Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
МК для полуторного електровелосипеда https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=3987 |
Сторінка 2 із 5 |
Автор: | Vitali [ 29 січ 2020, 06:04 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МК для полуторного електровелосипеда |
Дешевше точно не знайдеш. |
Автор: | Kapral88 [ 29 січ 2020, 12:11 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МК для полуторного електровелосипеда |
IoN1 писав(ла): Концепція змінюється. Подивився на Верховину Kapral88 , нібито нормально виглядає, дістав свою раму. Не погнута, задній маятник внормі. Значить піде як рама електровела. Тепер щодо коліс. Уважно додивився до редукторного що в першому пості , а там розмір велосипедний 14*1,75 ( це приблизно 10") ,16*1,75 (щось на зразок 12") .Тобто колеса невеликі як для дитячого велосипеда. Переглянув скутерні безредукторні МК . 10" 3.0-10, діаметр обода 270, ширина 75, посадочний 200 ( в Верховині 140). З мінусів маятник різатиі варити, з плюсів вже є резина на 10 і вразі чого можна буде приміряти на Хонду (якщо тягове буде колесо) . На Хонді розмір диска 270 . Можна придбати наступні варіанти 48в 800Вт 53 долар 48В 1000 /60в 1000/ 72В 1000 56 дол 60В 1200 62 дол всі колеса під барабанний тормоз, ціна без доставки. Я так розумію мій варіант 48В 800вт ? Батарея 36в, ну мак 48 (якщо будуть зайві кошти) Також є варіанти з 16" дисками, там посадочний чомусь 160 (можна впихнути в верховиновський маятник), діаметр диска 320 (також не зовсім зрозуміло, так як на 17" диску від дельти 450). Резини такої вдома не має. Варіанти потужностей такіж як і для 10" колеса, в ціні +2 долара. До кінця місяця китайці святкують а там можна буде і заказати мк. Питати про кількісь витків і кількість жил як правило не має сенсу - мовний барьер (навіть з переводчиком) Вилку заднюю с верховины я переделывал, оставил узел 4ачения, а перья обрезал и вварил квадратную трубу, размер получился идеальный, где то есть фотки, найду скину. Я буду пробовать переставлять колесо на китайца, если получится могу заднюю вилку подарить. Ещё есть не доделаный проэкт китайского скутера на 10" моторколесе, на ходу, только снят контроллер и ручка газа. Вытяну с сарая и буду продавать. Я на нём проехал около 30км, а потом снял на верховину контроллер, да так и забросил. Вам бы что ни будь типа такого придумать http://www.e-bike.com.ua/elektrotranspo ... ct_id=2450 А по поводу велосипедных моторколёс, даже не знаю, вам ведь возить считай два человека, даже если и потянет редукторное,всё равно оно расчитано на определённый вес, и я думаю точно не на 150кг. Чем скутерные хороши, они тяговитые и заточены под малый диаметр колеса. Там где будет ехать 800ватт скутерное, уже велосипедное нужно 1000ватт с перегревом и соответствующим контроллером. Но в любом случае выбор за вами. Я за пять лет эксплуатации верховины ни разу не пожалел ,что его купил. |
Автор: | alex_day [ 11 лют 2020, 07:45 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МК для полуторного електровелосипеда |
Доброго дня Мені здається ви обрали невірну концепцію: рама від ЗІФа варіант цікавий, але виж робите конструкцію не на рік. Зараз ви зможете сина перевозити, але він в вас росте і надалі буде зростати, тому слід одразу на це зважати. Як на мене самий вірний варіант пропонує vintik - вантажний велосипед з платформою спереду. Але цей варіант потребує виготовлення рами з 0. Знову ж розмірковуючи відносно розміщення крісла спереду виникає питання: а може слід розглянути варіант на зразок велорікши? Зробити спереду платформу на 1 місце, достатньо вузьке, щоб проходила лісом (Можливо навіть гальма наперед непотрібні будуть). Зібрати колеса передні з 20 ободу та колес з гіробоарда з засвердленим під шпихи зовнішнім буртом? Задню частину взяти від звичайного вела. Тепер відносно вашого питання: вагу 110 кг редукторний мотор 350Вт тягне достатньо непогано, але не в 26 колесі. Кітайців недарма "взяли на озброєння" стандарт 22 дюйми - з такими колесами мене (як раз 110 кг) 350й редукторнік везе з середньою 18 км/год. В принципі зафіксований по GPS максимум був 28 км/год, але мотору було важкувато. Тепер відносно батареї - на 36 В та невеликі відстані яб пайкою батареї не заморочувався, а взяв би батарею з гіробоарда 36В 4.4 Аг при вартості від 600 грн - як на мене непогане співвідношення характеристики / вартість. Якщо недостатньо, то вони в паралелі нормально працюють (москалі з електротранспорт.ру вже по декілька років їздять). Ну вистачить її на 2-3 роки, потім або нову/ нові, або ще щось цікаве з'явиться. Пробачте за забагато тексту - але якщо вже писати так писати |
Автор: | IoN1 [ 11 лют 2020, 10:00 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МК для полуторного електровелосипеда |
Покищо заказане редукторне мк 600вт 48в, очікую фотозвіту від логістів. Якщо все підтвердиться то колесо поїде в Україну, якщо ні то вернеться до продавця .Зараз в Китаї величезні черги на відправку вантажів, мої ще в черзі на приймання. Довго вибирав між 500 вт і 750вт. 750 вт цінник завеликий, взяв 600 так як різниця між 500 кілька баксів. Щодо батареї так привезу новеньких неварених прям з конвеера ( на яких і муха не сиділа) Бостонів , з них і зберу батку. Вийде дорожче чим батка з гіроборда , зато новенька . Придивлявся до пакетів 25-30Ач, ціна гарна , але щось незрозумів щодо мін напруги 3в ? Літієва акб нижній поріг 2.7 а там вказано 3 в. Контролери також заказав і звичайні і синусні від 18 до 30 А ( 350-800 вт), буде з чого вибрати. Граблі піготував 3 шт, шолом маю |
Автор: | alex_day [ 11 лют 2020, 10:17 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МК для полуторного електровелосипеда |
З гіробоарда теж булаб новенька та вже з БМС, ну вирішили так - той вірішили Напруга 2.7В - це напруга до якої можна розряджати батарею без ризика втрати її властивостей. Реально при напрузі менш ніж 3.3В-3.4В в вас їхати на батарейці не вийде, бо струм при цьому вона нормальний не видасть |
Автор: | IoN1 [ 11 лют 2020, 10:30 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МК для полуторного електровелосипеда |
alex_day писав(ла): З гіробоарда теж булаб новенька та вже з БМС, ну вирішили так - той вірішили Напруга 2.7В - це напруга до якої можна розряджати батарею без ризика втрати її властивостей. Реально при напрузі менш ніж 3.3В-3.4В в вас їхати на батарейці не вийде, бо струм при цьому вона нормальний не видасть Зараз в мене батка 10s2p з бостонів + бмс 20А , контролер 15А, вел їде нормально навіть до відключення акб бмс. Швидкість під кінець трохи менша стає. Чисто теоретично 2 бостони в паралель дають 26А, а контролер максимум бере 15А при розгоні чи під гору. По прямій струм повинен бути не більше 10А. |
Автор: | alex_day [ 12 лют 2020, 05:33 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МК для полуторного електровелосипеда |
IoN1 писав(ла): Зараз в мене батка 10s2p з бостонів + бмс 20А , контролер 15А, вел їде нормально навіть до відключення акб бмс. Швидкість під кінець трохи менша стає. Чисто теоретично 2 бостони в паралель дають 26А, а контролер максимум бере 15А при розгоні чи під гору. По прямій струм повинен бути не більше 10А. Все вірно: якщо ви заміряєте напругу при якій БМС відключає, то побачите 33-35Вольта, тобто як раз те що я вам і сказав. І раптом, якщо в вас БМС дозволяє розряджати до більш низьких напруг - збирайте гроші на нові ячейки та нову БМС |
Автор: | i8086 [ 12 лют 2020, 08:56 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МК для полуторного електровелосипеда |
З якого переляку це 33-35В? Наскільки мені відомо, БМС відключає при 30-31В. А взагалі то це невірно, БМС відключає при досягненні 2,75-3В на елемент і якщо батарея розбалансована, то так і буде відключення при 33-35В, потрібно вимірювати напругу на елементах селлогом чи вольтметром. |
Автор: | IoN1 [ 12 лют 2020, 09:44 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МК для полуторного електровелосипеда |
бмс відключає при напрузі 28 В ( вольтметр на ручці газу). Звісно намагаюсь не доводити до такого, але інколи трапляється. |
Автор: | Vitali [ 12 лют 2020, 21:27 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МК для полуторного електровелосипеда |
Коли банки ідеальні, то й бмс не спрацьовує. Моя батарейка за джайанта ні разу не вирубалася, бо контроллер знижував струм, 3км/г і ще й їде! Ні розбігу, не втраченної ємності, хотя струми знімалися до 2С. А якщо бмс спрацьовує - це вже перший дзвіночок, система налаштована неправильно. |
Автор: | irde [ 19 бер 2020, 21:13 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МК для полуторного електровелосипеда |
Я себе поначалу такой ставил. простой , дешевый , с удобным противоугонным замочком. Но вот назвать его тормозом можно чисто условно, слабое торможение. Может потому что мой вел тяжелый . Потом сменил его на дисковую аксиальную двупоршневую мотогидравлику . Вот сейчас доволен. |
Автор: | IoN1 [ 19 бер 2020, 21:22 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МК для полуторного електровелосипеда |
А у Вас тормоз був 100 чи 90 ? Собі замовив 100 так як нібито краще тормозить. Різниця в діаметрі тормозного барабана. |
Автор: | jura1675 [ 20 бер 2020, 08:24 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МК для полуторного електровелосипеда |
Більший діаметр-більша площа прихвату,головне щоб китайська жесть витримала де кріплення до дропаута і не повело диск у кріпленні в колесі |
Автор: | jura1675 [ 20 бер 2020, 08:27 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МК для полуторного електровелосипеда |
По законам фізики основні передні тормоза і вони повинні буть кращі за задні... |
Сторінка 2 із 5 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |