користую мхус 15F 36В під 26"колеса з контроллером та акумулятором на 48 вольт - швидкість більше 50 то є вже занадто небезпечно як для вела {реально розганяв до 52 по прямій {струм урізаний налаштуваннями до 17А}}...
щодо аккума - буде різниця між літійіоном та ліфером т.я. робоча напруга в ліфера більш стабільна, що позначається на різниці макс.швидкості зарядженого та розрядженого аккума.
мені 20А*г вистачає на самому моторі на 80-100км в залежності від рельєфу та швидкості, ще не зутрічався підйом на який мотор не здатен витягти {маю лише один дуже крутий, але й там проблема лише у відсутності афальту - тому маю пробуксовки, але з допомогою педалей долається без проблем - у разі якщо мотор на передньому то з педалями отримуєм повний привід
}
ручку газу пораджу НЕ куркову - або скутерну, або половинчату скутерну
мене особито 9кг аккума та 4,5кг мотора напружують лише при підйомі вела у руках по поверхах
мені все цього року {з якісною фарою та LCD-3} обійшлось у близько 13,5кілогрн. {накатав лише перші пів-тищі км}