Поточний час: 29 бер 2024, 11:50

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 480 ]  На сторінку Пред.  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Наступ.
Автор Повідомлення
#128719Повідомлення 22 вер 2022, 12:38 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 100 Подякували 2
Мій електротранспорт: 350 Вт\36В на звичайний вел.
Яка "хімія" в цих консервах?


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Пробував китайтестером- показують 8,8 В, що дуже сумнівно, бо вони вже давно лежать а до цього поливались шлангом з водою через "бавовну"
акум.jpg
акум.jpg [ 162.19 КБ | Переглядів: 1491 ]

_________________
20 тис.на педалях + 20 тис на електро
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128722Повідомлення 22 вер 2022, 15:49 
Не в мережі

Звідки: Lutsk
Дякував (ла) 0 Подякували 13
LiMn2O4


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128780Повідомлення 26 вер 2022, 21:01 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 100 Подякували 2
Мій електротранспорт: 350 Вт\36В на звичайний вел.
deemon писав(ла):
LiMn2O4

Форум поки що весь не "викурив" та і знання мої в електротехніці досить примітивні,але... розрізав я з"єднання між комірками -кожна показує 4,45В. Галогенною лампочкою "посадив" вольтаж до 4,25В. Але за ті ж 5-7 хвилин комірка знову "набрала" ті ж 4,45В. Знаю, що це занадто, але як досягти рекомендованих 4,2В?

_________________
20 тис.на педалях + 20 тис на електро


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128785Повідомлення 27 вер 2022, 09:55 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
анрі13 писав(ла):
deemon писав(ла):
LiMn2O4
знання мої в електротехніці досить примітивні,але... розрізав я з"єднання між комірками -кожна показує 4,45В ... як досягти рекомендованих 4,2В?
Швиденько подавайте заявку в Нобелівський комітет!
Ви винайшли нове хімічне джерело струму з напругою на елементі 4,45В!
Подібного навіть ведучі лабораторії світу ще не можуть запропонувати. :nein:
Ви хочете щоб вам надали пораду до абсурдних запитань?
Мабуть спочатку потрібно достовірно поміряти напругу.
Або хоча-б протестувати свій китайський мультиметр, на адекватність його роботи.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128786Повідомлення 27 вер 2022, 10:04 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
В нього в підписі зазначено "20 тис на електро" (а спочатку здавалось що перший день ознайомлюється з "електричками") -> нехай поміряє будь-яку комірку із знайомою хімією для порівняння

Update. вангую що це воно, хоч трохи різняться корпусами https://stroomparts.com.ua/catalog/zapc ... an_leaf_2/
а тут на фото 1-в-1 вони https://home-energy.com.ua/ibp/ups-li-i ... 000-b.html

а для чого нед ними так познущались (зарядкою від БЖ без контролю)?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128787Повідомлення 27 вер 2022, 10:35 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 100 Подякували 2
Мій електротранспорт: 350 Вт\36В на звичайний вел.
Kozak писав(ла):
анрі13 писав(ла):
deemon писав(ла):
LiMn2O4
знання мої в електротехніці досить примітивні,але... розрізав я з"єднання між комірками -кожна показує 4,45В ... як досягти рекомендованих 4,2В?
:nein:
Ви хочете щоб вам надали пораду до абсурдних запитань?
Мабуть спочатку потрібно достовірно поміряти напругу.
Або хоча-б протестувати свій китайський мультиметр, на адекватність його роботи.

Пробував 2-ма китаймультиметрами- показники однакові. Пошукаю щось серйозніше...


Update. вангую що це воно, хоч трохи різняться корпусами https://stroomparts.com.ua/catalog/zapc ... an_leaf_2/
а тут на фото 1-в-1 вони https://home-energy.com.ua/ibp/ups-li-i ... 000-b.htmlТакі. З Нісана. Щось сталось з авто, подробиць не знаю, знайомий казав, що поливали водою.
Щодо "20 тис. на електро"- все просто- купив набір, акум від форумчанина, підключити все теж допомогли форумчани. Комусь це "муляє"?

_________________
20 тис.на педалях + 20 тис на електро


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128788Повідомлення 27 вер 2022, 10:46 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 100 Подякували 2
Мій електротранспорт: 350 Вт\36В на звичайний вел.
alex_step писав(ла):

а для чого нед ними так познущались (зарядкою від БЖ без контролю)?

Лише спробував чи братиме заряд. До того ж не дуже і познущався- з"єднав послідовно 2 консерви, китайтестер показав 17,8 В, БЖ на 19 В (за тим же китайтест.)

_________________
20 тис.на педалях + 20 тис на електро


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128789Повідомлення 27 вер 2022, 11:07 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
анрі13 писав(ла):
Такі. З Нісана. Щось сталось з авто, подробиць не знаю, знайомий казав, що поливали водою.
Щодо "20 тис. на електро"- все просто- купив набір, акум від форумчанина, підключити все теж допомогли форумчани. Комусь це "муляє"?
1. То треба було й запитання на тому будувати - "Консерва з Ліфа"
2. за "20 тис. на електро" не довелось ознайомитись з батареями??? (Станіславський)
3. Д̶о̶ ̶я̶к̶о̶ї̶ ̶н̶а̶п̶р̶у̶г̶и̶ ̶м̶а̶л̶и̶ ̶н̶а̶м̶і̶р̶ ̶з̶а̶р̶я̶д̶и̶т̶и̶ ̶т̶и̶м̶ ̶Б̶л̶о̶к̶о̶м̶Ж̶и̶в̶л̶е̶н̶н̶я̶? Що наробили - те тепер й маєте...

анрі13 писав(ла):
alex_step писав(ла):
а для чого нед ними так познущались (зарядкою від БЖ без контролю)?
Лише спробував чи братиме заряд. До того ж не дуже і познущався- з"єднав послідовно 2 консерви, китайтестер показав 17,8 В, БЖ на 19 В (за тим же китайтест.)
:doh: Ви про CC/CV режими зарядки літію щось чули? Не кажучи вже перевищення напруги (19 vs 17,8)...

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128790Повідомлення 27 вер 2022, 11:27 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 100 Подякували 2
Мій електротранспорт: 350 Вт\36В на звичайний вел.
alex_step писав(ла):
анрі13 писав(ла):
Такі. З Нісана. Щось сталось з авто, подробиць не знаю, знайомий казав, що поливали водою.
Щодо "20 тис. на електро"- все просто- купив набір, акум від форумчанина, підключити все теж допомогли форумчани. Комусь це "муляє"?
1. То треба було й запитання на тому будувати - "Консерва з Ліфа"
Що наробили - те тепер й маєте...
Нічого страшного. Я випробував лише 2 консерви. " У нас єтого гуталіна....! :D ( канікули в Простоквашино)

_________________
20 тис.на педалях + 20 тис на електро


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128791Повідомлення 27 вер 2022, 11:31 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 100 Подякували 2
Мій електротранспорт: 350 Вт\36В на звичайний вел.
alex_step писав(ла):
Цитата:
:doh: Ви про CC/CV режими зарядки літію щось чули? Не кажучи вже перевищення напруги (19 vs 17,8)...
Я ж писав- рівень примітивний. Інакше з якого бздуру я тут "клаву тиснув" :lol:

_________________
20 тис.на педалях + 20 тис на електро


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128793Повідомлення 27 вер 2022, 11:44 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 381
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
анрі13 писав(ла):
alex_step писав(ла):
:doh: Ви про CC/CV режими зарядки літію щось чули? Не кажучи вже перевищення напруги (19 vs 17,8)...
Я ж писав- рівень примітивний. Інакше з якого бздуру я тут "клаву тиснув" :lol:

Якщо настільки то настійливо рекомендується Вам не проводити ніяких дій з літієвими акумуляторами у дома чи гаражі де є можливість матеріальних збитків у разі пожежі.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128795Повідомлення 27 вер 2022, 13:02 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 100 Подякували 2
Мій електротранспорт: 350 Вт\36В на звичайний вел.
Цитата:
Якщо настільки то настійливо рекомендується Вам не проводити ніяких дій з літієвими акумуляторами у дома чи гаражі де є можливість матеріальних збитків у разі пожежі.

Я це врахував, бо не дарма частину форуму "викурив". З усіх "копняків" на мою адресу зрозумів, що у мене китайтестер бреше. Все?

_________________
20 тис.на педалях + 20 тис на електро


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128796Повідомлення 27 вер 2022, 13:50 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
анрі13 писав(ла):
у мене китайтестер бреше. Все?
Важко зрозуміти Вас по уривкам інформації.
Якщо чіпляли навантаження, щоб знизити напругу, то на який час, що потім напруга знов піднімалася?
Як можна зарядити пакети до 4,45В, коли максимально допустима напруга,
при якій ще не відбуваються невідворотні процеси (газовиділення, деформація та інш.) не більше 4,3В?
Якщо ви робите подібні експеременти, то це також непогано, по можливості викладуйте інформацію тут,
думаю багатьом буде цікаво, що відбувається якщо перезарядити елемент більш від номіналу.

П.С. Коли теж починав займатися батареями до електротранспорту, то зрозумів,
що мого лабораторно повіренного китайського тестера, не вистачає для таких цілей.
тому прийшлося купляти більш точний ZT303, саме для вимірювання напруги на елементах при балансуванні та інш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128798Повідомлення 27 вер 2022, 15:00 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 100 Подякували 2
Мій електротранспорт: 350 Вт\36В на звичайний вел.
Kozak писав(ла):
анрі13 писав(ла):
у мене китайтестер бреше. Все?
Важко зрозуміти Вас по уривкам інформації.
Якщо чіпляли навантаження, щоб знизити напругу, то на який час, що потім напруга знов піднімалася?
Як можна зарядити пакети до 4,45В, коли максимально допустима напруга,
при якій ще не відбуваються невідворотні процеси (газовиділення, деформація та інш.) не біліш 4,3В?
Пишу, про те. що бачу. Спробую сьогодні зафіксувати на фото. До речі, 4,5 В за моїм тестером-це ще не межа. Далі побоявся . Маю ще радянський, стрілковий тестер. Спробую.
Kozak писав(ла):
анрі13 писав(ла):
у мене китайтестер бреше. Все?


Якщо ви робите подібні експеременти, то це також непогано, по можливості викладуйте інформацію тут,
думаю багатьом буде цікаво, що відбувається якщо перезарядити елемент більш від номіналу.
Мене не цікавлять експерименти. Хочу взнати, чи можна з цих батарей хоч щось "витягнути". Наприклад , до движка на 24 В в переднє колесо. За акуми я не платив, чому б не спробувати? :ups:

_________________
20 тис.на педалях + 20 тис на електро


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128814Повідомлення 28 вер 2022, 06:28 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 565 Подякували 251
Мій електротранспорт: Таврия
На 10-20% больше Ач влезает.

_________________
автопробег на электричестве 39000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 480 ]              На сторінку Пред.  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 48


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group