Поточний час: 19 квіт 2024, 07:33

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 37 ]  На сторінку 1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Проблема з BMS ?
#123304Повідомлення 18 лист 2021, 13:58 
Не в мережі

Звідки: ukraine
Дякував (ла) 7 Подякували 0
Добрий день! Потрібна порада.
Є електровел з колесом 800Вт прямого приводу, відповідним контролером на 800 Вт і аккум 48v з 65 елементів LGGBMH11865, з'єднаний в 6 груп по 10 і одну 5 елементів. Всій цій конструкції приблизно три роки. Плата BMS що стояла - грілася, грілася і одного дня просто вигоріла. Віддав типу в ремонт - сказали міняємо плату BMS, з вас 900 грн - 500 за плату і 400 за роботу. Ну ок, аби працювало. Почав іздити - почала з'являтися проблема - глохне на поганій дорозі по колдобинам або брусчатці. А якщо додати газ на поганій дорозі - 100 % глохне. Лікувалось вимкненням батареї від контроллера і заново підключити. Якщо спочатку раз на годину це було, потім дедалі частіше. Вирішив розібрати аккум - сразу побачив якість того "ремонту". Половинки корпуса аккума мають направляючі і вставляються один в один без проблем, якщо ти не рукожоп. Але то не наш метод- треба вставити аби как, зверху захуярити герметиком і шліфанути наждаком). Далі ще цікавіше - дістав всі аккуми з корпуса і бачу , що з одного боку дроти до 2х груп елементів обірвано( чи від'єднано?) . Це дроти, що потім йдуть на роз`єм до BMS. Припаяв їх, але поведінка стала ще дивнішою - то працює, то ні, жодної закономірності в такий поведінці не видно. Може працювати, міряєш напругу все ок, потряс акк, покрутив сяк так - все ок, все працює. Ввечері ставлю на вел - все ок. На ранок - не працює. Не світяться діоди на корпусі. Міряю напругу на виході:
- 39В в неробочому стані. В робочому має бути 48В , а показує 49,1 В.
Що чому тут проблема? В BMS ? Трохи погуглив , зрозумів що BMS бувають різні, але схема підключення проста, зроблю і сам. Чи можливо, що ці мастери-ломастери встановили якусь дешеву плату BMS під невисоку напругу, а "зайві" групи елементів відкинули? Яка плата BMS мені потрібна?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з BMS ?
#123305Повідомлення 18 лист 2021, 15:14 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1007
Мій електротранспорт: >
cotton писав(ла):
Чи можливо, що ці мастери-ломастери встановили якусь дешеву плату BMS під невисоку напругу, а "зайві" групи елементів відкинули? Яка плата BMS мені потрібна?

Может да, может нет, ... Нельзя ставить диагноз по вашим догадкам. Раз уж разобрали батарею, то потрудитесь довести сюда всю инфу до которой добрались. Снимите к примеру видео с вашими комментариями, Сфотографируйте БМС, по ней должно быть видно на сколько ячеек она расчитана. Нам от сюда вашу БМС не видно.
С вашей батареей то же не понятно, почему у вас перекос по колличеству в "группах" . Я так понимаю группы это параллельно соединенные банки, а потом эти группы соединены последовательно, т.е. батарея у вас 11S. Походу батарее нужна диагностика (тест на емкость всех ячеек, которые "группы", и тест работы БМСки). У меня есть подозрение что вы самотоятельно это не потянете.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з BMS ?
#123306Повідомлення 18 лист 2021, 15:15 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Kiev
Дякував (ла) 3 Подякували 18
Мій електротранспорт: e-bike 500W(rear) li-ion 14s5p 1.35кВтЧ
Похоже что у вас должна быть БМС на 13S, на свеже заряженном аккумуляторе должно быть примерно 54.6V (4.2 * 13; 13*5 = 65 елементів).


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з BMS ?
#123308Повідомлення 18 лист 2021, 15:49 
Не в мережі

Звідки: ukraine
Дякував (ла) 7 Подякували 0
Батарея
Зображення
BMS
Зображення

Купував вел не я, тому точно не знаю яка батарея. Схожа на таку
Що значить 11S,13S ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з BMS ?
#123309Повідомлення 18 лист 2021, 15:50 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Симетричні бмс підключають як на фото, перевірте чи так у Вас підключено. Зазвичай якщо хоч один провід з балансувального шлейфу відірваною , то бмс не працює. А у Вас аж 2 проводи відєднано. Чекаємо фото батареї.
Ще бажано вказати на скільки ампер контролер.


Додаткові файли:
IMG_20211116_122654.jpg
IMG_20211116_122654.jpg [ 258.96 КБ | Переглядів: 2968 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з BMS ?
#123310Повідомлення 18 лист 2021, 16:07 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
На фото якісна фірмова бмс з балансом.
30 А приблизно для 800 вт контролера.
viewtopic.php?f=115&t=3965&p=122021#p122021


Додаткові файли:
IMG_20211118_160506.jpg
IMG_20211118_160506.jpg [ 305.91 КБ | Переглядів: 2963 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з BMS ?
#123311Повідомлення 18 лист 2021, 16:11 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Kiev
Дякував (ла) 3 Подякували 18
Мій електротранспорт: e-bike 500W(rear) li-ion 14s5p 1.35кВтЧ
cotton писав(ла):
Що значить 11S,13S ?

13S - 13 элементов(групп элементов) соединены последовательно. У вас в группе 5 элементов.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з BMS ?
#123313Повідомлення 18 лист 2021, 16:31 
Не в мережі

Звідки: ukraine
Дякував (ла) 7 Подякували 0
a48lock писав(ла):
cotton писав(ла):
Що значить 11S,13S ?

13S - 13 элементов(групп элементов) соединены последовательно. У вас в группе 5 элементов.

Я там фото додав вище під спойлером. Не бачу звідки тут 13 цифра має взятися :?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з BMS ?
#123314Повідомлення 18 лист 2021, 16:43 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
У вас батарея 13s5p, то есть 5 элементов соеденены паралельно, а потом 13 таких групп соеденены последовательно. Тоесть 65 элементов. Если вам это не понятно, то вам к мастерам, иначе может быть горе. От каждой групы идёт проводок к бмс и их 14шт. Все они должны быть в одном разъёме плотно и отсоединять этот разъём нужно осторожно. На бмс всегда пишут параметры. Есть этикетка на плате? Если есть, желательно её фото. И ещё, тестер есть у вас? Нужно померять напряжение на всех групах. Оно должно быть одинаково.
P.S. Если бы указали из какого вы города, возможно кто то из форумчан соседей смог бы помочь в вашей проблеме.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з BMS ?
#123319Повідомлення 18 лист 2021, 21:10 
Не в мережі

Звідки: ukraine
Дякував (ла) 7 Подякували 0
Поміряв, напруга 3,76 В на майже всіх групах, на двох 3.77В. На BMS не написано нічого. На контролері є напис макс ток 50А
Зображення


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з BMS ?
#123320Повідомлення 18 лист 2021, 21:23 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1007
Мій електротранспорт: >
cotton писав(ла):
з'єднаний в 6 груп по 10 і одну 5 елементів

Гы гы, я догадался, группы у товарища, это никелевые пластины на одной боковухе :D , он их посчитал.
Таки 13S
Теперь перемеряйте все напряжения под нагрузкой, и запишите на какой и на сколько стало меньше от нагрузки. Если кака я то проседает сильнее остальных, значит там пора лечить заменой банок, а если все одинаково и не сильно(относительно), то уже думать в сторону тестирования и замены БМСки .

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з BMS ?
#123321Повідомлення 18 лист 2021, 21:27 
Не в мережі

Звідки: ukraine
Дякував (ла) 7 Подякували 0
-=TRO=- писав(ла):
cotton писав(ла):
з'єднаний в 6 груп по 10 і одну 5 елементів

Гы гы, я догадался, группы у товарища, это никелевые пластины на одной боковухе :D , он их посчитал.

да-да, я потім почав роздивлятися, довелось тривимірну схему малювати і зрозумів що все трохи інакше))


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з BMS ?
#123322Повідомлення 18 лист 2021, 22:08 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Ну вот даже если допустить что элементы 3а.ч, то это ёмкость батареи всего 15а.ч , а с учётом что бмс ноунейм на какой ток, то при таком контроллере, на подъём да на весь газ, чего ж ей не отключатся.Эта батарея хороша для мотора до 500вт и не спешной езды. Померять под нагрузкой элементы можно, но я думаю у человека нет для этого ни знаний, ни инструментов. Я бы зарядил полностью и померял напряжение на групах, а потом разрядил до отключения бмс и тоже померял. Так можно выявить непровары в групах. Пару таких дефектов мне попадалось, когда отскакивала сварка на плюсах.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з BMS ?
#123327Повідомлення 19 лист 2021, 07:33 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1007
Мій електротранспорт: >
Kapral88 писав(ла):
,,,то при таком контроллере, на подъём да на весь газ, чего ж ей не отключатся.

Да я сам с тока контроллера в шоке.
По опыту, контроллер на 800Вт должен иметь ток не выше 30А.

У этих банок 10А максимальный ток (а стандартный разряд вообще всего 620мА), долговременный всего 0,5С , т.е. 1,6А
Цитата:
High Drain rate Charge/discharge condition
Cells shall be charged at constant current of 0.5C to 4.20V with end current of 50mA. Cells shall be
discharged at constant current of 0.5C to 2.50V. Cells are to rest 10 minutes after charge and 20 minutes
after discharge.
Т.е. длительный ток выше 8А с батареи = изнасилование (малый ресурс).

В составе батареи жарить долговременно 10А (50А со всей батареи) никак нельзя, они греют друг друга, перегреваются, и эти термоциклы ведут к быстрой деградации, теряют внутреннее сопротивление, и от этого еще больше греются.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з BMS ?
#123328Повідомлення 19 лист 2021, 08:15 
Не в мережі

Звідки: ukraine
Дякував (ла) 7 Подякували 0
Kapral88 писав(ла):
Эта батарея хороша для мотора до 500вт и не спешной езды.

Зовсім не мій режим) До 40км в день по Києву в режимі газ в пол з допомогою педалей. Встановив шини для асфальту, дозволяє тримати 40-45 км\г. Якщо поставити BMS на великий ток, це допоможе?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 37 ]              На сторінку 1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 14


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group