Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Mxus XF08С чи MXUS XF15C https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=4201 |
Сторінка 1 із 1 |
Автор: | Ioan85 [ 08 трав 2020, 19:42 ] |
Заголовок повідомлення: | Mxus XF08С чи MXUS XF15C |
Вирішив зібрати собі перший електровелосипед але мучаюсь перед вибором Mxus XF08С350Вт 36В чи MXUS XF15C 500Вт 48В Перший варіант планую збирати з батареєю Boston 36V 15,9Ah контроллер KUNTENG KT36ZWR 15A 36В 350Вт +екран LCD-3 Другий варіант Boston 48V 10,аAh контроллер KUNTENG KT48ZWSRD LCD 15A 48В 350-500Вт + екран LCD-3 В обидвох варіантах ціна приблизно виходить та сама. В першому варіанті насторожує те, що на закордонних сайтах він позиціонується як 250 ватний, в нас 350... В другому варіанті двигун більш габаритніший та важчий на 700 грам. Також не зрозуміло з напругою він універсальний і працює в діапазоні від 36 до 48 вольт чи під кожен вольтаж він по іншому перемотаний, але як тоді розрізнити щоб не попався на 36 вольт а експлуатуватиму на 48... По максимальній швидкості задовольняє діапазон 30-40 км\год планую їздити з PAS датчиком без ручки газу |
Автор: | Kbplug [ 09 трав 2020, 15:36 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Mxus XF08С чи MXUS XF15C |
Я купував більше року назад MXUS XF15F на той час на 48В в Україні не було, по крайній мірі мені так сказав продавець. Але продавці сильно над напругою не заморочуються, кажуть що воно універсальне скільки треба скільки і подавай, але при подачі більшої напруги воно працює не в режимі і так робити не слід. На моторі з завода є наклейка на яку воно напругу і під який обід. На моєму наклейки 26", 36V. Мотори відрізняються обмотками, ось табличка, перший стовпчик кількість витків, другий оберти на хвилину холостого ходу. 36v 350w_____48v 500w 5T 480______ 6T 543 6T 400______ 7T 465 7T 344______ 8T 399 8T 302______ 9T 361 9T 268______ 10T 330 10T 246______ 11T 294 12T________12T 265 13T________13T 245 Ви як будете купувати то уточнюйте які наклейки наклеяні на моторі, бо я як купував розібрався не до кінця, а продавець казав не забивай голову собереш і воно їхатиме. |
Автор: | elektrod [ 09 трав 2020, 19:11 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Mxus XF08С чи MXUS XF15C |
если нужна скорость под 50 выбери hf 01 36/500 48 в он переваривает,еле тёплый hf 15 малооборотистый 30 км/ч на 36 в |
Автор: | Ioan85 [ 09 трав 2020, 21:45 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Mxus XF08С чи MXUS XF15C |
Kbplug писав(ла): 36v 350w_____48v 500w 5T 480______ 6T 543 6T 400______ 7T 465 7T 344______ 8T 399 8T 302______ 9T 361 9T 268______ 10T 330 10T 246______ 11T 294 12T________12T 265 13T________13T 245 Тобто згідно таблички ті двигуни де однакова кількість обмоток вони ідентичні між собою, хіба що можуть відрізнятись товщиною січеня провода? elektrod писав(ла): если нужна скорость под 50 выбери hf 01 36/500 48 в он переваривает,еле тёплый hf 15 малооборотистый 30 км/ч на 36 в Цей вже буде відчутно важчий, хочеться знайти компромісне рішення, щоб не сильно у вазі велосипеду набрати заради швидкості при якій педалями не встигатиму помагати двигуну. |
Автор: | Ioan85 [ 10 вер 2020, 00:33 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Mxus XF08С чи MXUS XF15C |
Нарешті зібрав, комплектація вийшла наступна: Код: Двигун Mxus XF08С350Вт 36В (Наклейка на двигуні 26" 36v) Контролер KUNTENG KT48ZWSRD LCD 15A 48В 350-500В Дисплей LCD8H + USB 24; 36; 48В Акумулятор власної збірки 48V 10.6 Ah на елементах Bostom Swing, BMS DALY Li-ion 13S/20А 48V(54,6V) При повно зарядженій батареї 54.6V швидкість 42 км\год (не крутячи педалей) потужність на LCD дисплеї сягає до 580 Вт (рекорд 630 ват). Швидкість при холостих обертах 50.5 км год. Коли сідає акумулятор до 45-46 вольт максимальна швидкість падає до 35-38 км\год. Гірки долає добре з допомогою педалей. Найбільш оптимальна швидкість подолання гірок 20 км\год, на нижчих швидкостях відчувається гул редуктора і невелику вібрацію хоча це не заваджає вигрібсти з допомогою педалей на гірку з швидкістю 10 км\год де на гірському велосипеді без двигуна ледве їхав зі швидкістю 3 км\год З недоліків даного двигуна і мабуть всіх інших що є під касету це те, що він ширший за стандартну (135мм) посадку в рамі. Ширина осі між гайками 137мм, + шайбочки по 4 мм з кожної сторони, в сумі 145 мм. Зі сторони дискового гальма можна одну шайбочку забрати але гальмівний диск впреться у раму, з шайбочкою може й влізе але це лотерея через конструктивні особливості рам залежно від виробника, тому найкращий вибір рама під V-brake... |
Сторінка 1 із 1 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |