Поточний час: 27 квіт 2024, 22:25

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 4 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Fischer em1723 обірвав провода на датчику PAS
#132227Повідомлення 12 квіт 2023, 10:33 
Не в мережі

Звідки: Черкаси
Дякував (ла) 1 Подякували 0
Мій електротранспорт: Fisher em1723
Доброго дня. Маю велосипед Fisher em1723 з редукторним електродвигуном. В дію двигун призводить датчик pas чи як ще кажуть, датчик хола,який знаходиться в передній каретці. Я мав необорежність,коли замінював підшипники, обірвать провода на самому з'єднанні,і тепер не можу припаять назад, не знаю распіновку, хтось підскаже,що робить?
Саму фішку папу,я обрізав до самих пінів, там залишились на них місця припою, але які кольори і куди паять, оце незадача(((
Кольори: Чорний, зелений,червоний
Зарані дякую.
Можливо підскажете, що за датчик в мене стоїть, який можна купить готовим в Україні.
Також ще цікавить підшипники в каретку. На німецькому форумі вичитав,що там стоять 3903 це двухрядні,ціна такого одного 790 грн розмір 17*30*10
Аналогів не знайшов, пришлось купувать ці.
Також цікавить підніжка на цей велосипед, та повнорозмірні крила, розмір колес 27.5х3


Додаткові файли:
IMG_20230412_104549.jpg
IMG_20230412_104549.jpg [ 127 КБ | Переглядів: 865 ]
IMG_20230412_104630.jpg
IMG_20230412_104630.jpg [ 119.82 КБ | Переглядів: 865 ]
IMG_20230412_104641.jpg
IMG_20230412_104641.jpg [ 102 КБ | Переглядів: 865 ]
Screenshot_2023-04-08-21-31-52-071-edit_com.android.chrome.jpg
Screenshot_2023-04-08-21-31-52-071-edit_com.android.chrome.jpg [ 720.64 КБ | Переглядів: 864 ]
d78a89e8-599a-4a8c-a3d2-5258bc60591a.jpeg
d78a89e8-599a-4a8c-a3d2-5258bc60591a.jpeg [ 186.46 КБ | Переглядів: 864 ]
IMG_20230412_104514.jpg
IMG_20230412_104514.jpg [ 106.48 КБ | Переглядів: 864 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132228Повідомлення 12 квіт 2023, 10:37 
Не в мережі

Звідки: Черкаси
Дякував (ла) 1 Подякували 0
Мій електротранспорт: Fisher em1723
Ось така конструкція в зібраному вигляді, фото з інтернету


Додаткові файли:
-18040562311893377032.jpg
-18040562311893377032.jpg [ 50.01 КБ | Переглядів: 864 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132241Повідомлення 12 квіт 2023, 18:11 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Смела, Черкасская обл.
Дякував (ла) 3 Подякували 38
Мій електротранспорт: Таврия Пикап (АND)
Добрий день ! Якщо є тестер то все визначите. По датчику кольори проводів з великою долею ймовірності : чорний - це минус, він же масса або корпус,
червоний, помаранчовий - живлення датчика +5В,
зелений - вихід з датчика холла,
На роз'ємі: якщо не видно колорів міряємо тестером (при виключеному живленні велосипеда тестер на прозвонку, одним щупом стаєм на будь-який досяжний чорний провід або іншого датчика, або від минуса АКБ, та знаходимо його другим щупом на нашому розємі, Це буде наш "мінус", помічаємо його.
Далі ставим тестер на вімірювання постійної напруги предел 20В, вмикаєм живлення вела, одним щупом на щойно знайдений "мінус", другим щупом тикаєм на останні два виводи,- на одному покаже близько 5В, на другому трохи меншне 5В. Щоб не сплутати +5В з входом датчика, перевіряємо невиликим "навантаженням". Для "навантаження" берем маленьку індикаторну лампочку від приборки автомобіля, або резистор номіналом від 50 Ом до 1КОм з підєднаними провідками. Прицеплюємо один провідок "навантаження" на минус, туди ж ставим щуп тестера, другий щуп тестера ставим на ймовірний наш контакт +5В, тестер показує 5В і тудиж другим проводом навантаження додатково приторкаємся. Якщо це +5В, то показники тестера майже не зміняться. Ящо це сигнальний вхід для датчика, то напруга яку показуватиме тестер буде падати до 0 В при доторканні навантаженням. Все помічаємо, потім припаюємо.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132246Повідомлення 12 квіт 2023, 21:48 
Не в мережі

Звідки: Черкаси
Дякував (ла) 1 Подякували 0
Мій електротранспорт: Fisher em1723
Дякую, вже побідив його. Обережно розрізав ізолацію де мама, та прозвонив провода. Підпаяв, заізолював термосадкою і зібрав до кучі. Правда коли закручував пластикові гайки, не с першого разу запрацював датчик, або десь перебитий провід, або я шось недопоняв, шо воно таке було. На майбутнє треба дивитись, де в Україні можна буде замовить нову каретку з датчиком хола як в мене і замінить на нове. Бо до мене аґвже ктось колхозив, підшипники повинні були буть 3903 RS які кстаті коштують 792 грн/шт... А стояли однорядні 6903. Аналоги, однорядні, плюс за відсутності заглушок, в каретку попадала вода, грязь,і проїхавши я 300 км, пришлось розбирать вузол та мінять підшипники, бо ті розлетілись та захрустіли


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 4 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 67


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group