Добрий день ! Якщо є тестер то все визначите. По датчику кольори проводів з великою долею ймовірності : чорний - це минус, він же масса або корпус, червоний, помаранчовий - живлення датчика +5В, зелений - вихід з датчика холла, На роз'ємі: якщо не видно колорів міряємо тестером (при виключеному живленні велосипеда тестер на прозвонку, одним щупом стаєм на будь-який досяжний чорний провід або іншого датчика, або від минуса АКБ, та знаходимо його другим щупом на нашому розємі, Це буде наш "мінус", помічаємо його. Далі ставим тестер на вімірювання постійної напруги предел 20В, вмикаєм живлення вела, одним щупом на щойно знайдений "мінус", другим щупом тикаєм на останні два виводи,- на одному покаже близько 5В, на другому трохи меншне 5В. Щоб не сплутати +5В з входом датчика, перевіряємо невиликим "навантаженням". Для "навантаження" берем маленьку індикаторну лампочку від приборки автомобіля, або резистор номіналом від 50 Ом до 1КОм з підєднаними провідками. Прицеплюємо один провідок "навантаження" на минус, туди ж ставим щуп тестера, другий щуп тестера ставим на ймовірний наш контакт +5В, тестер показує 5В і тудиж другим проводом навантаження додатково приторкаємся. Якщо це +5В, то показники тестера майже не зміняться. Ящо це сигнальний вхід для датчика, то напруга яку показуватиме тестер буде падати до 0 В при доторканні навантаженням. Все помічаємо, потім припаюємо.
|