Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Електрокарпати https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=5480 |
Сторінка 1 із 2 |
Автор: | Pastor_Frost [ 31 бер 2023, 22:46 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електрокарпати |
Вже встиг з'їздити на ньому кілька разів на роботу. При батареї 14S максимальна швидкість на рівній дорозі склала в середньому 45 км/год. Батарейний струм обмежив поки на 45 А. Максимальна потужність була приблизно 2400 Вт. Це на тему "скільки пре")) Тепер "скільки жре": на свіжу батарею при їзді на роботу (там є декілька підйомів) розхід отримав 30...33 Вт*год/км. Коли додому їду то отримав 26...27 Вт*год/км. Якщо в тій батареї дійсно 60 А*год, то її має вистачити на відстань до 100 км. Може як потеплішає то витрата енергії зменшиться трохи. Мопед ще не завершений. Планую встановити якійсь кожух щоб прикрити батареї зверху та нормально прокласти проводку. Можливо встановлю поворотники. |
Автор: | Pastor_Frost [ 01 квіт 2023, 07:50 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електрокарпати |
У якості BMS використовую DALY червону симетричну, на струм 50 А розряд і 25 А заряд. Але вона вийшла з ладу. Заряджає нормально, а на розряд постійно спрацьовує захист при струмах значно менших за 50 А. Тому вирішив придбати смарт бмс https://www.rcscomponents.kiev.ua/product/bms-jk-bd6a20s8p-li-ion-lifepo4-lto-8s-20s-balancer-0-6a-charge-discharge-80a-bt-rs485_189064.html Потім напишу про результати. |
Автор: | Pastor_Frost [ 07 квіт 2023, 19:05 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електрокарпати |
Бмс JiKong поставив. Наче працює нормально. Але від їхнього ПЗ я незадоволений. Статистику за поїздку не подивишся. Можливо хтось підкаже є інші програми для роботи з цими смартБМС, більш функціональні. Якщо ні, то спробую пізніше придбати дісплей до цієї бмс. Настройки контролера наступні: батарейний струм 45 А, фазний струм близько 150 А. Ватметр показує максимальну потужність близько 2400 Вт. При цьому за одну поїздку на відстань 12 км мотор-колесо нагрівається градусів до 35-40 якщо рукою пробувати (поки писав, згадав, що в колесі має стояти датчик, треба буде його до чогось підключити). Контролер на 18ФЕТ градусів до 30 нагрівається. Це коли на вулиці 10 градусів. Думаю влітку грітиметься більше. |
Автор: | карабас. б. [ 09 квіт 2023, 18:57 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електрокарпати |
Тут на днях читав що ЗЕ президент підписав якусь бумагу про дрібний електротранспорт і з подачі велоспільноти все що більше 1000 ват напевно буде пілягати регістрації.Подробиці незапам'ятав тому що написано було чимало втому числі і обмеження швидкості для кожного виду кому 25 а кому 50 км. |
Автор: | Pastor_Frost [ 10 квіт 2023, 06:45 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електрокарпати |
Бачив цей закон. Там сформулювали лише визначення двох категорій малого електротранспорту. Про реєстрацію не писали. Далі, за моїм розумінням, повинні корегуватися ПДР, де повинні розписати "що робити" з цими категоріями. |
Автор: | Pastor_Frost [ 11 квіт 2023, 20:11 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електрокарпати |
Сьогодні їздив на мопеді до батьків, допомагав садити картоплю. Відстань 24 км. Як їхав туди, то максимальна швидкість на рівній дорозі була 45...48 км. Середня швидкість за поїздку була 35 км/год. Витрата енергії вийшла ~25 вт*год/км. Їхав переважно з супутнім вітром. Коли вертався, то їхав проти вітру. Максимальна швидкість на рівній дорозі була 40...42 км/год. І витрата склала 35 вт*год/км. Таки проти вітру хотілося більше драйву) Можливо трохи добавлю батарейного струму. Все ж на мопеді їхати веселіше. На електровелосипеді я б їхав трохи довше й не так комфортно. А якби поїхав машиною, то спалив би бензину на 200...250 грн. Електроенергії ж витратив на 3 грн. |
Автор: | Pastor_Frost [ 26 квіт 2023, 21:10 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електрокарпати |
Десь 2 тижні тому сгорів мій контроллер власної розробки. Вигоріли мосфети на одній фазі. Поки я його відновлював поставив на мопед куплений синусний контроллер на 2 кВт (48 В, 47А). Що я одразу помітив, що максимальна швидкість зросла до 55 км/год. І витрата знизилася до 23..25 Вт*год/км. Мабуть треба підбирати більш оптимальне випередження на своєму контроллері... Також трохи підлагодив передне колесо, замінив підшибники, підправив "вісімку", підкачав до 2 атм. Плюс погода тепліша стала. У мопеда покращився накат. То зараз максималка стала 57-58 км/год, а витрата енергії знизилась до 20-23 Вт*год/км. Але їздити так швидко на Карпатах можливо тільки по хорошій дорозі. Якщо дорога нерівна, то ця швидкість завелика для штатної підвіски Карпатів. Можливо згодом куплю назад амортизатори з Мінчака, або щось схоже. |
Автор: | Leon29 [ 26 квіт 2023, 22:10 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електрокарпати |
Якщо куплений контролер набагато кращий саморобного, то чому не їздити на ньому? Чи віра забороняє? |
Автор: | 0038 [ 27 квіт 2023, 09:17 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електрокарпати |
Pastor_Frost писав(ла): Можливо згодом куплю назад амортизатори з Мінчака, або щось схоже. Не рекомендую. З власного досвіду - на китайський двомісний скутер встановив аморти від "макаки". Підвіска стала дубова - більш-менш комфортно можливо їхати тільки в двох. Та і якість в них зараз - ну не дуже. Потрібно щось інше підбирати. |
Автор: | Pastor_Frost [ 27 квіт 2023, 18:50 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електрокарпати |
Leon29 писав(ла): Якщо куплений контролер набагато кращий саморобного, то чому не їздити на ньому? Чи віра забороняє? Ну по-перше я використовую мопед як рухомий стенд для випробування власних разробок. По-друге, якщо я все ж таки налагоджу власний контроллер, то матиму контроллер, який зможу підлаштовувати під різні умови. Зараз я можу налаштовувати обмеження струму батарейного і фазного, рівень рекуперації, випередження поля, автовизначення датчиків Холла 120 або 60 градусів... Та взагалі я можу запрограмувати багато різних режимів роботи. Пару років я випробував 6фетовий варіант на своїх велосипедах, а зимою я зібрав 18фетовий варіант. Але там виявилися додаткові підводні камені, ну то таке, коли вирішуєш ці проблеми здобуваєш досвід. Ну по-третє: китайський контроллер чомусь подьоргується на великій швидкості коли дорога нерівна. Як наче десь контакт поганий. Можливо десь по лінії ручки газу. На моєму контроллері такого немає, їде рівно на всіх режимах. Треба розбиратися. Але це все дрібниці. Якщо виявлю щось цікаве, обов'язково напишу) |
Автор: | Pastor_Frost [ 27 квіт 2023, 18:56 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електрокарпати |
0038 писав(ла): Не рекомендую. З власного досвіду - на китайський двомісний скутер встановив аморти від "макаки". Підвіска стала дубова - більш-менш комфортно можливо їхати тільки в двох. Та і якість в них зараз - ну не дуже. Потрібно щось інше підбирати. Ну ось в магазині мотозапчастин, що біля мене знаходиться, запропонували амортизатори газ-масло, 340 мм (на Карпатах стоять 300 мм), вони підходять по "вухах" верхніх і нижніх. Коштують 1700 грн за пару. Кажуть шо буде круто, м'яко і вобще... От не знаю, чи брати їх, чи пошукати щось простіше і дешевше... Хтось іздив на газо-масляних амортах на мопеді? Як воно іхатиме?.. |
Автор: | 0038 [ 28 квіт 2023, 16:00 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електрокарпати |
Pastor_Frost писав(ла): Хтось їздив на газо-масляних амортах на мопеді? Як воно іхатиме?.. Їздив. Жорстко. Не для наших реалій. Та і якісний "газмас" по ціні - не реально. Брати б/в - лотерея. Краше підібрати масляний але якісний. 340 мм, на мою думку, це так собі. Тут я б вибирав хід штока та жорсткість пружини а не загальну довжину. Хоча можливо анатомія тіла потребує підняття сідла. ![]() |
Автор: | Pastor_Frost [ 07 черв 2023, 20:03 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Електрокарпати | ||
Таки я вирішив замінити задні амортизатори. Серед всіх варіантів я спокусився на газомасло по 1700 грн за пару. Знаю що за такі гроші супер якості не буде, але інтерес взяв верх. Мені майже нема з чим порівнювати, але в порівнянні зі штатними старими карпатівськими амортизаторами, то стало набагато краще. Хоча, можливо, хотілося б трохи пом'якше. Накачав приблизно по 2 атм. Треба буде точніше тиск виміряти, так як накачував насосом. В цілому я задоволений) І виглядають вони солідно)
|
Автор: | Eddy71 [ 08 черв 2023, 07:43 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Електрокарпати |
А той жовтенький циліндр позаду від пружини, він якось з'єднаний з робочим циліндром? (не видно зовсім) |
Сторінка 1 із 2 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |