Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Полнопривод-гибрид или не стоит? https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=4619 |
Сторінка 1 із 1 |
Автор: | Егорка [ 13 лют 2021, 10:48 ] |
Заголовок повідомлення: | Полнопривод-гибрид или не стоит? |
Хто шо скаже,маю мк 350вт,36в,заднє,редуктор,буває треба поїхати на "дальняк",траса комбінована,по дорозі звичайно помагаю ножками і в крейсерному режимі,і під горки,але бувало,не вистачало заряду,були і поломки,може вже і були такі теми,але все ж!:хочу кинути ще на перед таке ж колесо,може навіть 250вт,акум буде і на заднє,і на переднє окремо,відповідно контролери і ручки газа також,а по дорозі комбінувати стилі,і думаю під горки без педалей піде,дальність заїзду збільшиться і т.д.,заміну мк на потужніше не пропонувати!!) |
Автор: | Andriyko [ 13 лют 2021, 11:55 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полнопривод-гибрид или не стоит? |
Да! Полный привод - это всегда плюс к надежности! А ещё и экономичней будет, особенно под горки, чем ехать на одном моторе, потому что нагрузка распределяется. А чтобы заряда хватило - или добавляем батарей или берем зарядку и включаем социальные навыки! Хотя зарядку всегда с собой не помешает брать. |
Автор: | Микола 60+ [ 16 лют 2021, 16:06 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полнопривод-гибрид или не стоит? |
Егорка писав(ла): Хто шо скаже,маю мк 350вт,36в,заднє,редуктор,буває треба поїхати на "дальняк",траса комбінована,по дорозі звичайно помагаю ножками і в крейсерному режимі,і під горки,але бувало,не вистачало заряду,були і поломки,може вже і були такі теми,але все ж!:хочу кинути ще на перед таке ж колесо,може навіть 250вт,акум буде і на заднє,і на переднє окремо,відповідно контролери і ручки газа також,а по дорозі комбінувати стилі,і думаю під горки без педалей піде,дальність заїзду збільшиться і т.д.,заміну мк на потужніше не пропонувати!!) Цікавий варіант. Повний привід, звичайно плюс. Окремий акумулятор на кожний двигун - теж. Їхати можна на одному, коли закінчиться, перемкнутись і доїхати на другому. Під гору і на важких ділянках вмикати обидва. Мінуси це складність, незручність (дві окремі ручки газу якось не по феншую) Але зважити плюси і мінуси і вирішувати Вам. |
Автор: | IoN1 [ 16 лют 2021, 16:47 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полнопривод-гибрид или не стоит? |
На 2 мк використовують одну ручку. Тай батарея одна , зібрана з чималеньких пакетів чи призматиків. В Полтаві є повнопривідний вел, переднє 500 вт редукторне, заднє не пам'ятаю яке, кажись редукторне. На перед добавили редукторне щоб по бездоріжжю і в гору краще їхати. На повному приводі по багнові і по горах саме те. Власник задоволений. Принаймі зараз виїжджає там де раніше не міг. Контрік один синус 800 вт а інший 450 вт синус. Як по мені для звичайного використання вистачає і одного редукторного, правда в мене не має великих підйомів , Тай педалей не маю. Для любителів гострих відчуттів і великих швидкостей - електромото, там і швидкість і потужність. не дуже вдала ідея на простому електровелосипеді їхати зшвидше ніж 40 км/ год. |
Автор: | Kozak [ 16 лют 2021, 19:23 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полнопривод-гибрид или не стоит? |
Егорка писав(ла): хочу кинути ще на перед таке ж колесо, може навіть 250вт,акум буде і на заднє,і на переднє окремо,відповідно контролери і ручки газа також,а по дорозі комбінувати стилі,і думаю під горки без педалей піде,дальність заїзду збільшиться і т.д. Микола 60+ писав(ла): Повний привід, звичайно плюс. Окремий акумулятор на кожний двигун - теж. Їхати можна на одному, коли закінчиться, перемкнутись і доїхати на другому. Під гору і на важких ділянках вмикати обидва. Мінуси це складність, незручність (дві окремі ручки газу якось не по феншую) Потрібна лише одна ручка газу. Дві батареї теж не потрібні, достатньо мати одну, але якісну.Теж спочатку думав, що буду їздити на одному двигуні, а в гору вмикатиму другий. В реальності виявилося, що краще завжди їздити на двох. Навіть по рівних ділянках, бо два двигуни завжди працюють в легших режимах ніж один. Вони будуть менше грітися та матимуть менші механічні навантаження - більйший ресурс. Також буде ліпша динаміка розгону, краща керованість та проходимість, вищий КПД. Ємність батареї, практично використовується одинаково, що з одним що з двома двигунами. Тому вважаю зовсім не доречним, при двох двигунах, їздити на одному. |
Автор: | Микола 60+ [ 16 лют 2021, 22:03 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полнопривод-гибрид или не стоит? |
IoN1 писав(ла): не дуже вдала ідея на простому електровелосипеді їхати швидше ніж 40 км/ год. Повністю згоден. У мене максималка 35 км/год. цілком достатньо. Я вже побував у дтп (по вині водія, що мене підрізав). Результат - 2 тижні у лікарні і ще тиждень на лікарняному ![]() |
Автор: | Микола 60+ [ 16 лют 2021, 22:12 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полнопривод-гибрид или не стоит? |
Kozak писав(ла): Егорка писав(ла): хочу кинути ще на перед таке ж колесо, може навіть 250вт,акум буде і на заднє,і на переднє окремо,відповідно контролери і ручки газа також,а по дорозі комбінувати стилі,і думаю під горки без педалей піде,дальність заїзду збільшиться і т.д. Микола 60+ писав(ла): Повний привід, звичайно плюс. Окремий акумулятор на кожний двигун - теж. Їхати можна на одному, коли закінчиться, перемкнутись і доїхати на другому. Під гору і на важких ділянках вмикати обидва. Мінуси це складність, незручність (дві окремі ручки газу якось не по феншую) Потрібна лише одна ручка газу. Дві батареї теж не потрібні, достатньо мати одну, але якісну.Теж спочатку думав, що буду їздити на одному двигуні, а в гору вмикатиму другий. В реальності виявилося, що краще завжди їздити на двох. Навіть по рівних ділянках, бо два двигуни завжди працюють в легших режимах ніж один. Вони будуть менше грітися та матимуть менші механічні навантаження - більйший ресурс. Також буде ліпша динаміка розгону, краща керованість та проходимість, вищий КПД. Ємність батареї, практично використовується одинаково, що з одним що з двома двигунами. Тому вважаю зовсім не доречним, при двох двигунах, їздити на одному. Теж абсолютно згоден. У мене один двигун, передній редукторний 350 Вт, 48 В. Задній привід чисто педальний. То ж і прохідність добра, і доїхати на педалях не важко коли акум розрядиться. На старті, на підйомах і важких ділянках допомагаю педалями. |
Автор: | Andriyko [ 17 лют 2021, 00:51 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полнопривод-гибрид или не стоит? |
Микола 60+ писав(ла): Повністю згоден. У мене максималка 35 км/год. цілком достатньо. Я вже побував у дтп (по вині водія, що мене підрізав). Результат - 2 тижні у лікарні і ще тиждень на лікарняному ![]() Каждый раз надеваю экип, когда выезжаю и молюсь, чтобы он не пригодился. Падать даже на околонулевой скорости без наколенника очень печально. |
Автор: | Егорка [ 19 лют 2021, 22:58 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полнопривод-гибрид или не стоит? |
Ок,для мого контра17А і мк350,при напрузі 36,кажуть,саме норм підійде акб 12-14Аг,а одночасно для двох мк,що,ресурс буде майже такий як для одного? |
Автор: | thunder_blade [ 19 лют 2021, 23:06 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полнопривод-гибрид или не стоит? |
Егорка писав(ла): Ок,для мого контра17А і мк350,при напрузі 36,кажуть,саме норм підійде акб 12-14Аг,а одночасно для двох мк,що,ресурс буде майже такий як для одного? ![]() |
Автор: | Микола 60+ [ 20 лют 2021, 15:25 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полнопривод-гибрид или не стоит? |
Егорка писав(ла): Ок,для мого контра17А і мк350,при напрузі 36,кажуть,саме норм підійде акб 12-14Аг,а одночасно для двох мк,що,ресурс буде майже такий як для одного? Думаю, з двома двигунами пробіг буде менший, але не в 2 рази. У мене акумулятор літій-ферумфосфатний, 48 В, 20 Аг. Часом з повної зарядки проїжджаю 60 км. часом 85 км. в середньому-70км. Залежить від багатьох факторів. |
Сторінка 1 із 1 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |