Поточний час: 28 бер 2024, 21:28

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 11 ] 
Автор Повідомлення
#127437Повідомлення 26 черв 2022, 10:48 
Не в мережі

Звідки: Санкт-Петербург
Дякував (ла) 3 Подякували 1
Мій електротранспорт: Mitsubishi Minicab MIEV
Подскажите пожалуйста надёжный фетбайк для постройки электровелосипеда.
Хочу электрофетбайк на 130 кг с запасом хода 100 км на одном заряде. Спортивная скорость не нужна, главное надёжность, тяговитость и грузоподъёмность. Есть у кого то опыт постройки электрофетбайка?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#127442Повідомлення 26 черв 2022, 11:59 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Доброго дня
В фетбайка резина не скоросна, тому поганяти швидко не варіант.
В користуванні є колесо від фетбайка бафанг 36 в і 350 вт, батарея 13 с, контрік 36/48 , 18 а , 350 вт синус. Колесо 24", резина 4". Розміром виходить більше ніж 26" вело.
Таке собі , на розгон не ракета, на гори виїжджає з розгону. Швидкість гарна.
Але якщо порівнювати з кіловатним редуктором то тяги малувато.
Я б дивився в сторону меншого діаметра , що б була тяга і моторчик потужніший треба. Мотори бувають тягові 12-16 т , на бафангах вказують, на інших виробниках тяжко дізнатись який мотор, лотарея
Щодо пробігу в 100 км на 1 заряді , то важко висидіти навелосипеді


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#127487Повідомлення 29 черв 2022, 08:36 
Не в мережі

Звідки: Санкт-Петербург
Дякував (ла) 3 Подякували 1
Мій електротранспорт: Mitsubishi Minicab MIEV
IoN1 писав(ла):
Доброго дня
В фетбайка резина не скоросна, тому поганяти швидко не варіант.
В користуванні є колесо від фетбайка бафанг 36 в і 350 вт, батарея 13 с, контрік 36/48 , 18 а , 350 вт синус. Колесо 24", резина 4". Розміром виходить більше ніж 26" вело.
Таке собі , на розгон не ракета, на гори виїжджає з розгону. Швидкість гарна.
Але якщо порівнювати з кіловатним редуктором то тяги малувато.
Я б дивився в сторону меншого діаметра , що б була тяга і моторчик потужніший треба. Мотори бувають тягові 12-16 т , на бафангах вказують, на інших виробниках тяжко дізнатись який мотор, лотарея
Щодо пробігу в 100 км на 1 заряді , то важко висидіти навелосипеді



Дякую!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#127611Повідомлення 07 лип 2022, 16:21 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 10 Подякували 61
Мій електротранспорт: 3 гаража электровелосипедов
Хочу електротранспорт: Соберу сам можбыть
Ты шо из питера собрался в Украине фэт брать?Включи логику и мозги.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#127844Повідомлення 28 лип 2022, 01:55 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 15 Подякували 3
Хочу електротранспорт: Велосипед
В мене электрофетбайк . Колесо від є-вел 750 ватт рама від pride trophy. В рази комфортніший ніж звичайний мтб .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#127850Повідомлення 28 лип 2022, 09:18 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 381
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Manetu писав(ла):
В мене электрофетбайк . Колесо від є-вел 750 ватт рама від pride trophy. В рази комфортніший ніж звичайний мтб .

Фет комфортніше хардтрейла, але добрий двопідвіс набагато краще і більш універсальний, а двопідвіс фет то як раз для нас.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128775Повідомлення 26 вер 2022, 15:05 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 15 Подякували 3
Хочу електротранспорт: Велосипед
lu4 писав(ла):
Manetu писав(ла):
В мене электрофетбайк . Колесо від є-вел 750 ватт рама від pride trophy. В рази комфортніший ніж звичайний мтб .

Фет комфортніше хардтрейла, але добрий двопідвіс набагато краще і більш універсальний, а двопідвіс фет то як раз для нас.

Нормальний фет підвіс буде коштувати як Тесла ) .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128794Повідомлення 27 вер 2022, 11:51 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 381
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Manetu писав(ла):
lu4 писав(ла):
Manetu писав(ла):
В мене электрофетбайк . Колесо від є-вел 750 ватт рама від pride trophy. В рази комфортніший ніж звичайний мтб .

Фет комфортніше хардтрейла, але добрий двопідвіс набагато краще і більш універсальний, а двопідвіс фет то як раз для нас.

Нормальний фет підвіс буде коштувати як Тесла ) .

Не думаю. Якщо робити на просторовій рамі то можна у 1,5-2,5тис$ увійти при тому що ТХ будуть далеко за межами тих що пропонують готові.
Наприклад:
Додаткові файли:
IMG_20220109_194155.jpg
IMG_20220109_194155.jpg [ 245.15 КБ | Переглядів: 1787 ]

ТХ повний привід 1500+350Вт, АКБ 3кВтгод, швидкість до 60км/год, дальність більше 200 км(в економному режимі)
Вартість по деталях до 2тис $, але якщо замовляти подібне, або купувати готове додайте як мінімум 50% (ті хто збирають також заробити хочуть), а якщо самому то значно дешевше (якщо не поспішати і у всьому розбиратися), складніше, довше і цікавіше.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128799Повідомлення 27 вер 2022, 15:13 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 15 Подякували 3
Хочу електротранспорт: Велосипед
Яв першу чергу велосипедист хворий на всю голову , а вже потім є-байкер . Для мене велосипед повинен бути велосипедом , а не мопедом . Коли кажуть фетпідвіс в мене на уяві приблизно така картинка .
Зображення


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128824Повідомлення 28 вер 2022, 19:29 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 381
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Manetu писав(ла):
Яв першу чергу велосипедист хворий на всю голову , а вже потім є-байкер . Для мене велосипед повинен бути велосипедом , а не мопедом . Коли кажуть фетпідвіс в мене на уяві приблизно така картинка .
Зображення

Щось подібне зустрічав в єлектровело варіанті на Алі десь біля 1000$ але ТХ 500-750Вт, швидкість до 40км/ч, пробіг (реально) близько 40км на електриці.
Але тут нібито карбон там алюміній да і інші компоненти з нижньої категорії.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128859Повідомлення 01 жовт 2022, 11:05 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 15 Подякували 3
Хочу електротранспорт: Велосипед
lu4 писав(ла):
Manetu писав(ла):
Яв першу чергу велосипедист хворий на всю голову , а вже потім є-байкер . Для мене велосипед повинен бути велосипедом , а не мопедом . Коли кажуть фетпідвіс в мене на уяві приблизно така картинка .
Зображення

Щось подібне зустрічав в єлектровело варіанті на Алі десь біля 1000$ але ТХ 500-750Вт, швидкість до 40км/ч, пробіг (реально) близько 40км на електриці.
Але тут нібито карбон там алюміній да і інші компоненти з нижньої категорії.

На Алі велокомпоненти в кращому випадку репліка оригіналу . Те що вони ставлять на раму дуже низької якості . Як і сама рама .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 11 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: jocker7.7.7 і гості: 24


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group