Manetu писав(ла):
Подвеска состоит из линков . Тут без ЧПУ фрезера не обойтись если планируете по уму делать . На коленках ничего стоящего не получится замастырить . Имхо .
Сам хочу подвес на фетовской резине но это всего лишь влажные мечты умом я понимаю что не потяну финансово хороший подвес . На макетах ездить ( двух пружинах )) так уж лучше на брендовом хартейле. Комфортная езда это как бы побочное явление у двух подвесах задача подвески держать рельеф . Подвес конечно хорошо но по деньгам все предпочтут за те же деньги купить автомобиль чем качественный подвес .
Так, саме це і основна задача підвіса - постійно тримати зчеплення з дорогою, для мене це було в принципі знайомство з тим як влаштований підвіс, яким чином працює підвіска, шо таку прогресія там і тд. Але зрозумів що можно дійсно зробити пружину, яка буде робити їзду м'якіше, але оскільки я планую більш педальний варіант, то мені це непортрібно, оскільки ще додаються ньюанси з тим щоб підвіску не хитало на педалювання, і т.д. Тому варю собі хардтейл з довшою базою, чисто дорожній варіант, яка теж буде краще впливати на гасіння ям, оскільки колесо буде більш віддалено від сідла