Поточний час: 28 бер 2024, 21:06

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 480 ]  На сторінку Пред.  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Наступ.
Автор Повідомлення
#124219Повідомлення 17 груд 2021, 11:18 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
irde писав(ла):
alex_step писав(ла):
выключить питание кнопкой LCD без ка
а кто вам сказал что эта кнопка реально отключает питание ?

я в курсе что она НЕ отключает батку, но снимает подачу напряжения на потребителей (т.е. напряжение на контроллер подавалось, а на потребители не уходило) - реально контроллер висел с нулевой нагрузкой.
потому как-то не срастается в понимании выгорание провода при отсутствии нагрузки.......

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#124220Повідомлення 17 груд 2021, 11:30 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
посоветуйте альтернативную модель КТ-контроллера на время ремонта (вижу что за два дня в этот период времени года ремонт не реален, а ездить нужно :wallbash: :cry: ), далее останется резервным "на всякий случай". из требований: синусник; наличие коннекторов под всю стандартную периферию. (брать ту же модель - желание похерилось)

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#124228Повідомлення 17 груд 2021, 16:20 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
нарваться на китайского сборщика-криворука, можно с любым контроллером.
У меня был случай , периодически что то тарахтело внутри контроллера .
Оказалось капля припоя в виде шарика .
При "удачном " стечении обстоятельств вполне могла вызвать КЗ или сбой в работе .

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#124272Повідомлення 19 груд 2021, 20:24 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
Контроллери які я встановлюю на електротранспорт, зазвичай завжди розкриваю, і дивлюся на можливі недоліки.
Зазвичай в більш ніж 80% випадках, трапляються недоліки які можуть привести до подібних випадків.
Це як завжди: непропай шунта, підсилюючих провідників доріжок, каплі припою, КЗ на корпус,
поганий тепловий контакт силових ключів, недовкрученні гвинти, продавленні термопрокладки та інш.
В цьому конкретному випадку, скоріш за все спостерігається аналогічна картина.
Був поганий контакт силового провідника, з часом він відгорів, і спружинив на силову доріжку.
Лікування просте: перевірити справність ключів, та підпаяти силловий провідник підсиливши його в місцях прогарів.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#125223Повідомлення 03 лют 2022, 19:02 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
может кто из электронщиков подсказать что выходит из строя при подключении мощной фары через дисплей LCD-3?
хотелось бы вернуть работоспособность по случаю чтобы сохранить возможность включения фары кнопкой дисплея...

и в догонку к тому же еще пара вопросов:
- как решить коммутацию(включение) той же мощной фары кнопкой дисплея, но запитав фару с аккума - через твердотельное реле? (мож подробно кто изложит)
- про dc-dc 48/12 - насколько критично наличие опторазвязки?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#125386Повідомлення 09 лют 2022, 21:28 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
и ещё вопрос: как организовать зажигание стоп-сигнала по нажатию любой из ручек тормоза?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#125396Повідомлення 10 лют 2022, 10:13 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Місто
Дякував (ла) 2 Подякували 11
Мій електротранспорт: Yamaha BWS (China) 2kW
потрібні ручки із кінцевими вимикачами. Так реалізовано в заводських ел. скутерах.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#125571Повідомлення 15 лют 2022, 18:51 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
0038 писав(ла):
потрібні ручки із кінцевими вимикачами. Так реалізовано в заводських ел. скутерах.

кагбэ они и установлены
Зображення
но вопрос то в ином - с концевиков провода то идут в контроллер, который при нажатии ручки выключает колесо... а нужно бы ещё чтоб при этом стопарь загорался, и желательно без особых извращений... O_o

и ещё вопрос:
установлен расширитель руля размером 300x22mm
Зображення
а хочется несколько шире (во-первых чтоб закреплённые на его краях зеркала располагались чуть шире для более удобного обзора, и во-вторых при большей длине внутри трубки можно было бы установить 4S*18650+зарядку и понижайку-стабилизатор)
Есть мысль использовать металопластиковую водопроводную трубу Ду26 или 25 (стенка 2-3мм?). Достаточно ли она жёсткая для этой цели или лучше использовать чего другое?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#125583Повідомлення 16 лют 2022, 00:08 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
alex_step писав(ла):
бы ещё чтоб при этом стопарь загорался, и желательно без особых извращен

ну дык реле поставьте , чего там сложного ?
Концевик управляет релюшкой , у которой 2 пары контактов на замыкание , одна пара на контроллер , другая на стопы.

ЗЫ
Зачем ставите такие большие фотки , они на станицу не влазят.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#125679Повідомлення 19 лют 2022, 00:22 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
irde писав(ла):
alex_step писав(ла):
бы ещё чтоб при этом стопарь загорался, и желательно без особых извращен

ну дык реле поставьте , чего там сложного ?
Концевик управляет релюшкой , у которой 2 пары контактов на замыкание , одна пара на контроллер , другая на стопы.

ЗЫ
Зачем ставите такие большие фотки , они на станицу не влазят.

подозреваю что там оно по-разному должно быть организовано - NC и NO... да и схематически как-то неуверено это представляю. Причем, если реле - то хотелось бы твердотельное, а там ваще тупик и сложность... :(

зы картинка даже на смартфоне умещается вся, она на али линкуется

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#125681Повідомлення 19 лют 2022, 10:33 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
нарисуйте как вы представляете , а мы подправим.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126029Повідомлення 27 бер 2022, 14:53 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
и снова вопрос: приходится выбирать новый вел чтоб на него перекинуть электрику из подписи (старый вел на сервисе забраковали - вложить в нормальный ремонт нужно более 5тыс.грн) - потому возникают вопросы: хардтейл или двухподвес (асфальт/пересеченка~50/50); размер колес - стОит ли брать 29" при росте 172?
если кто опытный подскажет конкретную модель вела (среднего ценового диапазона) из velotrade.com.ua будет ваще идеально... :ups:
зы пользую электричку с PAS -> педалирую практически всегда

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126038Повідомлення 28 бер 2022, 15:51 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
Тіко підвіс, хардтейл - то вбивство спини, якщо їздити не рівнесеньким дорогам. По адекватній ціні і нормальної якості - то тіко б/в з олх


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126039Повідомлення 28 бер 2022, 17:12 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 288 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
гарних доріг у нас немає ,двопідвіс і якщо редукторний то передній привід але при інтенсивній експлуатації він буде потребувати постійного догляду та ремонту тому що кожна вибоїна, ямка( їх занадто багато) скорчуватиме ресурс .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126065Повідомлення 31 бер 2022, 13:31 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 7 Подякували 34
alex_step писав(ла):
потому возникают вопросы: хардтейл или двухподвес (асфальт/пересеченка~50/50); размер колес - стОит ли брать 29" при росте 172?
зы пользую электричку с PAS -> педалирую практически всегда

Найкраще хардтейл, простору вистачає і для акумулятора і для контролера. Хардтейл буде легший а ті двохпідвіси які продаються це тільки імітація велосипеда з зайвою вагою. Переробка такого велосипеда завершується громіздкою приблудою під сідлом, або акумулятором згори рами через, що центр ваги зміщується догори...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 480 ]              На сторінку Пред.  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 22


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group