Та спробуйте ви вже нарешті калькулятор
https://ebikes.ca/tools/simulator.htmlА то так і буде сто запитань які всі можна самому побачити.
І розбиріться в термінах, раджу для себе рахувати все зразу в ватгодинах, наприклад одна банка 3,2в*15Аг=48Вт*г, їх потім і складуйте(вже неважливо паралельно чи послідовно, важлива лише загальна кількість). Бо витрати теж будуть в ватгодинах (по досвіду десь від 12 до 22 ватгодин на кілометр залежно від швидкості, конкретніше дивіться в симуляторі, на вскидку виходить що одної такої банки вистачить від 2 до 4 кіломертів залежно від швидкості та гірок)
І не шукайте дитячого донора, шукайте дорослого малої ростовки (як що низькорослий). Краще взагалі шукати раму, бо все іньше треба ставити підсилене(колеса так точно), і диски бажано великого діаметру і гідравлику хоча б на перед(бо все іньше на ваших швидкостях вас нормально не зупинить), сзаду основний тормоз буде рекуперація. Оскільки є під'єми, то краще шукати раму на 24 колесах(тяга більше з мотора), не дитячу, а таку на яких з гір катають(бо шо таке зламана навпіл рама я знаю по собі, дуже травматично).
Traveller писав(ла):
-=TRO=-
Раздельное управление приводами - это для меня за гранью.
А і не треба вникати заздалегіть, це просто навик який прийде під час експлуатації. Як покористуєтеся двома газульками, то вже прийде розуміння як вам краще. Можна два курки поставити іпритик під один палець, щоб вмикати або одиночно задній, або обидва, бо чисто передній без заднього немає сенсу. А можна один курок на обідва привода, і кнопку блокування переднього (жмакати на ямах і канавах, де вилка активно працює), і те і іньше я пробував, норм, ще замість кнопки ставив блокування на ричаг переднього тормозу, так шоб в началі ходу було тільки блокування, а колодки вже сціплялись трохи далі.