Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Створення електровелосипеду https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=4678 |
Сторінка 1 із 3 |
Автор: | modern89 [ 22 бер 2021, 10:58 ] |
Заголовок повідомлення: | Створення електровелосипеду |
Доброго дня. Хочу скласти електровелосипед для поїздок на роботу. Підібрав собі ось такий велосипед в магазині https://velotrade.com.ua/images/storage/2020/02/25/7822/28-Dorozhnik-COMFORT-MALE-siniy-2020-7822-1980x1360.png. Модель Dorozhnik COMFORT MALE 2020. Рама і вилка ніби металеві. Його маса 17,7 кг, моя 120+. Планую поставити редукторний мотор на 500вт. Питання: чи витримає вилка? Якщо ні, то, по-можливості, порадьте, будь ласка, іншу модель з прямою посадкою і широким сідлом (хоча сідло можна поміняти). Дякую. |
Автор: | thunder_blade [ 22 бер 2021, 11:06 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Створення електровелосипеду |
Ставте задний редуктор але будуть питання по тормозам..., Краще другого донора вибрати, ці вилки не розраховані на мотори. |
Автор: | thunder_blade [ 22 бер 2021, 11:17 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Створення електровелосипеду |
Роман так человек 500ку хочет, а у тебя чистый 250ка. |
Автор: | horobey [ 22 бер 2021, 12:01 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Створення електровелосипеду |
Цей велосипед розрахований до 130 кг навантаження. Чи не буде слабким. Адже крім усього ще буде батарея, двигун, контролер. І найголовніше ями на дорогах. |
Автор: | IoN1 [ 22 бер 2021, 12:55 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Створення електровелосипеду |
thunder_blade писав(ла): Роман так человек 500ку хочет, а у тебя чистый 250ка. Та я не пропоную свій двигун. Лиш написав що треба купити редукторний двигун в якого з обох сторін є різбова частина. На ліву сторону накрутиться барабанний тормоз. Стане як рідний. Можна і з дисковими тормозами заморочиться, але там не все так просто. Я вмію користуватись особистими повідомленнями , щоб не засоряти тему автора своїми пропозиціями щодо купівлі |
Автор: | карабас. б. [ 22 бер 2021, 16:18 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Створення електровелосипеду | ||
120 кг немало 500ват редуктор краще на зад напевно потрібен і велосипед міцний щось схоже на цей з сталевою рамою і з гальмами вже вирішено .
|
Автор: | modern89 [ 23 бер 2021, 00:31 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Створення електровелосипеду |
Знайшов відео, де автор велосипед Україну переробив і чим це все закінчилось (вилка там аналогічна вроді) https://www.youtube.com/watch?v=Oh9I9YwJQ9M |
Автор: | lu4 [ 23 бер 2021, 01:41 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Створення електровелосипеду |
Якщо 500Вт на перед то ОБОВЯЗКОВО ПІДСИЛЮВАЧИ вилки!!! Якщо є можливисть все що потужніше 350 Вт ставиться на задне колесо. |
Автор: | Kapral88 [ 23 бер 2021, 08:14 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Створення електровелосипеду |
modern89 писав(ла): Знайшов відео, де автор велосипед Україну переробив і чим це все закінчилось (вилка там аналогічна вроді) Так это же советская "Украина", там метал в разы крепче нынешнего китайского.!!!А китайских вилок я уже две клиентам поменял с установкой на каждую сторону усилителей. Переделывал и я " Украину" правда сзади 600ват прямой привод был.https://www.youtube.com/watch?v=Oh9I9YwJQ9M Додаткові файли: Но после двух лет эксплуатации, лопнула вилка и я комплект перенёс на "Спарту".Если есть возможность, найдите такой и будет вам счастье. Додаткові файли:
|
Автор: | карабас. б. [ 23 бер 2021, 08:30 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Створення електровелосипеду |
Підсилювачі дропаутів потрібно ставити і тоді коли двигун з заду тому що прості велосипеди нерозраховані на те шо ми з ними робимо і які навантаження вони мусять витримувати . |
Автор: | Ioan85 [ 23 бер 2021, 10:14 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Створення електровелосипеду |
Для електровелосипеду шукайте гірський велосипед на 26" Ідеально підходять для електрофікації б\у кінця 90х початок 2000 років зі стальною рамою і коштують не дорого. Ще якщо рульовий стакан буде в рамі 1.1/8" та вертикальний дропаут буде ідеально. По двигуну MXUS XF08 350 ват, або MXUS XF15 500 ват |
Автор: | Микола 60+ [ 23 бер 2021, 12:18 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Створення електровелосипеду |
modern89 писав(ла): Доброго дня. Хочу скласти електровелосипед для поїздок на роботу. Підібрав собі ось такий велосипед в магазині https://velotrade.com.ua/images/storage/2020/02/25/7822/28-Dorozhnik-COMFORT-MALE-siniy-2020-7822-1980x1360.png. Модель Dorozhnik COMFORT MALE 2020. Рама і вилка ніби металеві. Його маса 17,7 кг, моя 120+. Планую поставити редукторний мотор на 500вт. Дякую. У мене майже такий самий Додаткові файли: Dorozhnik Amber, з алюмінієвою рамою на навантаження 110 кг. Про нього ця тема viewtopic.php?f=46&t=4631 Хочу зазначити, що рама дуже міцна. Я вже побував у дтп, зіткнення з автомобілем на швидкості 35 км/год. Велосипед відбувся "вісімкою" на передньому колесі і зломаною лівою педаллю, а я - два тижні в лікарні і ще тиждень на лікарняному. Коротше, для асфальту саме те, що треба. По розбитій дорозі без амортизації, звичайно некомфортно. Але він у мене вже рік (на електротязі 6 місяців і 1200 км), я ним дуже задоволений. Моя вага 100 кг, на багажнику возив 30 кг. Вага велосипеда у повній комплектації 32 кг. (без електрокомплекту по паспорту 14,5 кг) |
Автор: | -=TRO=- [ 23 бер 2021, 12:44 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Створення електровелосипеду |
такой винтажный байк можно брать только , если дорога ровная как стекло или если до работы не более 5 км. Но если путь больше, и дороги наши, то надо брать как минимум с передней подвеской (хардтейл), иначе долбежка в руки прилично подорвет им здоровье. дальше больше, 500вт в переднюю амовилку ставить низя, при тяге вращающий момент блокирует работу амовилки (закусывает), а если она вопреки закусыванию срабатывает, то это чревато быстрым износом. так что в передню вилку 250-350вт потолок (и то я на кочках газ бросаю чтобы вилку не насиловать). МК в 350вт достаточно чтобы ехать по прямой 35+км/ч (мой едет 40 на одном таком моторе). БОльшая мощность нужна только если есть затяжные подъемы на пути (на подъемах одного прям не хватает, а два в самый раз). Что касаемо колес, для езды на работу я бы электровел собирал вообще на 24 колесах, так как чем меньше диаметр колеса, тем больше выдаст тяги моторколесо, и вполне может быть достаточно одного 350вт даже для подъемов (не то что мой на 29 колесах, в таком диаметре тяги одного мелкого мотора маловато). Так что если собственному здоровью не враг, байк надо с амовилкой (у меня еще и амо подсидельный штырь), а если байку не враг, то мотор лучше задний (у меня был байк с тяжелым передним ДД 500вт, амовилку раздолбало в хлам за один сезон). А передний привод, как по мне, должен быть на электробайке только в качестве второго, или если частая езда по песчаным грунтам. |
Автор: | Ioan85 [ 23 бер 2021, 14:25 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Створення електровелосипеду |
Мій велосипед з стальної рами 90тих років. Вага велосипеду вийшла 23 кг Ось так бере гірки з допомогою педалей 350 ватний двигун MXUS XF08C у Львові в парку Горіховий гай |
Сторінка 1 із 3 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |