Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Народний мідрайв електровелосипед.Тема-опрос хто як бачит це https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=5626 |
Сторінка 1 із 4 |
Автор: | lu4 [ 15 вер 2023, 13:58 ] |
Заголовок повідомлення: | Народний мідрайв електровелосипед.Тема-опрос хто як бачит це |
Здравствуйте колеги саморобники. Вирішив зробити доступний мідрайв електровелосипед з нуля - тобто з проектування рами, силової частини і АКБ. Готові рішення типу фірмових "европеців" або щось по типу просторових рам чи звичайних вело з бафангободібним мідом не цікаво по ціні, характеристикам та вазі. Мотор-колесах добрий варіант але як на мене прямопривід важкий, а редукторний не має рекупу та й більше ніж 500-700 Вт номіналу (40-45км/год) за особливостей конструкції важко отримати без втрати у ресурсі. Для себе вирішив, що байк повинен відповідати наступним параметрам: 1) вага біля 35+-5 кг (інакше то який це велосипед) 2) максимальна швидкість 50км/год 3) дальність - понад 70 км на максимумі швидкості 4) наявність доброї підвіски з ходами понад 120 мм (бо наші дороги то ще зло да й хочеться іноді і по грунту проїхати). 5) з'ємна модульна АКБ (яка здатна збільшуватися мінімум у двічі - збільшуючи відповідно пробіг) 6) обов'язково збереження повністю функціонування велотрансмісії 7) ну і вартість - хотілось би вкластися у 1200-1500$(за умови використання нових якісних компонентів). У кого які є роздуми на цю тему? ПС якщо когось цікавить чи є комерційний інтерес - відповім - частково (в принципі будувати для себе його буду і хотілося просто зразу врахувати максимум чого можливо не бачу сам) і не найближче майбутнє(бо навіть у кращому випадку потрібно пройти цикл експлутаційного випробування і виправити "косяки"). Ппс чому "опрос" а не "опитування" бо опитування не влізло ![]() |
Автор: | dlutskov [ 15 вер 2023, 14:27 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Народний мідрайв електровелосипед.Тема-опрос хто як бачи |
А що планується в якості мотора? Мотор колесо чи саме підвісний двигун? Кареточні мотори недешеві і заберуть значну частку бюджету, або є якійсь варіанти дешевше про які я не знаю |
Автор: | lu4 [ 15 вер 2023, 14:45 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Народний мідрайв електровелосипед.Тема-опрос хто як бачи |
Саме підвісний. Мотор шукаю є деякі напрацювання але не підтверджені ТХ. Проблема у габаритах, ТХ і ціні. |
Автор: | zloitapok [ 15 вер 2023, 18:32 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Народний мідрайв електровелосипед.Тема-опрос хто як бачи |
мала вага - це велокомпоненти плануються? Такий момент - стандартний редукторний мотор на 500 Вт з контроллером на 60В поїде 50 км/год. Чому потенційним покупцям треба вкидувати 1+ кбакс за готовий апарат, якщо може вкинути в кіт-набір менше грошей і зробити зі свого педального коня по характеристиках приблизно те саме? крім, мабуть, дальності на максимальній швидкості - очевидно, зі стандартними батареями буде приблизно 40 км |
Автор: | IoN1 [ 15 вер 2023, 19:37 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Народний мідрайв електровелосипед.Тема-опрос хто як бачи |
На мідрайв переходять після редукторних або дд. Нещодавно бачив повнопривідний редукторний велосипед + мід. Мідрайв швидше розганяється, гарно тягне. Але треба великі шківи або зірки. Цеп швидко тягнеться, потребує обслуговування. Перш за все потрібно визначитись з мотором і приводом . Потім вже будувати раму |
Автор: | lu4 [ 15 вер 2023, 19:55 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Народний мідрайв електровелосипед.Тема-опрос хто як бачи |
zloitapok писав(ла): мала вага - це велокомпоненти плануються? Такий момент - стандартний редукторний мотор на 500 Вт з контроллером на 60В поїде 50 км/год. Чому потенційним покупцям треба вкидувати 1+ кбакс за готовий апарат, якщо може вкинути в кіт-набір менше грошей і зробити зі свого педального коня по характеристиках приблизно те саме? крім, мабуть, дальності на максимальній швидкості - очевидно, зі стандартними батареями буде приблизно 40 км 1. Так велокомпоненти. 2. Для руху на швидкості 50км/годину потрібно близько 800-1000Вт механічної потужності, якщо постійно використовувати редукторний 500Вт мотор у такому режимі надовго його не вистачить - крім того особливості конструкції редукторних моторів при частих перевантаження призводить до перегріву й швидкої деградації магнітів і як наслідок сгорання мотору. Крім того редукторний не потягне наприклад у випадку якщо потрібно проїхати по пересічній місцевості, грунту - по тій же причині. Єдиний редукторний що здатний витримувати подібні навантаження то МАС у модифікації 8 і меньше Т але ціна подібного не вкладається у розумні межі. 3. Перше треба мати педального коня з доброю підвіскою, а це не менше ніж 500$ а потім ще поставити два 450Вт (145ймотор) набори 300-400$, й ще АКБ 1,5-2кВтгод близько 600$, а ще зібрати да так щоб це було нормально від 100$. Тобто якщо по мінімуму то подібний робочий конфіг по грошах вийде десь 1500-2000$ ще й питання про нормального повнопідвісного куди можна з агрегатувати 1,5+кВтгод велодонора - на мою пам'ять крім ситибайка алюстара і меріди/центуріона з орігінальною LRS багатоважильною підвіскою нічого на розум не приходить, але перший якщо і влазить по ціні то підвіска грунт не потягне - короткоходова, а ціна нової меріди/центуріона сама по собі із бюджету вийде без електрофікації. Висновок: треба робити свою раму. |
Автор: | lu4 [ 15 вер 2023, 19:59 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Народний мідрайв електровелосипед.Тема-опрос хто як бачи |
IoN1 писав(ла): На мідрайв переходять після редукторних або дд. Нещодавно бачив повнопривідний редукторний велосипед + мід. Мідрайв швидше розганяється, гарно тягне. Але треба великі шківи або зірки. Цеп швидко тягнеться, потребує обслуговування. Перш за все потрібно визначитись з мотором і приводом . Потім вже будувати раму Це і роблю мало того є завдання щоб все силове (мотор, контролер, керування і привід) вклалося у 150-180$, а також у 5-5,5кг. Що стосується цепу -то є декілька задумок як уникнути витягування. |
Автор: | IoN1 [ 15 вер 2023, 20:11 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Народний мідрайв електровелосипед.Тема-опрос хто як бачи |
Ще дуже бажано щоб вел гарно тримав дорогу. В мене зараз є велосипед який робили для пробігу 200 чи то 300 км на одному заряді. Та рама опинилась в мене, якщо не помиляюсь виготовлена в 1 екземплярі. Керованість неважна, в піску весь час намагається лягти. По луках на траві легко можна впасти. Для гарної дороги. І посадка така що довго не покатаєшся |
Автор: | zloitapok [ 15 вер 2023, 20:36 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Народний мідрайв електровелосипед.Тема-опрос хто як бачи |
lu4 писав(ла): ...меріди/центуріона з орігінальною LRS багатоважильною підвіскою нічого на розум не приходить... До речі маю такого центуріона, не електро. Непогана рама ) |
Автор: | lu4 [ 15 вер 2023, 20:52 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Народний мідрайв електровелосипед.Тема-опрос хто як бачи |
zloitapok писав(ла): lu4 писав(ла): ...меріди/центуріона з орігінальною LRS багатоважильною підвіскою нічого на розум не приходить... До речі маю такого центуріона, не електро. Непогана рама ) Так дуже не паганий кроскантрійник але сама рама коштує близько 300+$ а байк на її основі (особливо враховуючи специфічний довгий аморт) злегка перетне 1000$. |
Автор: | lu4 [ 15 вер 2023, 20:57 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Народний мідрайв електровелосипед.Тема-опрос хто як бачи |
IoN1 писав(ла): Ще дуже бажано щоб вел гарно тримав дорогу. В мене зараз є велосипед який робили для пробігу 200 чи то 300 км на одному заряді. Та рама опинилась в мене, якщо не помиляюсь виготовлена в 1 екземплярі. Керованість неважна, в піску весь час намагається лягти. По луках на траві легко можна впасти. Для гарної дороги. І посадка така що довго не покатаєшся Це також треба враховувати. І можливість налаштування посадки також. Крім того що потрібно враховувати можливість встановлення різних видів і типів амортизаторів, а також їх відносну невелику жорсткість. |
Автор: | Pastor_Frost [ 15 вер 2023, 21:32 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Народний мідрайв електровелосипед.Тема-опрос хто як бачи |
Ну раз пішла така тема, то ось вам і від мене ідея: Рама від мопеда карпати, або щось подібне. В якості двигуна можна використати і перероблений асінхронник, якщо стоїть мета вкласти силовуху у 200 баксів. То не важливо. Колеса та вилку можна поставити вело, для зменшення ваги. Педалі можна встановити, але привід робити не на колесо, а на генератор (у якості генератора можна зробити будь-яке малогабаритне пряме мотор-колесо, наприклад з гіроскутера). Під'єднати його до mppt-контроллера, щоб можливо було підібрати комфортний каденс у будь-яких умовах без всяких перемикань передач. Можливо конструкція буде важче за 35 кг, але не набагато. |
Автор: | Pastor_Frost [ 15 вер 2023, 21:40 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Народний мідрайв електровелосипед.Тема-опрос хто як бачи |
Хочу уточнити: я не пропоную брати раму зі старого мопеда, я пропоную поглянути на конструкцію таких рам і зробити щось подібне. Ви написали що просторові рами це вже пройдений етап, то можливо треба звернути увагу на щось більш старе і забуте, і зробити його новим. Чомусь же придумали слово "мопед" як щось середне між мотоцикл і велосипед. Просто я сьогодні ввечері трохи під іншим кутом подивився на свої електрокарпати, а тут іще ви зі своїми опитуваннями)) |
Автор: | lu4 [ 16 вер 2023, 07:05 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Народний мідрайв електровелосипед.Тема-опрос хто як бачи |
Pastor_Frost писав(ла): Хочу уточнити: я не пропоную брати раму зі старого мопеда, я пропоную поглянути на конструкцію таких рам і зробити щось подібне. Ви написали що просторові рами це вже пройдений етап, то можливо треба звернути увагу на щось більш старе і забуте, і зробити його новим. Чомусь же придумали слово "мопед" як щось середне між мотоцикл і велосипед. Просто я сьогодні ввечері трохи під іншим кутом подивився на свої електрокарпати, а тут іще ви зі своїми опитуваннями)) Цікавий варіант але є однозначно більш трудомісткий, важкий і на мій погляд дорожчий. |
Автор: | lu4 [ 16 вер 2023, 08:16 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Народний мідрайв електровелосипед.Тема-опрос хто як бачи |
Pastor_Frost писав(ла): Ну раз пішла така тема, то ось вам і від мене ідея: Рама від мопеда карпати, або щось подібне. В якості двигуна можна використати і перероблений асінхронник, якщо стоїть мета вкласти силовуху у 200 баксів. То не важливо. Колеса та вилку можна поставити вело, для зменшення ваги. Педалі можна встановити, але привід робити не на колесо, а на генератор (у якості генератора можна зробити будь-яке малогабаритне пряме мотор-колесо, наприклад з гіроскутера). Під'єднати його до mppt-контроллера, щоб можливо було підібрати комфортний каденс у будь-яких умовах без всяких перемикань передач. Можливо конструкція буде важче за 35 кг, але не набагато. Розпишу більш детально оскільки це тема дискусійна і давати не рознорнуті відповіді не слід. 1. Послідовна енерготрансмісія. Ефективність: Людина довготривало видає десь 200Вт обернений мотор так собі генератор і КПД системи наврядчи перевищить 50% тобто враховуючи базову дальність 70км маємо 150-200Втгод генерування, що вартує 60$ і важить менше ніж 1кг у випадку додаткової ємності у АКБ. Крім того основний бонус людини як силової машини що ми можемо у ривку збільшити свою механічну потужність у 3-5 разів що дозволяє подолати якісь важкі дорожні умови - в варіанті з генератором це неможливо реалізувати. Тепер по вазі велотрансмісії важить 1,5-2,5 кг, моя оцінка системи генерації велокомпоненти 1,5 кг +мотор 3кг+ обладнання 0,5кг загалом близько 5 кг. Тобто можна сказати що подібна трансмісія, у запропонованому виконанні, однозначно не годиться для легкого велоконфігу. Вартість новий двигун $25-40+ велокомпоненти 20$+ керування від 40$ загалом 85-100$, що у близько 1,5 рази більше ніж додати у АКБ. 2. Двигун - на скільки я обізнаний асинхронний двигун доволі важкі і при умові номінальної мех потужності у 1000Вт вага складе понад 10кг. 3. Рама рама любого мопеда має два задніх аморта а це мінімум+ близько 1 кг не рахуючи інших особливостей. Загалом Тобто ми отримали систему що має вагу мінімум 45-50кг, а чи витримає таке велоходова - ні - тобто потрібно додати ще 15-25 кг на мотоходовку, а це призведе до збільшення витрат енергії і потрібно буде фактично подвоїти АКБ що ще додасть 10 кг до загалу - тобто маємо проєкт вагою близько 70кг і вартістю понад 2000$ |
Сторінка 1 із 4 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |