Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Аіст
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=5444
Сторінка 1 із 1

Автор:  Manetu [ 03 бер 2023, 16:46 ]
Заголовок повідомлення:  Аіст

Потрібна допомога . Товариш інвалід захотів електровел . Донор аіст на 20 колесах . Які параметри будуть оптимальні ? Запас ходу потрібен кілометрів на 30 . І скільки приблизно буде коштувати набір ? Дякую .

Автор:  -=TRO=- [ 03 бер 2023, 17:35 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Аіст

Інваліди вони теж різні бувають, один важить 50, а іньший 120, одному його вади заважають рисачити, іньшому нє....По холмам йому скакати, чи по рівнині.... Як ітог будуть різні рекомендації. Та й финансовий стан не зрозумілий, бо радиш одному бюджетний варіант, а він потім купляє топову конфігурацію (потім думаєш, - нашо розпинався...)

В 20 колесі майже любе МК буде норм тягати, головне не брати легке (до 5кг) безредукторне , бо то викинуті гроші. Тобто любий редукторник, або звичайний безредукторник. Як що горок нема, то можна і на перед(але заднє краще). Від скорості і рельєфу залежить і емнісь аккумулятору, середня цифра 12 ваттгодин на кілометр, то закладайте запас в 15 з урахуванням старіння батареї (навряд аіст зможе так літати щоб жерти більше), то виходить орієнтовно батареї достатньо на 450вт*г, наприклад 48в 10А*г (але завжди краще більше)

Ціна та комплект то вже вигадувати треба де вигідніше.

Автор:  Manetu [ 04 бер 2023, 09:49 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Аіст

-=TRO=- писав(ла):
Інваліди вони теж різні бувають, один важить 50, а іньший 120, одному його вади заважають рисачити, іньшому нє....По холмам йому скакати, чи по рівнині.... Як ітог будуть різні рекомендації. Та й финансовий стан не зрозумілий, бо радиш одному бюджетний варіант, а він потім купляє топову конфігурацію (потім думаєш, - нашо розпинався...)

В 20 колесі майже любе МК буде норм тягати, головне не брати легке (до 5кг) безредукторне , бо то викинуті гроші. Тобто любий редукторник, або звичайний безредукторник. Як що горок нема, то можна і на перед(але заднє краще). Від скорості і рельєфу залежить і емнісь аккумулятору, середня цифра 12 ваттгодин на кілометр, то закладайте запас в 15 з урахуванням старіння батареї (навряд аіст зможе так літати щоб жерти більше), то виходить орієнтовно батареї достатньо на 450вт*г, наприклад 48в 10А*г (але завжди краще більше)

Ціна та комплект то вже вигадувати треба де вигідніше.

Інвалід погано ходить порушена координація, вага десь 80 кг . Він збирався купляти мопед та варіант прогорів . Зараз йому часто доводиться на велісопеді долати по 20 км в день . Переважно гарна траса , але по селу як завжди дуже часто бездоріжжя . Я схиляюсь до редукторного заднього мотору .

Автор:  Derfo [ 04 бер 2023, 10:12 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Аіст

Задній редуктор - це посадка 135-140мм. У Аіста потрібно буде пірья гнути, що далеко не добре.У сінгла десь 120, якщо правильно пам'ятаю.
Далі, задні тормоза переробляти на вібряки чи диск.

імхо батка під 30 км - 48в10а, чи 36в13а.

Якщо б мені потрібно було б, щось подешевше побудувати для села - я б купив на барахолці просту сталеву підвісну раму, гривень за 500. Не ногами ж її штовхати=) а комфорт для дупи покраще буде.

По ціні - дивись комплекти 350, з вищесказаними батареями, але при ціні комплекта, будувати все на рамі "Аіста" - таке собі, вважаю.

Автор:  Derfo [ 04 бер 2023, 10:25 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Аіст

Добавлю трохи, навіть задня 350ка у 20", якщо продавець, несподіванно, вишле тягову версію, то може почати "козлити"на старті=)

Автор:  карабас. б. [ 04 бер 2023, 12:53 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Аіст

задній мотор дуже широкий- розгинати прийдеться на 2 см тому що там ширина 115мм а потрібно 135-140 та і підєднати ланцюг то буде окрема історія яка може принести купу проблем які можуть завалити весь проект..також колеса 20д не варіант взагалі ,24-26 значно краще тому що на електро кожна ямка відчувається дуже сильно.потрібно зразу ставити покришки антипрокол та підсилювачі дропаутів інакше гроші на вітер.найкращий мхус 15 ,гарна тяга негріється але без підсилювачів з першої секунди виплигне з дропів.

Автор:  Manetu [ 04 бер 2023, 18:31 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Аіст

Передок на аіста хтось ставив ?

Автор:  anatoli [ 04 бер 2023, 18:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Аіст

Взяти 350 вам 24 вольти редукторные, з посадкой на 4 зірки. Туди встановити одну зірку на 16-17 зубів з фрівілом. Гальма вібрейк або диск. Батарею 8 банок літію. Десь 20-25 АГ.

Автор:  карабас. б. [ 04 бер 2023, 20:49 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Аіст

якщо хтось і ставить електро двигун на вела радяньського типу то тільки передній ,відразу є якесь гальмо ,трансмісія без змін ,передній мотор часто буває трохи дешевшим і ціна встановлення та затрачений час завсім інші ,також можна змінити переднью вилку на європейську з приварками під гальма вібрейк що значно покращить ситуацію з гальмами.У мене передній привід а якщо крутити педалі то виходить повний привід і вело їде навіть по піску.

Автор:  Manetu [ 05 бер 2023, 06:29 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Аіст

Переглянув чимало роликів в ютубі всі Аісти мотор на передку . Буду умовляти товариша на передній привід . Набір самий недорогий знайшов 12 500 . По компонентам купувати було б дешевше , але не хочеться гіморою з паяльником . Всім подякував .

Автор:  карабас. б. [ 05 бер 2023, 08:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Аіст

Manetu писав(ла):
Переглянув чимало роликів в ютубі всі Аісти мотор на передку . Буду умовляти товариша на передній привід . Набір самий недорогий знайшов 12 500 . По компонентам купувати було б дешевше , але не хочеться гіморою з паяльником . Всім подякував .
А якщо він непогодиться то нехай робить сам і це буде найбільш правильне рішення.Також в продажу є багато нікому невідомих китай наборів на які потім всі скаржаться -занадто тонкі провода і т.д. тому купляйте те що має хоч якісь позитивні відгуки.

Автор:  Olaff [ 05 бер 2023, 13:03 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Аіст

Два сезона уже я отъезил на своей "раскладушке" с передним Mxus XF07, полёт нормальный {O_0} . Собирал сам как набор и отдельно батарейка с Али 36 вольт 10 Ач. Максимум на одной зарядке проезжал примерно 45 километров , тут эта поездка в трёх треках- https://en.mapy.cz/s/pumakehalu , https://en.mapy.cz/s/koralucomo , https://en.mapy.cz/s/nelocelagu , в одну сторону ехал вообще почти не помогая, спешил, обратно помогал так что бы не вспотеть. Вообще ни разу у меня не хватило терпения разрядить эту батарею. Это конечно не Аист, но формат похожий. Из недостатков отмечу только то, что при заезде на ооочень крутые горки начинает пробуксовывать переднее колесо, но на такие горки в любом случае нужно помогать педалями. Зато сохранилась родная планетарка! Батарея с контроллером первый сезон были в сумке на багажнике, потом сделал аккуратный бокс под багажник. По такому же рецепту сделал уже пять раскладных велосипедов, все довольны.

Додаткові файли:
IMG_12.jpg
IMG_12.jpg [ 785.94 КБ | Переглядів: 3980 ]

Додаткові файли:
IMG_11.jpg
IMG_11.jpg [ 922.13 КБ | Переглядів: 3980 ]


Додаткові файли:
IMG_11.jpg
IMG_11.jpg [ 922.13 КБ | Переглядів: 3980 ]

Сторінка 1 із 1 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/