Поточний час: 29 бер 2024, 00:45

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 71 ]  На сторінку 1, 2, 3, 4, 5  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: МК для полуторного електровелосипеда
#97209Повідомлення 19 січ 2020, 15:11 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Доброго дня. Потрібна порада в виборі мк.
Виховую особливого сина, у нас нажаль дитячий аутизм. Тобто синуля не все розуміє , своєрідна поведінка, підвищена чутливість до звуків...
Так як і всі діти потребує відпочинку , розваг... Влітку дуже любить купатися на річці .Шлях до неї лежить через сосновий ліс, по тропинці. Є 2 підйоми по пісочку. До річки 4 км. Відстань нибито і невелика, але в жару пішочком далеко. Зазвичай їдемо Україною з сідлом на рамі для сина. На велосипеді встановлена планетарка, на горки на 2 виїжджаємо.
Час іде і сину вже 12 років, на Україні не поміщаєтся. Настав час змінити транспорт.Є електровел Спарта. З ним проблема в тому що якщо синулю посадити на багажник , то він не тримається (під час їзди закриває вуха руками) , легко може вставити ногу в спиці з усіма витікаючими.
Потрібно щоб він сидів між мною і рулем щоб його контролювати.
Згадав що в мене в дитинстві був веломопед зіф. Трохи модернізований, рама обрізана по підсидельну трубу і приварений маятник з Верховини , з кріпленням під Верховиновське сідло. На ньому можна поміститись вдвох.
Раму цю віднайшов. На перед можна кинути вилку з горного велосипеда.
Постало питання яке поставити мк?
Перечитавши теми про переробку китайських скутерів в електро ( також карпати кажись хтось переробляв) дійшов до висновку ДД мені не підходить. Велика швидкість мені не потрібна, потрібна тяга що їхати лісом і на горку. Швидкості 25-30 вистачило б. Для цього нібито підходять редукторні мк. Батарея буде на 36В з бостонів .
Вага наша 110кг
Так як живу в курортній зоні , то поліцаї у нас не рідкість. Потрібно щоб був мускульний привід , педалі.
Переглянувши пропозицію як нових так і б\у мк зрозумів що купити в Україні не мій варіант. З китаю редукторне мк обійдеться в 70-80 доларів з доставкою в мій населений пункт.
Вислухаю пропозиції і критику щодо мого проекту.
З денежкой покищо туго, так як зараз всі кошти на опалення + кожного дня доставка синав школу власним транспортом( 40км). Виставив на продаж свою Хонду + Карпати+ деякі речі. Дивись і назбираю.
Можна замовити таке мк як на фото, тільки з розмірами дещо запутався.
Що таке 10 і 12 дюйм зрозуміло , в самого хонда на 10 колесах. А от 14*1,75 дюймів не зовсім зрозуміло. 1,75 це як вело резина аж ніяк не скутерна. 10 і 12 також 1,75


Додаткові файли:
2.JPG
2.JPG [ 160.13 КБ | Переглядів: 8425 ]


Востаннє редагувалось IoN1 22 січ 2020, 00:09, редаговано 4 раз(а).
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97211Повідомлення 19 січ 2020, 15:39 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Ламаний переклад з китайскої мови.Трохи бентежить потужність 250вт.
Посадочний 134 мм, в верховиновський маятник майже входить

Серия YOUE ----- Специальные моторы для электромобилей - это бесщеточные высокоскоростные планетарные редукторы. Машина небольшого размера, небольшого веса, быстрого запуска (большой крутящий момент), хорошего руления, низкого энергопотребления и большого пробега.

Модель электродвигателя: YOUE-Q 12 дюймов / 14 дюймов в целом (передние и задние колеса)
Номинальное напряжение: 24 В 36 В 48 В (по умолчанию 36 В, пожалуйста, обратитесь в службу поддержки для других)
Номинальная мощность: 150 Вт-250 Вт
Тип установки: длина вала 158 мм
Применимые модели: (передний привод) 12 дюймов
Открытая передача электродвигателя: 100 открытых передач
Ширина электродвигателя: 78 мм
Вес электродвигателя: 4 кг / комплект




Стандарт мотора: осевое открывание 100㎜, длина вала 158㎜ (40CR, закаленный HRC24-28), центральный подводящий провод 150 ((3 * 1,2 + 5 * 0,2, 180 ℃ термостойкость), импортный Honeywell Зал SS41 (термостойкость 150 ℃), железный сердечник DW470, эмалированная проволока QZ-2/155, магнитная сталь типа плитки 35SH, односторонняя муфта 8FUN, высокопрочный механизм YOUE, серебристо-белая / черная краска


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97225Повідомлення 19 січ 2020, 20:27 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 14 Подякували 42
Вам нужен 500Вт редукторный передний мотор например такой https://el-vel.com.ua/p611409479-motor-koleso-reduktornoe.html. Или анологичный от другого производителя. Его будет достаточно, чтоб тянуть Ваш вес в горку и по песку. Он легко форсируется без последствий до 1500Вт, прост в обслуживании, эксплуатации и ремонте.
Велосипед я бы рекомендовал сделать таким http://tubicycle.com.ua/pervyj-gruzovoj-velosiped/ или таким Зображення
Чтоб груз размещался низко к земле и перед рулём. Это самая оптимальная компановка для перевозки чего либо на велике. А передний электрический и задний мускульный привод даст отличную управляемость и проходимость на рыхлых грунтах.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97228Повідомлення 19 січ 2020, 21:22 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Цитата:
Перечитавши теми про переробку китайських скутерів в електро ( також карпати кажись хтось переробляв) дійшов до висновку ДД мені не підходить. Велика швидкість мені не потрібна, потрібна тяга що їхати лісом і на горку. Швидкості 25-30 вистачило б. Для цього нібито підходять редукторні мк. Батарея буде на 36В з бостонів .
Вага наша 110кг
Я переделывал верховину 6. Заднее колесо скутерное 12" 48в. 800вт.Скорость около 40км.ч. Жена с дочкой (это около 130кг) выезжают по переулку в гору около 5°. Скутерные колёса очень тяговитые.
Додаткові файли:
IMG_20160605_195153.jpg
IMG_20160605_195153.jpg [ 332.07 КБ | Переглядів: 8381 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97241Повідомлення 19 січ 2020, 23:01 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
vintik писав(ла):
Вам нужен 500Вт редукторный передний мотор например такой https://el-vel.com.ua/p611409479-motor-koleso-reduktornoe.html..


передній відкинув відразу. Потрібна вилка з усиленими дропами. І головне мені потрібен транспорт який не приверне увагу копів, на рамі зіфовській внизу є педальна втулка для педалей. Колесо повенне бути заднє з зірочкою (фривіл). На рамі є місце під шильдик, можна наклепати щось велосипедного типу (Мінськ , Україна, ХВЗ...)
Можливо туманно розписав шо мені потрібно- легкий двуколісний транспорт з полуторним сідлом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97243Повідомлення 19 січ 2020, 23:22 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Kapral88 писав(ла):
Цитата:
Перечитавши теми про переробку китайських скутерів в електро ( також карпати кажись хтось переробляв) дійшов до висновку ДД мені не підходить. Велика швидкість мені не потрібна, потрібна тяга що їхати лісом і на горку. Швидкості 25-30 вистачило б. Для цього нібито підходять редукторні мк. Батарея буде на 36В з бостонів .
Вага наша 110кг
Я переделывал верховину 6. Заднее колесо скутерное 12" 48в. 800вт.Скорость около 40км.ч. Жена с дочкой (это около 130кг) выезжают по переулку в гору около 5°. Скутерные колёса очень тяговитые.[/attachment]

Теми про переробку скутерів я читав, там в основному напруга від 48В і вище. Тай писали що колеса не дуже тягові на малих швидкостях(вірніше кому ще яке попалось). коли розкрутяться тоді все ок з тягою. Мені для лісу між соснами по дорожці велика швидкість не потрібна. Тай батка буде скоріш за все 36 в 21Ач ( 5 бостонів 42Ач перероблених) 5 кг ваги. Батарею хочу зробити компактну щоб можна було на Спарту перекидати.
Чим більше взнаю, тим сильніше схиляюсь до варіанта редукторного мк заспицьованого в обід.
З розміром коліс визначився так- переднє 26 від горного( зніму зі свого). Заднє скоріше за все також 26. Диск колісний алюміневий широкий з німця вже є. Хоча непагано смотриця коли заднє колесо трохи менше за переднє. Розміром як на карпатах 406 х 40 мм (20" х 1,2/3") (чи скл велосипеді десна ) Гляну на ринку чи є такі диски і резина.

Колеса 28,26 набирав не раз , тобто досвід є. Головне правильно розрахувати довжину спиць і найти такі в продажі. На ринку вибір просто величезний- на україну на перед, на зад і спиці на 26 горне і все :motz:

3 Д принтера і доступу до станків не маю і не притендую на електровелосипед року. Раму звісно почищу покрашу, маятник задній підрівняю чи заміню (рама з верховини непагана в наявності є) Задня частина на рамі саме з верховини , бо там маятник повертається на різьбі (болтах), не люфтить.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97260Повідомлення 20 січ 2020, 10:11 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Cherkassy
Дякував (ла) 1 Подякували 21
Мій електротранспорт: Электровелосипед
Хочу електротранспорт: Zoe
Привіт,може я помиляюсь але чим Вам Хонда не підходить?вкладати кошти і час в те що іздитиме мало і літом, якщо прийдеться то зарееструвати неможливо, продати теж,діти теж швидко ростуть,наче недавно першачки а зараз більші мене....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97268Повідомлення 20 січ 2020, 12:07 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
jura1675 писав(ла):
Привіт,може я помиляюсь але чим Вам підходить?вкладати кошти і час в те що іздитиме мало і літом, якщо прийдеться то зарееструвати неможливо, продати теж,діти теж швидко ростуть,наче недавно першачки а зараз більші мене....

Хонда куплялась в кращі часи коли не потрібно було реєструвати, доків зараз немає ніяких. Тай водійські права лише кат В іС. А так по факту зареєструвати можливо й можна ( талон точно придбати можна), переробити на електротягу також можливо хоч і не просто . А потім знову якось узаконити потрібно, бо в кращому випадку поїде на штраф майданчик як тс що не відповідає тех умовам. Тай Хонда Такт 51 не легенька і зовнішній вигляд на 3 ,колись наркомани обкурені пластик весь побили, повністю пластик віднайти не вдалось ( не поширена модель).


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97272Повідомлення 20 січ 2020, 12:51 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Я тоже сейчас задумался о законности, да и верховина начала сыпаться, поэтому вчера купил китайский велоскутер, перекину туда скутерное колесо и будет 800вт мощи.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97292Повідомлення 20 січ 2020, 15:16 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
IoN1 писав(ла):
Теми про переробку скутерів я читав, там в основному напруга від 48В і вище. Тай писали що колеса не дуже тягові на малих швидкостях(вірніше кому ще яке попалось). коли розкрутяться тоді все ок з тягою. Мені для лісу між соснами по дорожці велика швидкість не потрібна. Тай батка буде скоріш за все 36 в 21Ач ( 5 бостонів 42Ач перероблених) 5 кг ваги. Батарею хочу зробити компактну щоб можна було на Спарту перекидати.

Кіловатник в 26ому ободі чудово себе показує по лісним доріжкам, доречі. Можна навіть на 36в, просто швидкість буде не 50кмч, а пропорційно менше, от і все {O_0}


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97403Повідомлення 22 січ 2020, 00:47 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Концепція змінюється. Подивився на Верховину Kapral88 , нібито нормально виглядає, дістав свою раму. Не погнута, задній маятник внормі. Значить піде як рама електровела.
Тепер щодо коліс. Уважно додивився до редукторного що в першому пості , а там розмір велосипедний 14*1,75 ( це приблизно 10") ,16*1,75 (щось на зразок 12") .Тобто колеса невеликі як для дитячого велосипеда.

Переглянув скутерні безредукторні МК . 10" 3.0-10, діаметр обода 270, ширина 75, посадочний 200 ( в Верховині 140). З мінусів маятник різатиі варити, з плюсів вже є резина на 10 і вразі чого можна буде приміряти на Хонду (якщо тягове буде колесо) . На Хонді розмір диска 270 .
Можна придбати наступні варіанти
48в 800Вт 53 долар
48В 1000 /60в 1000/ 72В 1000 56 дол
60В 1200 62 дол всі колеса під барабанний тормоз, ціна без доставки.
Я так розумію мій варіант 48В 800вт ? Батарея 36в, ну мак 48 (якщо будуть зайві кошти)

Також є варіанти з 16" дисками, там посадочний чомусь 160 (можна впихнути в верховиновський маятник), діаметр диска 320 (також не зовсім зрозуміло, так як на 17" диску від дельти 450). Резини такої вдома не має. Варіанти потужностей такіж як і для 10" колеса, в ціні +2 долара.
До кінця місяця китайці святкують а там можна буде і заказати мк. Питати про кількісь витків і кількість жил як правило не має сенсу - мовний барьер (навіть з переводчиком)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97406Повідомлення 22 січ 2020, 02:17 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
Їзда на ДД починається від кіловата! У слабшого мотора буде такий же кпд, тільки без запасу по потужності та сильніше грітиметься. 500-800вт, це іграшки.
А брати совкові рами - це вже якщо зовсім туго зі грошима. На ту ж дешеву спарту поставити й буде добре - і велік і їде добре {!_!}


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97408Повідомлення 22 січ 2020, 07:51 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 88 Подякували 238
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
Та куда не нафиг))) 800 Вт скутер даже на свинце прекрасно тянет вгору 150кг.Тем более скорости большие не нужны.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97417Повідомлення 22 січ 2020, 09:49 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Vitali писав(ла):
На ту ж дешеву спарту поставити й буде добре - і велік і їде добре {!_!}

Спарта й так їде нормально при напрузі 36 в, її використовую майже кожен день. З такою погодою велосезон розпочався з перших чисел січня , вірніше він і не закривався. Але спарта не підходить ( уважно читати перший пост), навіть якщо і опустити сідло і малого на нього посадити ( сам при цьому на багажнику). До руля велика відстань і вразі чого неконтрольоване керування . Дитина ж особлива. Була спроба злізти з Хонди на ходу , добре що вона низька і тормоза гарні ( швидкість невелька). При цьому малий був між мною і рулем, тобто ситуація повністю контрольована.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97819Повідомлення 29 січ 2020, 00:37 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Цікавий редукторний моторчик 600вт 48В , при 36 в повинно бути приблизно 450вт, якщо не прибрехують . Варто такий взяти ? Обмотка мідь.


Додаткові файли:
11.jpg
11.jpg [ 111.85 КБ | Переглядів: 8133 ]


Востаннє редагувалось IoN1 03 лют 2020, 00:10, редаговано 1 раз.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 71 ]              На сторінку 1, 2, 3, 4, 5  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 26


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group