Трошки виділив часу . Таке страхіття виходить. Так як мк низькооборотисте то стоять 26 колеса. Переднє від ЗІФа з барабанними тормозами. Задній маятник доварений. Доварене кріплення амортизаторів , бо інакше колесо дістає до рами.Треба ще добавити підніжки і кріплення для акб і позрізати все лишне з рами. Спереду буде карпатовський щиток піднятий, а позаду пластиковий від вела з кріпленням до заднього маятника.
Нарешті збив до купи акб 48в 10,6Ач з бостонів, ще потрібно корпус зробити і бмс добавити.
Під вечір зібрав навісним єлектровел. Акб в рюкзак, контрік синус 18А 350вт скотчем до рами, замість ручки газу мікрік
Старт з місця впевнений, швидкий розгін, тяга супер
Швидкість набирає швидко, щодо швидкості то точно не 25 але й не 40.
Дав братухі проїхати, той відразу скільки грошей на мотор і батку треба?
Далі тест драйв в сосновий ліс. По тропинках тягне гарно, на горки легко виїжджа, на деяких ямах амортизатори пробива.
Далі поїздка по глибокому піску. Їде , тягне.
Накатав з 10 км, сподобалось. Правда батка була лише 46В. Майже доїхав до дому і тут виліз косяк- погнуло кріплення амортизаторів, ті що доварював. Потрібно усилити.
В принципі отримав те що й хотів- тягу і помірну швидкість і сідло для 2 (1,5) чол і бюджетну вартість.
Після цього Спарта здається таким дохляком.