізав, папу приєднав на вихід акумулятора, а маму на вхід контролера. Коли ставлю на зарядку, контролер від'єднав, зарядне приєднав і все ок!. Але насторожило, що провід якийсь затонкий, мабуть 0,75. При зарядці він помітно грівся. При роботі не знаю, бо тоді все закрито. Коротше, я його замінив. Фішки розрізав, підпаяв провід на 2,5 і залив епоксидкою. Після того зарядив і вже проїхав 65 км. і ще вольтметр показує 51,2. Так що вчимося на ходу...

_________________
Я не спец, просто хочу знати...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108366Повідомлення 23 лип 2020, 11:54 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Cherkassy
Дякував (ла) 1 Подякували 21
Мій електротранспорт: Электровелосипед
Хочу електротранспорт: Zoe
65км пробіг на 20аґ то добре


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108370Повідомлення 23 лип 2020, 15:47 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Київ, Україна
Дякував (ла) 18 Подякували 6
Мій електротранспорт: корч на 36 вольт
Хочу електротранспорт: Бергамот на 48 вольт
Це дуже гарний результат. Наскільки в мене все оптимізовано, але було б не більше 60


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108377Повідомлення 23 лип 2020, 21:13 
Не в мережі

Звідки: м. Луцьк
Дякував (ла) 10 Подякували 9
Мій електротранспорт: електровелосипед
jura1675 писав(ла):
дуже гарний результат. Наскільки в мене все оптимізовано, але було б не більше 60
jura1675 писав(ла):
65км пробіг на 20аґ то добре

Тоді я спокійний :) , хоча хотілося хоча б 90 км. А стиль їзди у мене досить економний. На підйомах, а також, коли стартую, особливо на світлофорах, допомагаю педалями. На рівних ділянках, на швидкості 30-35 км/год, крутити педалі нема сенсу. На найвищій, сьомій передачі треба дуже швидко крутити. Гальмувати теж намагаюсь якомога менше. Збільшувати батарею не маю наміру. Е-вел і так важкий, Сьогодні зважив у повній комплектації, навіть із сумкою (купив на багажник сумку-штани), вийшло 32,8 кг. Сам велосипед - 14,5 кг, акумулятор - близько 9 кг, Зарядний пристрій на 8А. теж вожу з собою. А над коробкою перед сідлом "бардачок" з мінімально необхідним набором ключів і велоаптечкою.
Додаткові файли:
Prymirka.jpg
Prymirka.jpg [ 345.71 КБ | Переглядів: 6207 ]

Тут робив примірку коробки. Зверху акумулятор, знизу зарядне, біля зарядного контролер (на цьому фото ще нема). Хлопці на роботі пропонували кабель від зарядного встановити на котушці, щоб витягувався як у пилососа :D . Коротше, робив з розрахунку на можливість далеких поїздок, щоб можна було підзарядитись у дорозі, і бути максимиально автономним.

_________________
Я не спец, просто хочу знати...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108389Повідомлення 24 лип 2020, 08:10 
Не в мережі

Звідки: м. Луцьк
Дякував (ла) 10 Подякували 9
Мій електротранспорт: електровелосипед
Сьогодні їхав на роботу, не доїхав 300 м. акумулятор вимкнувся, в цей час напруга на індикаторі була десь 42,5 V. Точно не засік, бо цифри весь час змінювились. А я дивився, бо очікував момент вимкнення. Там якраз підйом. Підсумковий пробіг по одометру вийшов 77км! Приїхав на роботу, поки туди-сюди, пройшло десь пів години. Вставив ключ, індикатор увімкнувся і показав уже 47,2 V. Можливо, можна ще з кілометр проїхати :) .
Але поставив на зарядку...

_________________
Я не спец, просто хочу знати...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108390Повідомлення 24 лип 2020, 09:12 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 562 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
При смешной цене на Смарт бмс в наше время, мучаться в слепую с лифером.. :wallbash: хай бог милуе.....

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108391Повідомлення 24 лип 2020, 09:20 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
А можно пример смешной цены на нормальную смарт бмс ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108393Повідомлення 24 лип 2020, 09:28 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 562 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Kapral88 писав(ла):
А можно пример смешной цены на нормальную смарт бмс ?

Нормальная это какая? Для Вас?
100баксов Ант , дешевле Xiaoxiang без дисплеев.
https://www.olx.ua/obyavlenie/bms-kontroller-plata-zaschity-12v-24v-36v-48v-60v-72v-IDHYLGQ.html

Кто покупает условно на 200 долларовую акб, за 20 баксов БМС а потом плачутся что она то ли нормально не работает АКБ, то ли сдохнет через год, меня удивляют :pfeif:

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108402Повідомлення 24 лип 2020, 10:29 
Не в мережі

Звідки: м. Луцьк
Дякував (ла) 10 Подякували 9
Мій електротранспорт: електровелосипед
thunder_blade писав(ла):
При смешной цене на Смарт бмс в наше время, мучаться в слепую с лифером.. :wallbash: хай бог милуе.....

У мене проста БМС за 750 грн. Смішна ціна смарт це скільки в гривнях?

_________________
Я не спец, просто хочу знати...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 478 ]              На сторінку Пред.  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 26


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group