Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Какая мощность мотора? https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=5880 |
Сторінка 1 із 1 |
Автор: | Leon29 [ 02 серп 2024, 10:08 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Какая мощность мотора? |
Якщо не помиляюсь, то 750Вт 4,3кг, а 1000Вт 4,5Кг. Маркування однакове для 500, 750 і 1000Вт. Продавцям рай для спекуляцій. |
Автор: | Karalex [ 02 серп 2024, 16:15 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Какая мощность мотора? |
Я собі купив mxus40 - прямоприводний. То там різниця між 36 (500Вт) і 48в (800Вт) - просто кабель інший виходить і різниця в ціні 400грн. То я взяв 500 і кинув на 48вольт. Я не Шумахер, мені нормально. Але чому в вашому не бачу датчиків хола? |
Автор: | akronix [ 02 серп 2024, 17:45 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Какая мощность мотора? |
Разъем точно для 1000 а как вы понимаете разницу 250Вт? я вот подаю на 500Вт побольше раз в 1.5-2 смотря на ваттметр еще есть понятие номинальная мощность и максимальная номинал, это мощность при которой устройство не сгорит на протяжении бесконечного ![]() |
Автор: | akronix [ 02 серп 2024, 17:53 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Какая мощность мотора? | ||
Датчики Холла
|
Автор: | AlSandr [ 02 серп 2024, 22:48 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Какая мощность мотора? |
akronix, "а как вы понимаете разницу 250Вт"? У товарища електро фетбйк, заводской на 26 колесах (у меня 29) 750 48, батарея 16 48, контролер 20. Он меня делает на 200 метрах, метров на 40. |
Автор: | -=TRO=- [ 07 серп 2024, 10:02 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Какая мощность мотора? |
AlSandr, одне й те саме МК, в колесі 29 буде тягнути на 12+% гірше ніж в 26 колесі. Що до потужності, з'ясувати якої потужності (шо заявлена продавцем) можна лише по вазі, або розбирати і дивитися по розміру пакету статора та розміру магнітів (і це все тільки як що є інформація для порівняння). Що до реальної потужності, то тут мрак повний, бо в реалі це дуже фантомний параметр. Бо той номінал (максимальна довготривала потужність) має читку цифру тільки для певних оборотів, а для повного діапазону обертів то вже буде складний горбатий графік (та ще й в декілька ліній де кожна для своєї навколишньої температури). Наприклад МК (250вт номіналом виробника) на швидкості 40км/г може спокійно жерти 800Вт і скільки завгодно довго не дохнути, але при при заїзді в гору при 10км/г воно гарантовано сгорить при тій же потужності 800Вт. Бо при такій різниці швидкостей (4 рази), фазний струм (через обмотки) буде в 4 рази більший на мілій швидкості, а Омічні втрати в обмотках ростуть в квадраті від фазного струму, тоб то грітися обмотки будуть десь в 16 разів потужніше (в реалі трошки меньше, бо при зниженні обертів падають втрати в залізі, але навіть як що то буде 10 разів а не 16, то все одно дофіга, и мотор сгорить ). В свіжій (років вже як 5) версіі канадського симулятора з'явилися контроллери які не дають повну потужність зі старту, а дають десь половину, а потім десь до (20км/г) піднімають її до номіналу, і вище вже не міняється, це дуже здоровий підхід щоб уникати підсмаженню моторів новачками (старожили з простими контролерами ставлять або датчики температури на обмотки, або вже чуйка є скільки їх двинун протягне в гору перш ніж перегріється і згорить, і вчасно підключають педалі) |
Автор: | akronix [ 07 серп 2024, 11:52 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Какая мощность мотора? |
Подскажите чем сделать измерение фазного тока, нужны клещи постоянного тока или переменного? Далее по какой формуле расчитать мощность |
Автор: | -=TRO=- [ 07 серп 2024, 12:32 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Какая мощность мотора? |
akronix, формулу потужності....це все одно що спитати у старого ловеласа: - Після якої фрази дівки зразу дають?... Кліщата треба з тру-рмс, бо дешеві розраховані міряти промислову 50-60Гц частоту з синусною формою, тому часто дуркують від тих фазних струмів (які ще й промодульовані частотою заповнення 15+кГц) Як що про ту саму максимально довготривалу потужність, то там дуже багато вводних... швидкість тепловідводу (ждоулі в секунду на градус цельсія, залежить від конструктиву), температура зовні, графіку втрат в залізі від обертів (чим швидше тим більше гріється залізо, залежить від кількості зубів і товщини заліза), омічних втрат (залежить від опру обмотки і фазного струму)..................... що вам дасть та формула як що ви ніколи не дізнаєтеся тих вводних..... Без іспитів навіть спрощено не можливо порахувати, саме головне знати скільки мотор може відвести тепла не піджаривши обмотки, тому навіть виробники просто публікують графіки іспитів , головні з яких це графік ККД в залежності від обертів і струму, та тепературні рафіки теж в залежності від обертів і струму, і там зазу малюють межі за які виходити не можна. Але виробники МК навіть того не дають, до того всього можна тільки догадуватись по іньшій інформації яку вони вирішать надати. Єдиний дієвий інструмент (особливо для людини яка питає формулу) це канадський симулятор, https://ebikes.ca/tools/simulator.html в якого є майже всі формули, там можна обрати близьке до свого МК, та потестити його в хвіст і в гиву, і воно навіть покаже через який час ваш мотор підсмажиться в разі форсажа (критичну температуру обмоток можна міняти, там взагілі все можна міняти). Там і фазні струми покаже, і ККД, і втрати в моторі , і .... все що завгодно, ніякими формулами ніхто краще не порахує. Але краще за всі ті теорії, це форсанути мотор більш потужним контроллером, встановити датчик температури в обмотки, та піти ганяти на максималці та по гіркам, через деякий час стане ясно як треба їздити щоб не підсмажити двигун. До речі, встановлення примусового охолодження, може іноді підняту ту потужність майже в рази (так що слабим місцем може стати вже не перегрів обмоток, а наприклад надійність зубів перевантаженного редуктора). |
Сторінка 1 із 1 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |