Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Конверсія honda crf 450
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=5800
Сторінка 1 із 2

Автор:  digitrex [ 28 квіт 2024, 06:46 ]
Заголовок повідомлення:  Конверсія honda crf 450

Добрий день.
В темі конструювання саморобного електротранспорту досить давно. За плечима декілька електросамокатів, велосипедів, дитячий електротрайк та інші цікаві штуки, але завжди хотілось чогось сер'йознішого.
Надивившись ютуба, silent enduro, PatOutdoors і т д. ходив з думкою, що колись і сам сконструюю якийсь електрокросс чи електроендуро. Але потрібен був поштовх, і цей поштовх надали наші "сусіди". З обстрілами енергетики довелось купити батарею для живлення будинку на 6.3kWt/h. Батарею відразу переробив на 24s 100.8v 71А у великому корпусі.
Буду вставляти фото і під ними дописувати невелику історію.

Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Батарея в корпусі, вага 37кг.
20230622_203142_HDR.jpg
20230622_203142_HDR.jpg [ 326.98 КБ | Переглядів: 2638 ]
20240104_203019.jpg
20240104_203019.jpg [ 225.22 КБ | Переглядів: 2638 ]

Автор:  digitrex [ 28 квіт 2024, 06:54 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія honda crf 450

Далі заради цікавості був куплений двигун з тесли 3, про нього можна почитати тут
viewtopic.php?f=33&t=5506
Ну і розумів якщо робити якісь експерименти з тесловським двигуном, то його потрібно чимось крутити. Батарея є, а от контроллер довелось купити, це був.fardriver 96530.

Додаткові файли:
20230618_193001_HDR.jpg
20230618_193001_HDR.jpg [ 245.45 КБ | Переглядів: 2637 ]

Автор:  digitrex [ 28 квіт 2024, 06:54 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія honda crf 450

В цей же час, поки робив корпус на двигун та мотав обмотки, переглядвав оголошення з рамами до кросачів і ендуриків. Це продовжувалось досить довго, китайського донора брати не хотів, був не поганий варіант kawasaki klx500 але трохі відштовхувала його вага і те що рама стальна, я хотів алюміній, мені з ним легше працювати. І на початку 2024року знайшов що шукав, це була ходовка з хонди crf450, все окрім двигуна, ідеальний варіант)
Недовго думаючи і не довго торгуючись я її купив.

Додаткові файли:
20240116_172129_HDR.jpg
20240116_172129_HDR.jpg [ 318.58 КБ | Переглядів: 2637 ]

Автор:  digitrex [ 28 квіт 2024, 07:21 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія honda crf 450

Почались перші примірки

Додаткові файли:
20240207_195313_HDR.jpg
20240207_195313_HDR.jpg [ 428.35 КБ | Переглядів: 2637 ]
Коментарій до файлу: Відпилювання лишнього
20240207_195405_HDR.jpg
20240207_195405_HDR.jpg [ 319.63 КБ | Переглядів: 2637 ]
Коментарій до файлу: Корпус батареї довелось переробити, дуже проблематично було впихнути 6.3квт.ч в раму crf
20240207_195436_HDR.jpg
20240207_195436_HDR.jpg [ 286.48 КБ | Переглядів: 2637 ]
Коментарій до файлу: Елементи батареї довелось вставляти вертикально, контактами вниз і вгору. Мені самому це не подобається, але по іншому ніяк(
20240210_113835.jpg
20240210_113835.jpg [ 240.83 КБ | Переглядів: 2637 ]

Автор:  digitrex [ 28 квіт 2024, 07:25 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія honda crf 450

Двигун встановив і зробив перший запуск на розклепаному ланцюгу {!_!}

Додаткові файли:
20240211_190937.jpg
20240211_190937.jpg [ 280.53 КБ | Переглядів: 2637 ]

Автор:  digitrex [ 28 квіт 2024, 07:35 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія honda crf 450

Зробив перший виїзд і трохи був розчарований, хоча і знав що так буде.
Саморобний двигун тесли крутився 7500об/хв, якщо перевести це в км/год, то з зірками 14/50 виходить 252км/г.
Треба робити редуктор :wallbash:

Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Пошук шестерень
20240213_192327_HDR.jpg
20240213_192327_HDR.jpg [ 352.61 КБ | Переглядів: 2636 ]
Коментарій до файлу: Доварюю допилюю корпус редуктора
20240215_175030_HDR.jpg
20240215_175030_HDR.jpg [ 274.11 КБ | Переглядів: 2636 ]
Коментарій до файлу: Перероблюю кріплення, і знову встановлюю двигун.
20240216_194816_HDR.jpg
20240216_194816_HDR.jpg [ 351.29 КБ | Переглядів: 2636 ]
20240218_145926_HDR.jpg
20240218_145926_HDR.jpg [ 481.42 КБ | Переглядів: 2636 ]

Автор:  digitrex [ 28 квіт 2024, 07:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія honda crf 450

Роблю другий виїзд уже з редуктором, трохи катаюсь, приїзжаю додому, ставлю мот в гарах, заходжу на олх і купую новий двигун qs138 h90 4000w.
Які причини такого рішення, перше, шестерні, які я підібрав, прямозубі ідеально їх виставити не вдалося, вони виють голосніше будь якого бензинового двигуна. Друге тяга всеодно була не така як очікував. Третє двигун гріється(

Додаткові файли:
20240314_182753.jpg
20240314_182753.jpg [ 399.67 КБ | Переглядів: 2636 ]

Автор:  digitrex [ 28 квіт 2024, 07:56 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія honda crf 450

Двигун qs 138 встановив, зробив під нього саморобну зірку на 10зубів, ззаду була на 50. Прокатався, і не то, їде досьть бадьоро, рве с під себе, але з місця не то, слабовато. Роблю на зад саморобну зірку на 72 зуба, знімаю задне колесо ставлю зірку на 72, а колесо на місце не стає, зірка впирається в маятник, чорт, треба було хоч поміряти перед тим як щось робити :doh:
Беру цю зірку і перероблюю на 60 зубів.
Тяга стала краще, ривок з місця краще, але всеодно не то.

Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Зірка на 72
20240326_162413_HDR.jpg
20240326_162413_HDR.jpg [ 343.9 КБ | Переглядів: 2635 ]
20240414_164620_HDR.jpg
20240414_164620_HDR.jpg [ 676.48 КБ | Переглядів: 2635 ]
Коментарій до файлу: На гори заїжджає добрячі.
20240414_170655_HDR.jpg
20240414_170655_HDR.jpg [ 861.76 КБ | Переглядів: 2635 ]
20240414_184129_HDR.jpg
20240414_184129_HDR.jpg [ 673.82 КБ | Переглядів: 2635 ]

Автор:  digitrex [ 28 квіт 2024, 08:08 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія honda crf 450

Дививсь на відосах, читав на форумах, і радили знаючі люди на рахунок редукції на qs138, вона має бути 7-8÷1, в мене була 6÷1, і зірочками її уже не виправиш. Вирішив робити редуктор, але уже ремінний :D
Замовив на аліку ремінь, шків, і як вони приїхали приступив до роботи.

Додаткові файли:
20240426_201926_HDR.jpg
20240426_201926_HDR.jpg [ 321.82 КБ | Переглядів: 2633 ]
Коментарій до файлу: Наварив, наліпив
20240426_181125_HDR.jpg
20240426_181125_HDR.jpg [ 245.66 КБ | Переглядів: 2633 ]
20240426_181109_HDR.jpg
20240426_181109_HDR.jpg [ 224.15 КБ | Переглядів: 2633 ]
Коментарій до файлу: І ручним чпу фрезером окультурив зовнішній вид)
20240426_181119_HDR.jpg
20240426_181119_HDR.jpg [ 176.21 КБ | Переглядів: 2633 ]

Автор:  digitrex [ 28 квіт 2024, 08:18 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія honda crf 450

Встановив все на мот, зробив виїзд, і 8O , він риє з під себе, стає на задне колесо, спокійно їхати дуже тяжко. Ось такого результату з місця я хотів.
В редукторі редукція 2.5. Зірки 15, 50.
Плюси ремінного редуктора, він безшумний і ефективний. Мінуси двигун довелось зміщати в сторону(

Додаткові файли:
20240427_191438.jpg
20240427_191438.jpg [ 362.47 КБ | Переглядів: 2633 ]
20240427_191446_HDR.jpg
20240427_191446_HDR.jpg [ 423.42 КБ | Переглядів: 2633 ]

Автор:  digitrex [ 28 квіт 2024, 08:35 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія honda crf 450

На повноцінний тест ще не виїзжав.
Є питання до тих хто розуміється в налаштуваннях контроллера.
Помітив таку особливість, корегуючи параметр phase offset двигун або втрачає крутящий момент і додає у швидкості, або втрачає швидкість і додає момент. Тобто мот рве з під себе і моментально розганяється до 60км/год тоді відразу скидає до 55км/ год, наче впирається у стінку чи в обмеження, хоча по факту ніяких обмежень нема, все виставлено на максимум. Но якщо накрутити phase offset, то швидкість можна збільшити до 70-80км/год, але розганятись при цьому він буде, як "в'ялий овоч" Таких же ефект дає ручне підлаштування датчиків холла на двигуні.
Читав за цю проблему на зарубіжних форумах, але вирішення так і не знайшов.

Автор:  horobey [ 28 квіт 2024, 09:06 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія honda crf 450

цікава тема, думаю буде в топі. дякую

Автор:  horobey [ 28 квіт 2024, 09:16 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія honda crf 450

digitrex писав(ла):
На повноцінний тест ще не виїзжав.
розганяється до 60км/год тоді відразу скидає до 55км/ год, наче впирається у стінку

у мене також розганяється до 60, при цьому двигун "бере" до 4-5 кВт і дальше не хоче, потужність падає десь до 1,8 кВт, так і їде. якщо гірка, потужність росте, швидкість тримає. тобто контролер має можливість підняти ампераж.
в моєму випадку це низька напруга батареї мах 84в. можливо і у вас із цим пов'язане. відбувається насичення заліза двигуна але підняв напругу батареї збільшиться швидкість.

Автор:  Goga65 [ 28 квіт 2024, 09:37 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія honda crf 450

Навідь не можу уявити скільки нервів, терпіння, зусиль пішло на цей проект і яке бажання та самоціль мае бути у власника :?
Уважуха та респект {!_!} :hurra: :bravo:

Автор:  Olaff [ 28 квіт 2024, 10:43 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія honda crf 450

Очень интересный проект, спасибо! Порадовала работа с алюминием, а последний редуктор напомнил мне нашу с Юрой Логвином старую конверсию Урала. Там , правда мы сделали цепной редуктор, нам так было проще и быстрее, но ременной конечно лучше.

Додаткові файли:
P1040830.JPG
P1040830.JPG [ 372.19 КБ | Переглядів: 2618 ]

Додаткові файли:
DSC_4852.jpg
DSC_4852.jpg [ 280.49 КБ | Переглядів: 2618 ]

Сторінка 1 із 2 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/