Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Конверсія honda crf 450 https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=5800 |
Сторінка 1 із 2 |
Автор: | digitrex [ 28 квіт 2024, 06:54 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія honda crf 450 | ||
Далі заради цікавості був куплений двигун з тесли 3, про нього можна почитати тут viewtopic.php?f=33&t=5506 Ну і розумів якщо робити якісь експерименти з тесловським двигуном, то його потрібно чимось крутити. Батарея є, а от контроллер довелось купити, це був.fardriver 96530.
|
Автор: | digitrex [ 28 квіт 2024, 06:54 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія honda crf 450 | ||
В цей же час, поки робив корпус на двигун та мотав обмотки, переглядвав оголошення з рамами до кросачів і ендуриків. Це продовжувалось досить довго, китайського донора брати не хотів, був не поганий варіант kawasaki klx500 але трохі відштовхувала його вага і те що рама стальна, я хотів алюміній, мені з ним легше працювати. І на початку 2024року знайшов що шукав, це була ходовка з хонди crf450, все окрім двигуна, ідеальний варіант) Недовго думаючи і не довго торгуючись я її купив.
|
Автор: | digitrex [ 28 квіт 2024, 07:21 ] | |||||
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія honda crf 450 | |||||
Почались перші примірки
|
Автор: | digitrex [ 28 квіт 2024, 07:25 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія honda crf 450 | ||
Двигун встановив і зробив перший запуск на розклепаному ланцюгу ![]()
|
Автор: | digitrex [ 28 квіт 2024, 07:35 ] | |||||
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія honda crf 450 | |||||
Зробив перший виїзд і трохи був розчарований, хоча і знав що так буде. Саморобний двигун тесли крутився 7500об/хв, якщо перевести це в км/год, то з зірками 14/50 виходить 252км/г. Треба робити редуктор ![]()
|
Автор: | digitrex [ 28 квіт 2024, 07:42 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія honda crf 450 | ||
Роблю другий виїзд уже з редуктором, трохи катаюсь, приїзжаю додому, ставлю мот в гарах, заходжу на олх і купую новий двигун qs138 h90 4000w. Які причини такого рішення, перше, шестерні, які я підібрав, прямозубі ідеально їх виставити не вдалося, вони виють голосніше будь якого бензинового двигуна. Друге тяга всеодно була не така як очікував. Третє двигун гріється(
|
Автор: | digitrex [ 28 квіт 2024, 07:56 ] | |||||
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія honda crf 450 | |||||
Двигун qs 138 встановив, зробив під нього саморобну зірку на 10зубів, ззаду була на 50. Прокатався, і не то, їде досьть бадьоро, рве с під себе, але з місця не то, слабовато. Роблю на зад саморобну зірку на 72 зуба, знімаю задне колесо ставлю зірку на 72, а колесо на місце не стає, зірка впирається в маятник, чорт, треба було хоч поміряти перед тим як щось робити ![]() Беру цю зірку і перероблюю на 60 зубів. Тяга стала краще, ривок з місця краще, але всеодно не то.
|
Автор: | digitrex [ 28 квіт 2024, 08:08 ] | |||||
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія honda crf 450 | |||||
Дививсь на відосах, читав на форумах, і радили знаючі люди на рахунок редукції на qs138, вона має бути 7-8÷1, в мене була 6÷1, і зірочками її уже не виправиш. Вирішив робити редуктор, але уже ремінний ![]() Замовив на аліку ремінь, шків, і як вони приїхали приступив до роботи.
|
Автор: | digitrex [ 28 квіт 2024, 08:18 ] | |||
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія honda crf 450 | |||
Встановив все на мот, зробив виїзд, і ![]() В редукторі редукція 2.5. Зірки 15, 50. Плюси ремінного редуктора, він безшумний і ефективний. Мінуси двигун довелось зміщати в сторону(
|
Автор: | digitrex [ 28 квіт 2024, 08:35 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія honda crf 450 |
На повноцінний тест ще не виїзжав. Є питання до тих хто розуміється в налаштуваннях контроллера. Помітив таку особливість, корегуючи параметр phase offset двигун або втрачає крутящий момент і додає у швидкості, або втрачає швидкість і додає момент. Тобто мот рве з під себе і моментально розганяється до 60км/год тоді відразу скидає до 55км/ год, наче впирається у стінку чи в обмеження, хоча по факту ніяких обмежень нема, все виставлено на максимум. Но якщо накрутити phase offset, то швидкість можна збільшити до 70-80км/год, але розганятись при цьому він буде, як "в'ялий овоч" Таких же ефект дає ручне підлаштування датчиків холла на двигуні. Читав за цю проблему на зарубіжних форумах, але вирішення так і не знайшов. |
Автор: | horobey [ 28 квіт 2024, 09:06 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія honda crf 450 |
цікава тема, думаю буде в топі. дякую |
Автор: | horobey [ 28 квіт 2024, 09:16 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія honda crf 450 |
digitrex писав(ла): На повноцінний тест ще не виїзжав. розганяється до 60км/год тоді відразу скидає до 55км/ год, наче впирається у стінку у мене також розганяється до 60, при цьому двигун "бере" до 4-5 кВт і дальше не хоче, потужність падає десь до 1,8 кВт, так і їде. якщо гірка, потужність росте, швидкість тримає. тобто контролер має можливість підняти ампераж. в моєму випадку це низька напруга батареї мах 84в. можливо і у вас із цим пов'язане. відбувається насичення заліза двигуна але підняв напругу батареї збільшиться швидкість. |
Автор: | Goga65 [ 28 квіт 2024, 09:37 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія honda crf 450 |
Навідь не можу уявити скільки нервів, терпіння, зусиль пішло на цей проект і яке бажання та самоціль мае бути у власника ![]() Уважуха та респект ![]() ![]() ![]() |
Автор: | Olaff [ 28 квіт 2024, 10:43 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія honda crf 450 |
Очень интересный проект, спасибо! Порадовала работа с алюминием, а последний редуктор напомнил мне нашу с Юрой Логвином старую конверсию Урала. Там , правда мы сделали цепной редуктор, нам так было проще и быстрее, но ременной конечно лучше. Додаткові файли: Додаткові файли:
|
Сторінка 1 із 2 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |