Поточний час: 23 квіт 2024, 16:36

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 54 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: электровел на базе ашан-двухподвеса
#121937Повідомлення 15 вер 2021, 08:18 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 563 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
У Вас 6амперка под 14S походу, какое она выдает напряжение на ХХ?

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: электровел на базе ашан-двухподвеса
#121943Повідомлення 15 вер 2021, 10:30 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 16 Подякували 51
Мій електротранспорт: электротрайк и два электровела
thunder_blade писав(ла):
У Вас 6амперка под 14S походу, какое она выдает напряжение на ХХ?

6 амперная зарядка на холостом ходе выдает 58.2в.
Почему то не переходит в режим CV.
Додаткові файли:
Зарядка_6_ампер.jpg
Зарядка_6_ампер.jpg [ 212.05 КБ | Переглядів: 1682 ]

---------------------------------------------------------
2 амперная зарядка выдает 56.5в


Востаннє редагувалось ivsem 15 вер 2021, 10:43, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: электровел на базе ашан-двухподвеса
#121944Повідомлення 15 вер 2021, 10:39 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 563 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
58.2/16 = 3.63 на банку, норм
56.5/16 = 3,53 на банку что как бы маловато...
Если БМС батки резко рубит на "большой" зарядке то видимо есть "Выскочка"....

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: электровел на базе ашан-двухподвеса
#121946Повідомлення 15 вер 2021, 11:02 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 16 Подякували 51
Мій електротранспорт: электротрайк и два электровела
thunder_blade писав(ла):
58.2/16 = 3.63 на банку, норм
56.5/16 = 3,53 на банку что как бы маловато...
Если БМС батки резко рубит на "большой" зарядке то видимо есть "Выскочка"....

Как определить кто рубит - зарядка или БМС?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: электровел на базе ашан-двухподвеса
#121949Повідомлення 15 вер 2021, 12:55 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 563 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
ivsem писав(ла):
thunder_blade писав(ла):
58.2/16 = 3.63 на банку, норм
56.5/16 = 3,53 на банку что как бы маловато...
Если БМС батки резко рубит на "большой" зарядке то видимо есть "Выскочка"....

Как определить кто рубит - зарядка или БМС?

Тестером после отруба зарядки пробежаться по банкам и записать карту напряжений.. раз уж простые БМС стоят.

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: электровел на базе ашан-двухподвеса
#121987Повідомлення 18 вер 2021, 11:07 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 16 Подякували 51
Мій електротранспорт: электротрайк и два электровела
Провел исследование 6 амперной зарядки.
9час 00мин --53.80 вольт
10 00 -- 54.51 ток 6.2 ампера
10 30 -- 54.89 ток 6.2 ампера
10 40 -- 55.57 ток 6.2 ампера
10 42 -- 56.23 ток 6.2 ампера
10 43 -- 57.20 ток 5.0 ампера
10 44 -- 57.87 ток 4.0 ампера
10 45 -- 58.00 ток 3.5 ампера зарядка отключилась
Напряжение на аккуме начало снижаться до 52.91 вольта
Режим CV очень короткий, всего 3 минуты.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: электровел на базе ашан-двухподвеса
#121988Повідомлення 18 вер 2021, 12:10 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 563 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
ivsem писав(ла):
10 45 -- 58.00 ток 3.5 ампера зарядка отключилась
Напряжение на аккуме начало снижаться до 52.91 вольта
Режим CV очень короткий, всего 3 минуты.

БМС скорей всего отбила заряд, а то что напряжение начало быстро падать это нормально для Лифера, так он устроен.

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: электровел на базе ашан-двухподвеса
#121992Повідомлення 18 вер 2021, 15:47 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 16 Подякували 51
Мій електротранспорт: электротрайк и два электровела
thunder_blade писав(ла):
БМС скорей всего отбила заряд

Зарядка по достижении напряжения на аккумуляторе 58.00 прекращает заряд, но сохраняет на выходе напряжение 27 вольт.
Если разомкнуть выключатель, то ваттметр показывает напряжение зарядки 27 вольт, если замкнуть выключатель, то ваттметр показывает напряжение аккумулятора (52.91 вольта). Если зарядку отключить от сети и вытащить из разъема ваттметра, далее включить зарядку и подсоединить к разъему ваттметра, то напряжение на ваттметре мгновенно подскакивает до 58 вольт, но ток заряда в аккум не идет (выключатель замкнут).
Додаткові файли:
Схема01.jpg
Схема01.jpg [ 14.54 КБ | Переглядів: 1623 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: электровел на базе ашан-двухподвеса
#132593Повідомлення 03 трав 2023, 16:33 
Не в мережі

Звідки: Kyiv. Ukraine
Дякував (ла) 24 Подякували 0
Хочу електротранспорт: 12+12=30VDC
Мій варіант кріплення акума. - жовтий яскравий "підрамник-багажник" - із квадратної труби.
Обтискає (дуже надійно, 3 шпильки на 8 мм.) передню "колонку" металевою пластиною-хомутом на 2 мм.
Підтримує сідлову трубу (упор у поперчку і хомут на 2 мм.), і впирається у раму знизу (обтискає хомутом).
Зварювання із рамою немає.
На багажнику чорна платформа - кріпл. мото-кофра "на 1 мото шолом" обємом. Досить місткий.
Думаю, рама досить "посилилась" і "розвантажилась" на критичних точках. На "сідловому вузлі" так точно. І на рульовій теж звісно.


Додаткові файли:
photo_5330056407657072555_y.jpg
photo_5330056407657072555_y.jpg [ 273.42 КБ | Переглядів: 844 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 54 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 18


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group