Поточний час: 27 квіт 2024, 07:38

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 64 ]  На сторінку 1, 2, 3, 4, 5  Наступ.
Автор Повідомлення
#135792Повідомлення 22 лют 2024, 15:00 
Не в мережі

Звідки: Україна, Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 0
Приветствую.
Меня смущают мотор-колеса постоянного тока. У трехфазных куда выше КПД.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#135800Повідомлення 24 лют 2024, 06:24 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 90 Подякували 249
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
Ну так покупайте обычное МК и не смущайтесь :mrgreen:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#135801Повідомлення 24 лют 2024, 08:20 
Не в мережі

Звідки: Україна, Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 0
tank6661 писав(ла):
Ну так покупайте обычное МК и не смущайтесь :mrgreen:

За такие деньги китайского кота? в мешке?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#135802Повідомлення 24 лют 2024, 10:24 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 16 Подякували 22
Мій електротранспорт: Електровел 350W
Як мінімум, вони кількістю проводів відрізняються. Якщо редукторне, то краще вольтівське, щоб потім шестерні не вишукувати.
Якщо з китаю, то прямо на алі є відгуки.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#135803Повідомлення 24 лют 2024, 16:06 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 90 Подякували 249
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
Traveller писав(ла):
За такие деньги китайского кота? в мешке?

За какие деньги??? Китайский кот в мешке...
Бред какой-то.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#135859Повідомлення 04 бер 2024, 13:57 
Не в мережі

Звідки: Україна, Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 0
iom писав(ла):
Як мінімум, вони кількістю проводів відрізняються. Якщо редукторне, то краще вольтівське, щоб потім шестерні не вишукувати.
Якщо з китаю, то прямо на алі є відгуки.

Яка назва? Хоч почитаю, бо з Алі справу мати не хочу.
А з прямим приводом, воно ж краще? {!_!}
Тут посилання можна надавати?

iom писав(ла):
За какие деньги??? Китайский кот в мешке...

Что удивительного, не хочу покупать незнакомое. Хочу с высоким КПД, скорость 50-60 км/ч. Запас хода - минимум 60 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#135860Повідомлення 04 бер 2024, 17:03 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Traveller писав(ла):
Что удивительного, не хочу покупать незнакомое. Хочу с высоким КПД, скорость 50-60 км/ч. Запас хода - минимум 60 км.

Так візьміть QS 2000-3000W. А запас дальності в більшості залежить від ємності акумулятора. Ну і звісно від напруги та струму споживання...
Фактори, які впливають на дальність - багато: вага, зустрічний вітер, швидкість, стиль їзди, гірки... Але це все можна вирахувати. А також, що плануєте конструювати: електровелосипед, електроскутер....?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#135863Повідомлення 05 бер 2024, 16:42 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Traveller писав(ла):
Приветствую.
Меня смущают мотор-колеса постоянного тока. У трехфазных куда выше КПД.

Додам вам ще одну швайку під хвоста, бувають ще п'ятифазні, точно знаю бо в мене таке є, тепер не спіть - ворочайтесь.

Для справки, Безколекторний двигун ПОСТІЙНОГО струму = Сінхронний двигун ЗМІННОГО струму. Чому так сталося не питайте, просто треба з цим жити. За звичай це той самий трьохфазний (за рідкими виключеннями типу п'ятифазників сьомифазників і ....)

Цитата:
з прямим приводом, воно ж краще?
Ви не готові сприймати реальний розклад, в вашому мізку вже сидять стереотипні впертості. Відповім цитатою "Кому й кобила наречена". А моя еволюція на моторколесах така - передній прямий, потім був задній прямий, тепер задній + передній редукторні.

На цому форумі є багато тем з вибором конфігу для початківців, і під варіанти конкретних задач, рекомендую ознайомитися.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#135865Повідомлення 05 бер 2024, 18:14 
Не в мережі

Звідки: Україна, Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 0
Zevs0812 писав(ла):
Так візьміть QS 2000-3000W.

Є така одиниця потужності - "китайський ватт". Тобто: по-нормальному це в кращому випадку 60% від заявленої потужності. Так само з блоком керування та акком.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#135866Повідомлення 05 бер 2024, 18:56 
Не в мережі

Звідки: м.Олександрія
Дякував (ла) 1 Подякували 6
Мій електротранспорт: електровелосипед
https://youtu.be/lk9NOSpFYIQ?si=gGwskzDV9tdPEgji


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#135867Повідомлення 05 бер 2024, 21:51 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Traveller писав(ла):
Zevs0812 писав(ла):
Так візьміть QS 2000-3000W.

Є така одиниця потужності - "китайський ватт". Тобто: по-нормальному це в кращому випадку 60% від заявленої потужності. Так само з блоком керування та акком.

Є просто 4 типи максимальної потужності (у порядку зростання):
- Максимальна довготривала механічна (ще "номінальна") максимальна потужність при якій мотор може доовготривало працювати (можливо увесь ресурсний період) документується для механічних транспортних засобів (скутерів, електромотоциклів, електромоторолерів) ДОТРИМУЄТЬСЯ ВИРОБНИК МОТОРКОЛІС КВАНТШУНЬ (QS) як на мото так і для вело, а також інші виробники мототехніки.

- максимальна довготривала електрична - максимальна довготривала механічна + ККД - зазвичай на 20% більше (зустрічається у позначені в основному редукторних веломоторколіс та інших),

- максимальна пікова механічна - максимальна потужність яку може видати мотор дуже короткочасно, зазвичай у 1,4-1,6 раз більше від довготривалої - доволі часто зустрічається у прямопривідних моторах не дуже честних продавців вело (в основному 1000Вт+) і самокатних і бордних моторколіс,

- максимальна пікова електрична у максимальна потужність яку короткочасно (декілька секунд) можна "залити" у мотор без його пошкодження - зазвичай у 2,5 рази більше номінальної - зустрічається у маркуванні самокатних, гіробордних та моноколісних моторах (стандарт для побутової техніки типа міксер і ТД).

ПС є ще деякі нюанси стосовно потужності ( вплив швидкості руху (обдуву), використання програмованих контролерів з сінусних, векторним керуванням і термоконтролем і ТД) але це вже коли ознайомишся з темою добре.


Востаннє редагувалось lu4 05 бер 2024, 21:56, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#135868Повідомлення 05 бер 2024, 21:54 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Traveller писав(ла):
Є така одиниця потужності - "китайський ватт". Тобто: по-нормальному це в кращому випадку 60% від заявленої потужності. Так само з блоком керування та акком.

Я не розумію, вам потрібно МК для експериментів і щоб ККД був не менше 99% і строго відповідав заявленим ватам?
Вами описане бажання - швидкість 50-60 км/год, дистанції (пробіг) мінімум 60 км. Дозвольте спитати, а ви раніше будували якийсь електротранспорт, що у вас такі висновки? Якщо навіть МК заявлено в 3000 Вт, а буде мати номінальних (чесних) 1800 Вт (60%), то при напрузі в 72 В, воно поїде 50-60 км/год)) І як правило, в піку вливається в 2-3, а то і більше разів від номінальної потужності. Але якщо вам потрібно, щоб все строго відповідало без будь-яких відхилень, то тоді успіхів...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#135870Повідомлення 06 бер 2024, 02:58 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 90 Подякували 249
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
Чего вы все так возбудились?? Если бы его "смущали" мотор колеса лет 10 назад,это было бы ещё понятно,сейчас по моему это обычный тролль).Посмущается и отвалит.Тысячи обзоров на Ютубе- смотри,выбирай....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136019Повідомлення 21 бер 2024, 18:16 
Не в мережі

Звідки: Україна, Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 0
Zevs0812 писав(ла):
А також, що плануєте конструювати: електровелосипед, електроскутер....?

Электровелосипед.
У меня электротехничесое образование, поэтому общие принципы понимаю.
Ясно, что "максимальную длительную механическуюя (еще "номинальная") максимальная мощность" на шильдике не напишут. Это вам не ГОСТовское изделие. Если там КПД 60% - учту при выборе.
Я прекрасно знаю, что чем больше фаз, тем лучше момент. (Как цилиндров в ДВС.)
Прямой привод лучше редукторного - меньше деталей для поломок. (Ремонтировал иномарку после ВАЗ 2101 - осталось глубокое непонимание, зачем так сложно и дорого в обслуживании делать. ИМХО — для отъема денег)
"Синусный" контроллер лучше "прямоугольного". (Инфу нашел на этом форуме.)
Нужен термоконтроль, спидометр, контроль заряда батареи. Не помешает влагозащита.
Что до Ютубовской рекламы — в эпоху нейросетей можно "сделать" любые характеристики. Мне интересны отзывы реальных пользователей.
Что до наборов "для начинающих" - у меня не настолько много денег, чтобы покупать дешевое.

P.S. Где на правом берегу в Киеве могут сделать из обычного вела электро? С гарантией на комплектовку. Мастерская на Пестеля не подходит.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136020Повідомлення 21 бер 2024, 20:45 
Не в мережі

Звідки: Украина Сумы
Дякував (ла) 74 Подякували 44
Хочу електротранспорт: неопределился
Traveller писав(ла):
Электровелосипед.

Я прекрасно знаю, что чем больше фаз, тем лучше момент. (Как цилиндров в ДВС.)

Это не так, момент зависит от размеров железа, количество витков и тока. количесво фаз в этом перечне нет.
Цитата:
Прямой привод лучше редукторного - меньше деталей для поломок. (Ремонтировал иномарку после ВАЗ 2101 - осталось глубокое непонимание, зачем так сложно и дорого в обслуживании делать. ИМХО — для отъема денег)


Тут тоже не всё так однозначно: Редукторник имеет КПД немного выше (прим.90%-3-5%(редуктор))85-87% Прямой привод около80% причём при увеличении нагрузки КПД может упасть ниже 50%. Подтверждение этого косвенно видно по весу моторов примерно 7кг для прямого привода и 4 для редукторника. И по графику! обратите внимание где момент 160!!!
Цитата:
"Синусный" контроллер лучше "прямоугольного". (Инфу нашел на этом форуме.)
Нужен термоконтроль, спидометр, контроль заряда батареи. Не помешает влагозащита.
Что до Ютубовской рекламы — в эпоху нейросетей можно "сделать" любые характеристики. Мне интересны отзывы реальных пользователей.

Не всё так однозначно, но двигатель работает заметно тише.


Додаткові файли:
273-40h 3000w.jpg
273-40h 3000w.jpg [ 288.39 КБ | Переглядів: 562 ]

_________________
---------------------------------------------------
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 64 ]              На сторінку 1, 2, 3, 4, 5  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 64


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group