Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего?
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=5749
Сторінка 1 із 5

Автор:  Traveller [ 22 лют 2024, 15:00 ]
Заголовок повідомлення:  Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего?

Приветствую.
Меня смущают мотор-колеса постоянного тока. У трехфазных куда выше КПД.

Автор:  tank6661 [ 24 лют 2024, 06:24 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего?

Ну так покупайте обычное МК и не смущайтесь :mrgreen:

Автор:  Traveller [ 24 лют 2024, 08:20 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего?

tank6661 писав(ла):
Ну так покупайте обычное МК и не смущайтесь :mrgreen:

За такие деньги китайского кота? в мешке?

Автор:  iom [ 24 лют 2024, 10:24 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего?

Як мінімум, вони кількістю проводів відрізняються. Якщо редукторне, то краще вольтівське, щоб потім шестерні не вишукувати.
Якщо з китаю, то прямо на алі є відгуки.

Автор:  tank6661 [ 24 лют 2024, 16:06 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего?

Traveller писав(ла):
За такие деньги китайского кота? в мешке?

За какие деньги??? Китайский кот в мешке...
Бред какой-то.

Автор:  Traveller [ 04 бер 2024, 13:57 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего?

iom писав(ла):
Як мінімум, вони кількістю проводів відрізняються. Якщо редукторне, то краще вольтівське, щоб потім шестерні не вишукувати.
Якщо з китаю, то прямо на алі є відгуки.

Яка назва? Хоч почитаю, бо з Алі справу мати не хочу.
А з прямим приводом, воно ж краще? {!_!}
Тут посилання можна надавати?

iom писав(ла):
За какие деньги??? Китайский кот в мешке...

Что удивительного, не хочу покупать незнакомое. Хочу с высоким КПД, скорость 50-60 км/ч. Запас хода - минимум 60 км.

Автор:  Zevs0812 [ 04 бер 2024, 17:03 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего?

Traveller писав(ла):
Что удивительного, не хочу покупать незнакомое. Хочу с высоким КПД, скорость 50-60 км/ч. Запас хода - минимум 60 км.

Так візьміть QS 2000-3000W. А запас дальності в більшості залежить від ємності акумулятора. Ну і звісно від напруги та струму споживання...
Фактори, які впливають на дальність - багато: вага, зустрічний вітер, швидкість, стиль їзди, гірки... Але це все можна вирахувати. А також, що плануєте конструювати: електровелосипед, електроскутер....?

Автор:  -=TRO=- [ 05 бер 2024, 16:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего?

Traveller писав(ла):
Приветствую.
Меня смущают мотор-колеса постоянного тока. У трехфазных куда выше КПД.

Додам вам ще одну швайку під хвоста, бувають ще п'ятифазні, точно знаю бо в мене таке є, тепер не спіть - ворочайтесь.

Для справки, Безколекторний двигун ПОСТІЙНОГО струму = Сінхронний двигун ЗМІННОГО струму. Чому так сталося не питайте, просто треба з цим жити. За звичай це той самий трьохфазний (за рідкими виключеннями типу п'ятифазників сьомифазників і ....)

Цитата:
з прямим приводом, воно ж краще?
Ви не готові сприймати реальний розклад, в вашому мізку вже сидять стереотипні впертості. Відповім цитатою "Кому й кобила наречена". А моя еволюція на моторколесах така - передній прямий, потім був задній прямий, тепер задній + передній редукторні.

На цому форумі є багато тем з вибором конфігу для початківців, і під варіанти конкретних задач, рекомендую ознайомитися.

Автор:  Traveller [ 05 бер 2024, 18:14 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего?

Zevs0812 писав(ла):
Так візьміть QS 2000-3000W.

Є така одиниця потужності - "китайський ватт". Тобто: по-нормальному це в кращому випадку 60% від заявленої потужності. Так само з блоком керування та акком.

Автор:  Пенсіонер [ 05 бер 2024, 18:56 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего?

https://youtu.be/lk9NOSpFYIQ?si=gGwskzDV9tdPEgji

Автор:  lu4 [ 05 бер 2024, 21:51 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего?

Traveller писав(ла):
Zevs0812 писав(ла):
Так візьміть QS 2000-3000W.

Є така одиниця потужності - "китайський ватт". Тобто: по-нормальному це в кращому випадку 60% від заявленої потужності. Так само з блоком керування та акком.

Є просто 4 типи максимальної потужності (у порядку зростання):
- Максимальна довготривала механічна (ще "номінальна") максимальна потужність при якій мотор може доовготривало працювати (можливо увесь ресурсний період) документується для механічних транспортних засобів (скутерів, електромотоциклів, електромоторолерів) ДОТРИМУЄТЬСЯ ВИРОБНИК МОТОРКОЛІС КВАНТШУНЬ (QS) як на мото так і для вело, а також інші виробники мототехніки.

- максимальна довготривала електрична - максимальна довготривала механічна + ККД - зазвичай на 20% більше (зустрічається у позначені в основному редукторних веломоторколіс та інших),

- максимальна пікова механічна - максимальна потужність яку може видати мотор дуже короткочасно, зазвичай у 1,4-1,6 раз більше від довготривалої - доволі часто зустрічається у прямопривідних моторах не дуже честних продавців вело (в основному 1000Вт+) і самокатних і бордних моторколіс,

- максимальна пікова електрична у максимальна потужність яку короткочасно (декілька секунд) можна "залити" у мотор без його пошкодження - зазвичай у 2,5 рази більше номінальної - зустрічається у маркуванні самокатних, гіробордних та моноколісних моторах (стандарт для побутової техніки типа міксер і ТД).

ПС є ще деякі нюанси стосовно потужності ( вплив швидкості руху (обдуву), використання програмованих контролерів з сінусних, векторним керуванням і термоконтролем і ТД) але це вже коли ознайомишся з темою добре.

Автор:  Zevs0812 [ 05 бер 2024, 21:54 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего?

Traveller писав(ла):
Є така одиниця потужності - "китайський ватт". Тобто: по-нормальному це в кращому випадку 60% від заявленої потужності. Так само з блоком керування та акком.

Я не розумію, вам потрібно МК для експериментів і щоб ККД був не менше 99% і строго відповідав заявленим ватам?
Вами описане бажання - швидкість 50-60 км/год, дистанції (пробіг) мінімум 60 км. Дозвольте спитати, а ви раніше будували якийсь електротранспорт, що у вас такі висновки? Якщо навіть МК заявлено в 3000 Вт, а буде мати номінальних (чесних) 1800 Вт (60%), то при напрузі в 72 В, воно поїде 50-60 км/год)) І як правило, в піку вливається в 2-3, а то і більше разів від номінальної потужності. Але якщо вам потрібно, щоб все строго відповідало без будь-яких відхилень, то тоді успіхів...

Автор:  tank6661 [ 06 бер 2024, 02:58 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего?

Чего вы все так возбудились?? Если бы его "смущали" мотор колеса лет 10 назад,это было бы ещё понятно,сейчас по моему это обычный тролль).Посмущается и отвалит.Тысячи обзоров на Ютубе- смотри,выбирай....

Автор:  Traveller [ 21 бер 2024, 18:16 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего?

Zevs0812 писав(ла):
А також, що плануєте конструювати: електровелосипед, електроскутер....?

Электровелосипед.
У меня электротехничесое образование, поэтому общие принципы понимаю.
Ясно, что "максимальную длительную механическуюя (еще "номинальная") максимальная мощность" на шильдике не напишут. Это вам не ГОСТовское изделие. Если там КПД 60% - учту при выборе.
Я прекрасно знаю, что чем больше фаз, тем лучше момент. (Как цилиндров в ДВС.)
Прямой привод лучше редукторного - меньше деталей для поломок. (Ремонтировал иномарку после ВАЗ 2101 - осталось глубокое непонимание, зачем так сложно и дорого в обслуживании делать. ИМХО — для отъема денег)
"Синусный" контроллер лучше "прямоугольного". (Инфу нашел на этом форуме.)
Нужен термоконтроль, спидометр, контроль заряда батареи. Не помешает влагозащита.
Что до Ютубовской рекламы — в эпоху нейросетей можно "сделать" любые характеристики. Мне интересны отзывы реальных пользователей.
Что до наборов "для начинающих" - у меня не настолько много денег, чтобы покупать дешевое.

P.S. Где на правом берегу в Киеве могут сделать из обычного вела электро? С гарантией на комплектовку. Мастерская на Пестеля не подходит.

Автор:  Babylon [ 21 бер 2024, 20:45 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего?

Traveller писав(ла):
Электровелосипед.

Я прекрасно знаю, что чем больше фаз, тем лучше момент. (Как цилиндров в ДВС.)

Это не так, момент зависит от размеров железа, количество витков и тока. количесво фаз в этом перечне нет.
Цитата:
Прямой привод лучше редукторного - меньше деталей для поломок. (Ремонтировал иномарку после ВАЗ 2101 - осталось глубокое непонимание, зачем так сложно и дорого в обслуживании делать. ИМХО — для отъема денег)


Тут тоже не всё так однозначно: Редукторник имеет КПД немного выше (прим.90%-3-5%(редуктор))85-87% Прямой привод около80% причём при увеличении нагрузки КПД может упасть ниже 50%. Подтверждение этого косвенно видно по весу моторов примерно 7кг для прямого привода и 4 для редукторника. И по графику! обратите внимание где момент 160!!!
Цитата:
"Синусный" контроллер лучше "прямоугольного". (Инфу нашел на этом форуме.)
Нужен термоконтроль, спидометр, контроль заряда батареи. Не помешает влагозащита.
Что до Ютубовской рекламы — в эпоху нейросетей можно "сделать" любые характеристики. Мне интересны отзывы реальных пользователей.

Не всё так однозначно, но двигатель работает заметно тише.

Додаткові файли:
273-40h 3000w.jpg
273-40h 3000w.jpg [ 288.39 КБ | Переглядів: 3732 ]

Сторінка 1 із 5 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/