Поточний час: 28 бер 2024, 17:06

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 49 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
#106088Повідомлення 03 черв 2020, 21:27 
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 1 Подякували 0
Дякую, десь так і плануємо.

І по темі - порадьте будь-ласка гарний контролер і перевірених людей для батарейки)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106089Повідомлення 03 черв 2020, 21:39 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 381
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Сложно найти здесь поставщиков АКБ годных для серийного производства - необходимо иметь на серьёзный оборот новых элементов с прямыми поставками от производителей который не имеет никто из тех кто здесь предлагает.
А вот для сборки прототипа тут есть даже выбор.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106090Повідомлення 03 черв 2020, 21:40 
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 1 Подякували 0
мені до серійного виробництва ще "як до неба рачки" :) Спершу прототип же зібрати треба)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106091Повідомлення 03 черв 2020, 21:53 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 381
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Ultrinnan писав(ла):
мені до серійного виробництва ще "як до неба рачки" :) Спершу прототип же зібрати треба)

Если хотите коммерческого успеха проэкт изначально нужно на это нацеливать нужно понимать не сколько как создать, а в голову угла поставить как ПРОДАТЬ. И прежде чем создавать нужно оценить рынок и понять его ёмкость и преспективу, а этого честно я не вижу.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106099Повідомлення 03 черв 2020, 23:46 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Київ, Україна
Дякував (ла) 18 Подякували 6
Мій електротранспорт: корч на 36 вольт
Хочу електротранспорт: Бергамот на 48 вольт
Опишите вашего потенциального покупателя, возраст и т.п. Какие у него приоритеты?

И каково ваше конкурентное переимущество перед бензинками.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106115Повідомлення 04 черв 2020, 09:22 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
tigor писав(ла):
ваше конкурентное переимущество перед бензинками.

Мотобензинщики не оценят преимущество электричек.
Мало того , они видят в нем только недостатки.
поэтому надеяться что удастся их пересадить на электромоты - пустая затея.
Ниша электромотоциклов - это новое поколение молодежи , воспитанное на электровелосипедах, которые на бензомотоциклах не ездили и не знают что это такое, да и знать то особо не хотят.
Но таких в Укр. крайне мало.
И запускать производство только ради них - не рационально.
Выходить же на международные продажи не получится , Китай уже там прочно обосновался.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106116Повідомлення 04 черв 2020, 09:30 
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 1 Подякували 0
tigor писав(ла):
Опишите вашего потенциального покупателя, возраст и т.п. Какие у него приоритеты?
И каково ваше конкурентное переимущество перед бензинками.


Це здебільшого 30+ років, дорослі люди середнього і вище достатку, яким з одного боку подобається "олд-скул стайл" чопери, але при цьому купувати 20-річне смердяче корито дуже не хочеться, а з іншого боку вони люблять гаджети та все сучасне, і розуміють, що епоха бензину проходить.

Переваги перед бензинками це інша динаміка, безшумність, екологічність, чистота, відсутність регулярного обслуговування і заміни масла, фільтрів і т.п., дешевизна експлуатації, наявність "розумних" функцій і т.і. Гадаю на електрофорумі це всі і так знають)

Я планую вийти приблизно на ту саму ціну, що і наявні на ринку вживані малолітражні чопери (бо нових вже просто не випускають), тому сумарно ці переваги мають перевісити невеликий пробіг, тим паче, що цей мотоцикл планується саме як міський, тобто не розрахований на довгі міжміські подорожі.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106118Повідомлення 04 черв 2020, 09:36 
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 1 Подякували 0
irde писав(ла):
Но таких в Укр. крайне мало.
И запускать производство только ради них - не рационально.
Выходить же на международные продажи не получится , Китай уже там прочно обосновался.


Все вірно сказано про покоління.

Україна це дійсно не найпріоритетніший ринок (по багатьом причинам), але це не означає, що тут не можна це все започаткувати і робити. Я не страждаю патріотичним романтизмом, але все ж таки приємно бачити щось в світі з лейблом "made in Ukraine".

Ніша саме круізерів поки що не сильно зайнята, Китай здебільшого робить пласкі скутери і спортоподібні мотоцикли, чопери у них здебільшого якісь кумедні. Тому тут є потенціал.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106121Повідомлення 04 черв 2020, 09:47 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 34 Подякували 63
Мій електротранспорт: Електроскутер 1,2 кВт
Планується щось типу такого Е - Круїзера?
Додаткові файли:
Hd00a7c5831934b6e811df1d4b62e5aecN.jpg
Hd00a7c5831934b6e811df1d4b62e5aecN.jpg [ 131.73 КБ | Переглядів: 4502 ]
В Китаї такий з 3 кВтним мотором $2000. З доставкою і розмитненням в Україні буде $3000-3300. На таку ринкову ціну потрібно орієнтуватись.
Думаю збірка Е-мотоциклів в Україні має перспективи і ELEEK це довів.

_________________
Хочеш змінити Світ - почни з себе.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106123Повідомлення 04 черв 2020, 10:17 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Mir-on писав(ла):
збірка Е-мотоциклів в Україні має перспективи і ELEEK це довів.

урежьте осетра . :lol:
Ставить "чемодан на колесах " , в один ряд с тем китайцем на картинке - это перебор.
ЭЛЕКу до мотоцикла , как до Киева рачкы.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106126Повідомлення 04 черв 2020, 11:23 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 88 Подякували 238
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
Ultrinnan писав(ла):
Вітаю!
Оскільки досвіду в електротранспорті майже нуль, хотілося б,

Зачем лезть в то в чем вы полный нуль???? Или думаете тут деньги лопатами гребут???


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106127Повідомлення 04 черв 2020, 13:11 
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 1 Подякували 0
tank6661 писав(ла):
Зачем лезть в то в чем вы полный нуль???? Или думаете тут деньги лопатами гребут???


Чому ви так вирішили?

Цей проект в першу чергу для того, щоб зробити саме собі мотоцикл, якого немає на ринку (але який би я з задоволенням купив). А вже потім спробувати результат маштабувати і подивитися чи буде це цікаво людям.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106128Повідомлення 04 черв 2020, 14:39 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Додаткові файли:
2020-06-04 15 33 44.jpg
2020-06-04 15 33 44.jpg [ 227.31 КБ | Переглядів: 4455 ]

неужели этого мало ? :D
кроме того уже есть куча обзоров на ютубе.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106129Повідомлення 04 черв 2020, 14:45 
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 1 Подякували 0
на цій картинці чоперів аж... 0? Всі вони здебільшого спортоподібні чи стритоподібні, один коферейсер. Повірте, я шукав :)

а у мене душа лежить до чоперів старої школи, з довгою вилкою, високим рулем, і т.п. Серійних таких мотоциклів немає, лише саморобки (місцями дуже гарні).

такого класу електромотоциклів нажаль немає, тому тут є ніша.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106141Повідомлення 04 черв 2020, 20:57 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
ИМХО , 99% чепероводов - это понты на публику.
Да , понты дорогие , броские , выразительные , зачастую подстать наездникам.
Грозный раскатистый рокот , слышимый за километры , все окружающие его слышат и ждут приближения что бы увидеть.....
И тут такой электрочепер - да на него никто внимания не обратит потому что никто его не услышит. :D :D
Прожженным чепероводам он и даром не сдался :D

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 49 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 14


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group