-=TRO=- писав(ла):
Ще згадав про двохшвідкістні МК, в яких швидкість перемикається змінюючи напрямок обертання двигуна. Там просто одна ступінь редукції обходиться коли міняється напрямок обертання двигуна. Було б цікаво застосувати таке МК в якості центрального мотору з одношвидкістною цепкою.
Ще можна розглянути подібний забутий варіант перемикання швидкості зміною напрямку обертання швидкості за допомогою двох фривілів та двох зірок з різною кількістью зубів (як знайду фото то вставлю)
Додаткові файли:
reverspedal.jpg
Мінуси подібного варіанту:
- складність - потрібно 2-3 ступені редукції (1 ступень при "прямій передачі" і до 2х ступенів при зворотному варіанту ( редукція і обертання моменту або перехрестя цепу) + фрівіл)
- неможливо використовувати рекуперацію.
Як на мій погляд подібна схема у "народному" варіанті не реалізується.