Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Проблема з кареточними двигуном https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=5608 |
Сторінка 1 із 1 |
Автор: | Svyatoslav [ 25 серп 2023, 23:44 ] |
Заголовок повідомлення: | Проблема з кареточними двигуном |
Вітаю, переробляю кареточний двигун Panasonic під китайський контроллер і ручку газу, наче підключив все добре, їде як треба але на початку якщо сісти або їхати під горку двигун наче працює уривками, я думаю що це діло в контроллері й він не може коректно працювати з датчиками холла, без них він взагалі не їде. Колись у мене була схожа ситуація але з мотор колесом, але там воно настільки було сильніше що вібрація і стукіт від колеса йшли по всьому велосипеду. Вирішив я це заміною кон роллер, але можливо хтось має здогатки що це може бути? Також я не зміг підключити датчик пасу, він наче є, у двигуні їх наче два, але один на 3 проводка а інший на 4, але обидва на каретці закріплені. Буду вдячний за допомогу або ідеї вирішення. |
Автор: | Karl [ 26 серп 2023, 05:53 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Проблема з кареточними двигуном |
Який саме у Вас двигун Panasonic? Я переробляв NUA028, таких проблем не маю. Підключав до бюджетного контролера. До речі, в моєму двигуні не 3, а 4датчики Хола. Один використовувався в рідному контролері як тахометер. |
Автор: | Svyatoslav [ 26 серп 2023, 16:51 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Проблема з кареточними двигуном |
Поки не біля нього то подивитись не можу, сам двигун 15 року і до нього вже йшло акб next generation на 36v. Тобто 4? Взагалі тут їх 6, у контроллера всього 5 проводів на них але більшість проводів це різні датчики вони не повинні заважати. А система пас у вас працює чи ви ставили на каретку чи колесо? |
Автор: | Karl [ 26 серп 2023, 17:50 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Проблема з кареточними двигуном |
15року це дійсно вже на 36В. Але вони схожі з моїм 26В. Дротів від холів шість, але сигнальних з них тільки 4: +,-,A,B,C та здається TS Систему PAS не підключав, навіть не знаю чи є вона в тому бюджетному контролері, що зараз поставив. Але трохи встиг покататися з нею на рідному контролері. У Панасоників датчик PAS це диференційний датчик моменту. У нього дві обмотки. На них контролер подає сигнал близько 20кГц. В залежності від зусилля на педалях сигнал на обмотках стає різним. Контролер це бачить і відповідно реагує. Не знаю чи вміють працювати універсальні контролери с таким типом датчика. Про свій вел я трохи писав в цій темі viewtopic.php?f=46&t=4137&start=30 |
Автор: | Svyatoslav [ 27 серп 2023, 19:34 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Проблема з кареточними двигуном |
Я маю три версії від чого цей стукіт під навантаженням. Це або двигуну дуже важко, і він хоче більше енергії, а бмс стільки не видає ( Бмс я ставив daly 10s тому що оригінальна не підійшла б з купи причини, бмс наче поставив добре, там були нюанси тільки - не було на балансування то я його випаяв від головного мінуса акб і останньої спайки яку я теж випаяв від головного плюса, тобто на балансування до рідної бмс було тільки 9 плюсів. Але я не думаю що діло в цьому) Або поганий контролер, можливо бракований бо я раніше робив електро на мотор колесі, то там від контроллера було таке саме, але замінивши на інший то все почало працювати добре. Або погане з'єднання датчиків хола. |
Автор: | elektrod [ 28 серп 2023, 01:31 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Проблема з кареточними двигуном |
Вам треба поставити контролер з плавним пуском,ручку газа теж,це явище зникне.Стикався з цим переробляючи на контролери з китаю. |
Автор: | Karl [ 28 серп 2023, 09:13 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Проблема з кареточними двигуном |
Ще Вам може не сподобатись як він їде від китайського контролера при 36В в плані потужності. Десь тут вже писали, що для двигунів від євровелосипедів при переробці бажано підняти напругу. Я свій переробив на живлення з 26В на 36В, бо на рідній напрузі він їде кволо - на свої європейські 250Вт. Мої тести показали, що такий двигун після підняття напруги нормально тримає 400Вт середньої потужності і 800Вт пікової. |
Автор: | Svyatoslav [ 28 серп 2023, 15:26 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Проблема з кареточними двигуном |
Про плавний спуск це справді цікава ідея, у мого контроллера Huawei швидше за все є така функція, а от чи у курка газу є плавний спуск це вже невідомо.. |
Автор: | elektrod [ 28 серп 2023, 16:54 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Проблема з кареточними двигуном |
Плавный курок газа, это когда при старте мотор начинает плавно раскручиваться,но есть такие что чуть чуть газнул, а уже половина мощности на колесе. |
Автор: | elektrod [ 28 серп 2023, 17:03 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Проблема з кареточними двигуном |
https://www.smartybike.com.ua/index.php ... uct_id=596 https://www.smartybike.com.ua/index.php ... uct_id=594 https://beegreen.com.ua/kontroler-elekt ... tart-18916 Может ещё есть другие варианты, но эти я проверял сам.Трогаться надо на первой скорости планетарки и сделать 0,5-1 оборот педалей до того как дал газ,то есть крутнул педали потом газнул уже на ходу. |
Автор: | Svyatoslav [ 02 вер 2023, 10:33 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Проблема з кареточними двигуном |
Перевірив обладнання, курок газу і кон роллер мають плавний спуск. Також я перевіряв холли, то від червоного, і темно синього немає сигналу, швидше за все немає гарного контакту, буду розбирати двигун ще раз. |
Автор: | Svyatoslav [ 23 вер 2023, 19:05 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Проблема з кареточними двигуном |
Пройшло трохи часу і ось що сталося з великом: Через мою помилку я спалив один контроллер, ще були проблеми в проводці але загалом я поставив такий самий контроллер, але вже 2023року як зазначено на корпусі, і тепер він Їде з місця як потрібно, без ривків, щоправда їде так собі, мотор колеса набагато краще їдуть на такому ж вольтажі. |
Сторінка 1 із 1 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |