Поточний час: 27 квіт 2024, 18:42

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 64 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.
Автор Повідомлення
#136021Повідомлення 21 бер 2024, 22:29 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Моторколеса... батареї.... це комплектуха якої зараз валом і різноманіття зашкалює, те на що 5 років назад робили обзори - сьогодні вже на пенсії......в кожний окремий момент часу треба новий моніторинг ринку комплектухи (то аккуми нові з'явилися, то контроллери, то колеса хтось по рекламному демпінгу зливає)..... тому починати майбутнє будування треба взагалі не з цього.

Починати треба з конкретного використання, бо з хотілками старттопіка не все однозначно, бо байк на кожен день 60км і байк 60км пару раз на місяць це два зовсім різні байки, ......по рівному асвальту чи по то яма то канава це теж два зовсім різні байки. По бюджету та мажорності (сіьський надійний тяжкий "трактор" або спротивна легка пуля де пів байка росхідники) теж зовсім різні байки. Буде іноді навантаження в вигляді пассажира чи подібного по массі вантажу чи нє то теж два різних байка. А навіщо він старртопіку треба ми так не знаємо (навіть транспорт воно буде чи забавка не зрозуміло), тому щось конкретизувати взагалі сенсу немає, бо нема нормально поставленої задачі(купа невідомих вводних). До речі стан здоровья пілота та вік то теж можуть бути зовсім різні байки(бо там де для молодого норма посадки і достатньо примітивної амортизації - старий може розбити дупу, позвонки і руки).

Я раніше не розумів чому продавці промислового обладнання працюють по строгій схемі - спершу Опросний лист - а потім комерційна пропозиція, а тепер дуже гарно розумію. Бо люди дуже часто хочуть зовсім не те що їм на справді треба, і часто по різним причинам вперто не дають профессіоналам собі допомогти. Думаю треба розробляти опросного листа, бо з теми в тему витрачаємо людиногодини зїясовуючи навіщо стартопіку (і чи потрібно взагалі). Здається ще Михалич (царство небесне) щось подібне пропонував, але стосовно автівок.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136036Повідомлення 23 бер 2024, 13:46 
Не в мережі

Звідки: Україна, Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 0
Значит, не смогли обеспечить нормальный крутящий момент на всех режимах только средствами электротехники.
Придется искать мотор-колесо стальными шестернями. У меня есть возможность изготавливать стальные шестерни, но врядли у этих модульный шаг.
Что до выбора электровела: я много ездил (более 45 лет) на велосипедах и мопедах. Но в городской квартире мопед с ДВС не поставишь. Мне надо двухподвес с мотоциклетным сиденьем. В один конец по асфальту (надеюсь, что не перекопают дорогу) около 30 км. И не факт, что там удастся зарядить акк перед возвращением.
Скорость в районе 40 - 50 км/ч. Нагрузка - мои 75 кг. Раз в неделю или в две, сам не знаю.
Такая конструкция мне понравилась
Вот только там двиг прямоприводный...


Додаткові файли:
ЭЛЕКТРИЧЕСКИЙ МОПЕД ЭНДУРО 2000 ВАТТ.jpg
ЭЛЕКТРИЧЕСКИЙ МОПЕД ЭНДУРО 2000 ВАТТ.jpg [ 293.13 КБ | Переглядів: 531 ]


Востаннє редагувалось Traveller 23 бер 2024, 18:49, редаговано 1 раз.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136038Повідомлення 23 бер 2024, 14:38 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Знов відчувається не системний підхід.
Мало моменту я читаю як недостатньо тяги...
Підняти тягу тим же моментом можна зменьшивши діаметр ведучого колеса.
Додавши в переднє колесо легкий редукторник можна теж підняти тягу в потрібних режимах (а коли не треба то економити ресурс шестернів і не вмикати), додатково отримавши великий плюс к надійності(при несправності одного привода доїдете на другому, один 4,5кг редукторник може дати 40км на годину, на 30 доповзе без перегріву). КПД системи при використанні повного приводу теж гарно росте(бо розгрузивши один мотор на половину моменту, його втрати падають майже в 4 рази, а совокупно виходить десь у 2 рази).

До речі не розумію що таке мало моменту, цеж не в карпатах постійно в гори дертися, славнозвісна кроха дає такий момент, що я сівши за той байк (на 26 колесах) почав ставати на цапа та пробуксовкою стріляти з під колис щебенкою, то поспішив віддати той байк хазяїну щоб не вбитися, зрозумів що то занадто і мені не треба. А мій звичайний півкіловатний конхис давав на форсажі достатньо тяги в 26 колесі щоб не відчувати потреби в додатковому (на дуже круті підїєми я і педальками допомогти можу, бо довгими вони такі не бувають)

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136040Повідомлення 23 бер 2024, 19:25 
Не в мережі

Звідки: Україна, Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 0
Даже в теории не представляю, как управлять при полноприводном варианте.
Разве что через контроллер.
Сильных гор на моей трассе нет. Так, плавные возвышенности.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136045Повідомлення 24 бер 2024, 01:32 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Дитина яка вчиться ходити теж теорію того дива не уявляє, але всі мі ходимо бігаємо і потім навіть танцюємо, стрибаємо і даємо копняків.

Два курки газу і два окремих контроллера, через місяць буде інстинкт коли скидати передній газ щоб не перевантажувати працюючу амовилку на усіляких колдобинах.

І раз гір немає, то незрозуміло звідкиля взялося оте про нехватку моменту.

Навчиться користуватися канадським сімулятором електровелу так щоб нормально розуміти що там до чого і як що на що впливає, без цього каша з маячні в голові гарантована.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136061Повідомлення 25 бер 2024, 16:44 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Води багато а толку "0"
Просто краще оприлюднити свої побажання типу:
- швидкість (максимум/крейсер)
- дальність (на максимумі/економі)
- умови експлуатації ( дальняк по рівному, місто, пересічна/грунти),
- вага байку і вантажопідйомність,
- технічні побажанн( одно/двопідвіс, прямий/редукторний/зовнішній мотор то тощо)
- бюджет.
А потім почути рекомендації досвідчених (і не дуже ) колег і визначитися.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136066Повідомлення 27 бер 2024, 10:51 
Не в мережі

Звідки: Україна, Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 0
lu4 писав(ла):
Води багато а толку "0"

- скорость 30 / 50 (максимум/крейсер)
- 60 км до зарядки максимум
- в одну сторону подъем 3 км потом спуск 22 км есть небольшая гора. Назад - наоборот. + небольшой крутой подъем. В идеале асфальт, но 7-8 км может быть грунт.
- Скорее всего переделаю обычный двухподвес: в городской квартире не поставишь что-либо серьезное.
Для удобства поставлю мопедовскую сидушку. Какой там груз - только я, 75-80 кг.
- двухподвес, прямой привод (не хочу пластиковый редуктор, к планетарке шестерен не сделаешь, они коррегированные)
- 30-40 тыс. грн. можно больше.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136067Повідомлення 27 бер 2024, 12:55 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 8 Подякували 34
Цитата:
(не хочу пластиковый редуктор, к планетарке шестерен не сделаешь,.


З власного досвіду маю двигун mxus xf08c на 36 вольт під колесо 26" Підключив до нього контролер KUNTENG KT48ZWSRD LCD 15A 48В,дисплей LCD8H , акумулятор boston swing 48V 10.6A. Проїхав на двигуні вже майже 7000 км без обслуговування (шестерні ще рідні нейлонові), вистачає від 30-60 км якщо помагати педалями, максимальна 42 км\год. Для ваших задач підійде двигун mxus xf15C та акумулятор на 20 ампер годин, якщо помагати педалями то й акумулятора на 15A вистачить. Нейлонові шестерні це не недолік, це перевага, менший шум, не нищить шестерню осі двигуна, менше тертя. Псуються шестерні хіба коли двигун в перегрів загнати бо пластик розширюється... П\С двигун беріть під зірочки типу "касета" тоді вісь не буде гнутись


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136069Повідомлення 27 бер 2024, 14:24 
Не в мережі

Звідки: Україна, Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 0
Ioan85
350 ватт — однозначно мало. Хочу хотя бы 1500, чтобы был запас.
По этому двигу мало инфы, даже неясно: он трехфазный или постоянного ток?
А вот перегрев двига возможен, сейчас жизнь очень сложная стала, не до тщательного соблюдения условий эксплуатации.
Акк присматриваю на 45-50 а/ч LiFePO4.

-=TRO=-
Раздельное управление приводами - это для меня за гранью.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136075Повідомлення 27 бер 2024, 23:35 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 8 Подякували 34
Traveller писав(ла):
350 ватт — однозначно мало. Хочу хотя бы 1500, чтобы был запас.
По этому двигу мало инфы, даже неясно: он трехфазный или постоянного ток?
А вот перегрев двига возможен, сейчас жизнь очень сложная стала, не до тщательного соблюдения условий эксплуатации.
Акк присматриваю на 45-50 а/ч LiFePO4.

Моторколеса всі трифазні. Mxus xf15 він на 500 ват, є ще потужніший редукторний двигун MXUS XF19R на 1000 ват, про них купа відео в ютуб. Що до батареї в 45-50 а\год то вона у вас буде під 20 кг і в купі з нею велосипед важитиме від 50-60 кг то вже й раму з вилкою відповідну тре шукати щоб то все витримало. Цілком можливо навіть дешевше обійдеться готовий велосипед ніж пройти шлях по граблям власноруч


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136110Повідомлення 30 бер 2024, 16:27 
Не в мережі

Звідки: Україна, Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 0
Ioan85 писав(ла):
Що до батареї в 45-50 а\год то вона у вас буде під 20 кг

Это вы про свинцово-кислотные?
Ячейка 33140 15 A/h LiFePo4 весит 240-300 грамм. Для 48 вольт надо 16 ячеек = 5 кг максимум. Это 240 А/ч.
Не могу найти не детский б/у двухподвес с дисковыми тормозами. Все предложения в спальных районах, а я в деловой части города живу. Готовые вело ползают как черепахи на поводке. За ненормальные деньги.
На эргономику мне плевать, главное - функциональность.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136111Повідомлення 30 бер 2024, 18:51 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 8 Подякували 34
При послідовному підключенні вольтаж додається а не ємність. Для LiFePo4 номінальну напругу множим на кількість послідовно підключених акумуляторів 3.2*16=51.2 вольт, а ємність лишиться тою самою, тобто акум буде на 51.2 вольт 15 ампер годин...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136125Повідомлення 31 бер 2024, 08:44 
Не в мережі

Звідки: Україна, Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 0
Ioan85 писав(ла):
При послідовному підключенні вольтаж додається а не ємність.

Получается, меня сбил с толку мой консультант...
На какое расстояние хватит 48 В 15 а/ч? Туда 25 км, сначала плавный подъем, дальше спуск. Обратно, ясное дело, наоборот. Скорость 30-40 км/ч. Двиг - 1.5 кВт прямоприводный.
Можно, конечно, и 30. Тем более, что они прямоугольные. Без платы за доставку. И с гарантией новизны.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136128Повідомлення 31 бер 2024, 13:44 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Та спробуйте ви вже нарешті калькулятор https://ebikes.ca/tools/simulator.html
А то так і буде сто запитань які всі можна самому побачити.

І розбиріться в термінах, раджу для себе рахувати все зразу в ватгодинах, наприклад одна банка 3,2в*15Аг=48Вт*г, їх потім і складуйте(вже неважливо паралельно чи послідовно, важлива лише загальна кількість). Бо витрати теж будуть в ватгодинах (по досвіду десь від 12 до 22 ватгодин на кілометр залежно від швидкості, конкретніше дивіться в симуляторі, на вскидку виходить що одної такої банки вистачить від 2 до 4 кіломертів залежно від швидкості та гірок)

І не шукайте дитячого донора, шукайте дорослого малої ростовки (як що низькорослий). Краще взагалі шукати раму, бо все іньше треба ставити підсилене(колеса так точно), і диски бажано великого діаметру і гідравлику хоча б на перед(бо все іньше на ваших швидкостях вас нормально не зупинить), сзаду основний тормоз буде рекуперація. Оскільки є під'єми, то краще шукати раму на 24 колесах(тяга більше з мотора), не дитячу, а таку на яких з гір катають(бо шо таке зламана навпіл рама я знаю по собі, дуже травматично).

Traveller писав(ла):
-=TRO=-
Раздельное управление приводами - это для меня за гранью.
А і не треба вникати заздалегіть, це просто навик який прийде під час експлуатації. Як покористуєтеся двома газульками, то вже прийде розуміння як вам краще. Можна два курки поставити іпритик під один палець, щоб вмикати або одиночно задній, або обидва, бо чисто передній без заднього немає сенсу. А можна один курок на обідва привода, і кнопку блокування переднього (жмакати на ямах і канавах, де вилка активно працює), і те і іньше я пробував, норм, ще замість кнопки ставив блокування на ричаг переднього тормозу, так шоб в началі ходу було тільки блокування, а колодки вже сціплялись трохи далі.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136129Повідомлення 31 бер 2024, 14:28 
Не в мережі

Звідки: Україна, Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 0
-=TRO=- писав(ла):
Та спробуйте ви вже нарешті калькулятор


Будет время - разберусь. Но это чистая абстракция: донора буду брать который в доступе. Рамы еще дороже вело стоят. В сторону гидравлики гляну. Получается, что 48Вт*г исходя из худшего хватит на 32-34 км. Мало!
Буду брать в 2 раза большую емкость.
Приглядываюсь к такому велу:
Размер рамы: L (19-20 дюймов) / рост -170-185 см
Диаметр колес, дюймы: 26"
Вот как проверить размер рамы - ХЗ...
Гляньте, плз, опытным глазом


Додаткові файли:
Untitled-3.jpg
Untitled-3.jpg [ 370.59 КБ | Переглядів: 278 ]


Востаннє редагувалось Traveller 31 бер 2024, 15:33, редаговано 1 раз.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 64 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 82


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group