Добрий день.
Спершу трохи історії що б було зрозуміло питання...
Цього року зібрав досить прикольний байк з мотором cyclone 1800-3000w, але з мотором я помилився.
Розраховував його використовувати з модифікованою вело трансмісією, а саме з ланцюгом від одно швидкісного вело та касетою з переставленими зірками. Хто б що не казав що одно швидкісний ланцюг не може працювати з касетою, то це не так - перемикається нормально, але під навантаженням все одно проскакує ланцюг на зірках під навантаженням.
Одже що я отримав: Байк їде 30 км на годину та здатен підійматися в пагорби з кутом в 30 градусів, а ось що я не отримав так це бажану максимальну швидкість в 45 км\г по прямій.
Ланцюг просто проскакує через зірки під навантаженням.
Довго думав як прикрутити коробку передач від мопеда (аля Delta, Alpha 150-200. Такий собі гібрид Denzel GB200) але прийшов до висновку що все це фігня та вирішив замінити cyclone 1800-3000w на qs205 + votol 150 у якості міддрайву.
А ось тут я не зовсім розумію як вірно поступити з зірками. На qs205 2Т (мото версія з кріпленням для гальмівного диску) можливо прикрутити досить велику 428 формату зірку на 26 зубів.
Але для того що б отримати редукцію 1 до 3 мені на зад буде потрібно поставити зірку 78 зубів.
Максимальна швидкість потрібна 45 або максимум 50км\г. Основна ідея байк для лісу.
Думаю як до qs205 прикріпити 14-18 мото зірку. Як я розумію сама кришка мотора зроблена навіть не з алюмінію, а якийсь силумін чи щось таке... Я дуже сумніваюсь що воно витримає навантаження якщо проточити кришку під шліці 520-ї мото зірки.
Чув що SilenceEnduro виготовляв кастомну кришку, але нажаль на форумі фото не залишилось, тільки текст.
Як ви думаєте, як краще поступити?
лінк на байк та декілька фото + мотор:
https://grabcad.com/library/unfinished-electric-bike-2