Поточний час: 27 квіт 2024, 08:20

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 481 ]  На сторінку Пред.  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Наступ.
Автор Повідомлення
#128815Повідомлення 28 вер 2022, 07:50 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
yuri писав(ла):
На 10-20% больше Ач влезает.
там далеко не 10-20,
Зображення
до того ж така експлуатація критично впливає на хімію, руйнуючи її, через що замість ~1000 циклів маємо кілька десятків, а тоді приходить "амінь".
(Чи не чули про "Лучше сорок раз по разу, чем ни разу сорок раз"?)

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128816Повідомлення 28 вер 2022, 10:49 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 100 Подякували 2
Мій електротранспорт: 350 Вт\36В на звичайний вел.
ПетрК писав(ла):
анрі13 писав(ла):
До речі, 4,5 В за моїм тестером-це ще не межа. Дал
А с какой целью вы их так заряжаете ?
Питання для "аби по№здіти". Консерви довго лежали просто неба,(подумав- розряджені) я ще не розібравшись шо то за штука,яка хімія, вирішив до того, поки розберусь в них, трошки "підбадьорити". Тепер бачу, що лоханувся. Але відповіді я так і не отримав- чому заряд (навіть тих, які я не заряджав) вище допустимої норми і чому після невеликого розряджання заряд поновлюється? Для "нобелівських лауреатів:
Додаткові файли:
акум1.jpg
акум1.jpg [ 148.16 КБ | Переглядів: 1884 ]
Майже 9 В .
Додаткові файли:
акум2.jpg
акум2.jpg [ 151.99 КБ | Переглядів: 1884 ]

Додаткові файли:
акум3.jpg
акум3.jpg [ 153.75 КБ | Переглядів: 1884 ]
Ті ж "майже" на китайтестері.З цією консервою я ніких маніпуляцій не проводив.

_________________
20 тис.на педалях + 20 тис на електро


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128817Повідомлення 28 вер 2022, 12:17 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Я б таки потикав цими тестерами в заздалегіть відому напругу, наприклад в компьютерний блок живлення 5 і 12 вольт, бо зазвичай при перезаряді така напруга на банках довго не тримається (хоча хто зна, може якісні банки до цього вже кустарно підтягували наприклад 5вольтовою зарядкою від мобілки, і банки ще до саморозряду не деградували ).

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128818Повідомлення 28 вер 2022, 13:06 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 100 Подякували 2
Мій електротранспорт: 350 Вт\36В на звичайний вел.
-=TRO=- писав(ла):
(хоча хто зна, може якісні банки до цього вже кустарно підтягували наприклад 5вольтовою зарядкою від мобілки, і банки ще до саморозряду не деградували ).

В Ніссані? Мобілкою?. Я ж писав- лежать посеред неба після "бавовни". Порадою неодмінно скористаюсь. Дякую.

_________________
20 тис.на педалях + 20 тис на електро


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128825Повідомлення 28 вер 2022, 22:47 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 100 Подякували 2
Мій електротранспорт: 350 Вт\36В на звичайний вел.
ПетрК писав(ла):
анрі13 писав(ла):
відповіді я так і не отримав- чому заряд (навіть тих, які я не заряджав) вище допустимої норми

А предположить что их зарядил прежний владелец , перед тем как вам "подарить" , не , не судьба
Цілком ймовірно...
:?

_________________
20 тис.на педалях + 20 тис на електро


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128828Повідомлення 29 вер 2022, 09:50 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 100 Подякували 2
Мій електротранспорт: 350 Вт\36В на звичайний вел.
-=TRO=- писав(ла):
Я б таки потикав цими тестерами в заздалегіть відому напругу, наприклад в компьютерний блок живлення 5 і 12 вольт, бо зазвичай при перезаряді така напруга на банках довго не тримається (хоча хто зна, може якісні банки до цього вже кустарно підтягували наприклад 5вольтовою зарядкою від мобілки, і банки ще до саморозряду не деградували ).

Коламбія Пікчерс представляє
Додаткові файли:
5 вол.jpg
5 вол.jpg [ 162.46 КБ | Переглядів: 1819 ]
Додаткові файли:
12В.jpg
12В.jpg [ 158.9 КБ | Переглядів: 1819 ]
А такою фрезою спробував розрізати з"єднання комірок.
Додаткові файли:
фреза.jpg
фреза.jpg [ 138.64 КБ | Переглядів: 1819 ]

_________________
20 тис.на педалях + 20 тис на електро


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128830Повідомлення 29 вер 2022, 13:29 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 100 Подякували 2
Мій електротранспорт: 350 Вт\36В на звичайний вел.
Вияснив у юзерів таких консерв, і п. ПетрК був правИй- акуми отримали перезаряд. В подробиці не вникав, бо то для мене "вища математика". Те, що я розряджав консерву лампочкою- для неї "дєтскій лєпєт". Спробую щось серйозніше (ніхром), а за тим виберу кращі комірки.

_________________
20 тис.на педалях + 20 тис на електро


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131248Повідомлення 26 січ 2023, 22:40 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
Вітаю шановне панство!
Не зміг знайти куди краще запостити таке запитання - то таки у "своїй" темі пишу...
Виникла чергова проблема:
Одного дня дисплей (KT LCD-3) погас не впливаючи на роботу МК, наступного дня сам знову засвітився в дорозі, але через пів-км у відмову пішов контролер (доїхав педалями, працездатність перевірив перемичкою - активацією контролера без lcd). Дисплей показує порожню батарею (не блимаючи) при повністю зарядженій батці. Швидкість типу перемикає (цифри на дисплеї змінюються), але практично на роботу МК не впливає -> що 5, що 0, а робота як на 1 (остання робоча установка)
Без дисплея сумно - ні напруги батки не побачити, ні відстань пробігу після зарядки не подивитися, ні швидкості не переключити. Деколи мотор самостійно стартує (якщо не знімати перемичку; її поставив тільки на "запалення", на канал зв'язку перемичку на землю не ставив) коли вел стоїть припаркований - то на повну потужність, то на мінімальну, то на якусь середню; деколи у русі (режим PAS, "газулька" в нульовому положенні) мимовільно "підгазовує" на невизначену величину => схоже контролер живе своїм життям
Як вилікувати?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131680Повідомлення 02 бер 2023, 14:39 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 100 Подякували 2
Мій електротранспорт: 350 Вт\36В на звичайний вел.
Вітаю шановне панство. Збираю електроначиння до другого е-вела. Традиційний акум в одному корпусі не вписується в "хотєлку", Розглядаю варіант одного акума з двох окремих корпусів
Додаткові файли:
варіант акума.png
варіант акума.png [ 5.9 КБ | Переглядів: 1306 ]
Чи є якісь особливості в такому варіанті і на яке "підводне каміння" можна напоротись?

_________________
20 тис.на педалях + 20 тис на електро


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131684Повідомлення 02 бер 2023, 18:01 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 46 Подякували 10
Мій електротранспорт: Поки що тільки електровело
Дві БМС, дві зарядки і грубі провода, якщо послідовно. Тільки щоб акуми однакової ємності були. Я взагалі собі колись зробив 42В спочатку, а потім просто добавив ще один 12,6 така ж кількість А\год послідовно. Заряджав двома зарядками. Потім вже переробив на одну батарею 54,6 (48) і смарт БМС поставив.
А якщо паралельно, то думаю проблем не повинно бути. Тільки при підєднанні щоб була однакова напруга на акумах. Й одна зарядка буде.


Востаннє редагувалось Karalex 03 бер 2023, 14:32, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131710Повідомлення 03 бер 2023, 10:45 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 100 Подякували 2
Мій електротранспорт: 350 Вт\36В на звичайний вел.
Karalex писав(ла):
Дві БМС, дві зарядки і грубі провода, якщо послідовно.

Послідовно. 2 БМС та 2 зарядки -трохи кучеряво виходить. А не можна використати лише 1 БМС та роз"єм для зарядки і винести їх за межі акумів довшими проводами? (на обох акумах однакова і напруга і ємність)

_________________
20 тис.на педалях + 20 тис на електро


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131712Повідомлення 03 бер 2023, 13:10 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
анрі13 писав(ла):
Karalex писав(ла):
А не можна використати лише 1 БМС та роз"єм для зарядки і винести їх за межі акумів довшими проводами?
теоретично - перешкод ніби немає, а з практики - не відомо наскільки рідкісний такий випадок. Але мабуть принаймні на СЕС хтось та використовує такий варіант

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131714Повідомлення 03 бер 2023, 14:34 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 46 Подякували 10
Мій електротранспорт: Поки що тільки електровело
Варіантів обриву тонких дротиків набагато більше, чим тоді, коли вони спаковані в батарею. Можна, але чи треба? При обриві як себе поведе БМС?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131716Повідомлення 03 бер 2023, 17:32 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 3 Подякували 0
Мій електротранспорт: Inmotion V8
Хочу електротранспорт: Tesla Model S
Всем привет,а где можно спросить за проблему с МК?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131718Повідомлення 03 бер 2023, 17:47 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Stasikk3k писав(ла):
Всем привет,а где можно спросить за проблему с МК?


viewforum.php?f=47
Не знайдете там підходящу тему, робіть свою.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 481 ]              На сторінку Пред.  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 82


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group