Поточний час: 17 квіт 2024, 01:40

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 480 ]  На сторінку Пред.  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 32  Наступ.
Автор Повідомлення
#108983Повідомлення 05 серп 2020, 19:50 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Каким прибором меряете? Батарейка нормальная?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108995Повідомлення 06 серп 2020, 00:10 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
Kapral88 писав(ла):
Каким прибором меряете? Батарейка нормальная?

Зображення
накатал 26,3км, заряда осталось 53,2 :irre:

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#109028Повідомлення 06 серп 2020, 14:48 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 17 Подякували 49
Мій електротранспорт: Электромопед Карпати
alex_step писав(ла):
накатал 26,3км, заряда осталось 53,2 :irre:

53,2 это 3,325 В на ячейку в среднем. Это его полка основной емкости. бОльшую часть емкости напряжение на ячейках будет держаться 3,2-3,3 В. По напряжению даже не определите сколько осталось энергии в батареях. Такова особенность LiFePo


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#109050Повідомлення 06 серп 2020, 20:05 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
Pastor_Frost писав(ла):
alex_step писав(ла):
накатал 26,3км, заряда осталось 53,2 :irre:

53,2 это 3,325 В на ячейку в среднем. Это его полка основной емкости. бОльшую часть емкости напряжение на ячейках будет держаться 3,2-3,3 В. По напряжению даже не определите сколько осталось энергии в батареях. Такова особенность LiFePo

это он типа только до основ дошел, а я уже четверть сотни проехал..? и ехал исключительно мотором дабы испытать на дальность пробега с одного заряда

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#109051Повідомлення 06 серп 2020, 20:06 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 563 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
:wallbash: на лифере напряжение не покажет степень заряда.

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#109052Повідомлення 06 серп 2020, 20:19 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Что то мне это напоминает... это не Сокол под другим ником? :lachtot:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#109053Повідомлення 06 серп 2020, 20:22 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
и поможет ориентироваться в емкости только кулонометр или умная BMS..?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#109055Повідомлення 06 серп 2020, 20:37 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 17 Подякували 49
Мій електротранспорт: Электромопед Карпати
alex_step писав(ла):
и поможет ориентироваться в емкости только кулонометр или умная BMS..?

Поможет ориентироваться ваттметр.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#109058Повідомлення 06 серп 2020, 20:52 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
Pastor_Frost писав(ла):
alex_step писав(ла):
и поможет ориентироваться в емкости только кулонометр или умная BMS..?

Поможет ориентироваться ваттметр.

от же ж как исключительно то... про вашему кулоны или ампер-часы принятые/отданные - не показатель?..

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#109066Повідомлення 07 серп 2020, 07:59 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Місто
Дякував (ла) 2 Подякували 11
Мій електротранспорт: Yamaha BWS (China) 2kW
- про вашему кулоны или ампер-часы принятые/отданные - не показатель?
Кулонометр - добре звісно, але набагато більш показовим є, для прикладу, Ваттметр DT3010 DC 300V 100A. BLUETOOTH.
Просто скопіюйте назву і вставте в пошук на ОЛХ. Без такого (або аналогічного) пристрою - важко працювати із ліфером. Особливо на початкових стадіях введення в експлуатацію батареї...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#109067Повідомлення 07 серп 2020, 08:12 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
у меня кагбэ на руле места больше нет... с таким разгоном скоро и на раме закончится - придётся дальше следующие приколы уже на обода крепить O_o

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#109068Повідомлення 07 серп 2020, 08:28 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Місто
Дякував (ла) 2 Подякували 11
Мій електротранспорт: Yamaha BWS (China) 2kW
А зарядка також на рамі закріплена ? Малось на увазі контролювати процес заряджання батареї а не розряджання. Включити вказаний пристрій між зарядним пристроєм і батареєю, включити зарядне і контролювати процес. Сам користуюсь "старшим братом" такого пристрою - зручно.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#109070Повідомлення 07 серп 2020, 08:46 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
ух ты ж ёй....... хороший подход к лиферу через соседнюю область... девайс же вообще про аккум не ориентирован + все потери на преобразования от розетки до аккума не знает :roll:

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#109073Повідомлення 07 серп 2020, 09:13 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Місто
Дякував (ла) 2 Подякували 11
Мій електротранспорт: Yamaha BWS (China) 2kW
Цитата: Ваттметр DT3010 со встроенным шунтом. Измерение напряжение, сила тока, мощность, емкость аккумулятора, сопротивление, температура, энергопотребление, время, стоимость.

Чому не орієнтований ?

.... все потери на преобразования от розетки до аккума не знает - а для чого Вам всі втрати ? Вам потрібно чітко знати скільки "закачано" в батарею.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#109253Повідомлення 12 серп 2020, 19:46 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
Итого: при напруге 45,8В ушел в отказ. По прямой малым током на малой скорости (вливая порядка сотни Ватт) еще едет, но как только поддать мощи (успел заметить показатель ~600Ватт) сразу тухнет.
Эт нормально для лифера? Так то вроде как паспортная нижняя граница 2,5В на банку => 40В при 16S, а с LCD-3 нижний порог контроллера можно порулить от 38 до 41,5 на 48В батке ...

Ток настройками обрезан в 1,5раза т.е. до 16,67А

С одного заряда поимел пробег 103,1км при средней скор. 16,2 км/ч и максимальной 51,7км/ч чисто на моторе т.е. без педалей (я то предполагал пробег порядка 80-85км, так шо результатом абсолютно удовлетворен).

Режим ассистента пока реализовать не получается по причине того шо каретка не хочет откручиваться (там люминь в сталюке и ключ тупо вытягивает резьбу; мастер попустил винт и ожидаем шо педалирование потихоньку раздвИгает эту халамидню...)

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 480 ]              На сторінку Пред.  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 32  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 11


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group