Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Голландська Stella Modena. https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=5926 |
Сторінка 1 із 2 |
Автор: | Olaff [ 07 жовт 2024, 20:06 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Голландська Stella Modena. |
Вполне может быть просто плохой контакт где нибудь, например окислы в коннекторе или плохо обжатая клемма, переломившийся внутри изоляции провод в подвижном участке проводки (например от рамы к рулю). |
Автор: | Leon29 [ 07 жовт 2024, 23:47 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Голландська Stella Modena. |
Спочатку перелапати всі провода і роз'єми. Дощ, волога, рух, щось окислилось, або переламалось. Якщо новий контролер, то 36В 250Вт як існуючий (якщо на двигуні шильдик вірний). А взагалі контролер по напрузі та струму вибирається. |
Автор: | humax76 [ 08 жовт 2024, 06:30 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Голландська Stella Modena. |
Теж спочатку грішив на провода, якби не одна ситуація. Вставляю зранку акумулятор, засвічується екран на одну секунду і гасне, витягую аккум, вставляю і знову та сама ситуація і так кілька разів. Вєлік стояв на місці тому і зробив висновок, що це контолер. Але на всякий випадок розібрав шахту контролера, перелапав всі провода, перевірив на предмет окислення контактів та перевірив всі штекери і так два рази, нічого не допомогло. |
Автор: | humax76 [ 08 жовт 2024, 06:31 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Голландська Stella Modena. |
Leon29 писав(ла): Спочатку перелапати всі провода і роз'єми. Дощ, волога, рух, щось окислилось, або переламалось. Якщо новий контролер, то 36В 250Вт як існуючий (якщо на двигуні шильдик вірний). А взагалі контролер по напрузі струму вибирається. Як це по напрузі струму? Я знаю є сила струму, чи це просто кома відсутня? |
Автор: | humax76 [ 08 жовт 2024, 08:39 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Голландська Stella Modena. |
Що можете сказати про цей набір? Тільки напрягає пункт, що це контролер для безщіткового двигуна. Як дізнатися чи в мене безщітковий двигун? Ще є контролери синусоїдальної хвилі. Де почерпнути інфи про мій двигун? |
Автор: | Karalex [ 08 жовт 2024, 11:59 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Голландська Stella Modena. |
зазвичай мотор колеса - bldc- трифазні безщіткові. Мені колекторні ще не попадали в колесі. Бувають колеса відразу з контролером в моторі - тоді до них приходить два товстих проводи живлення і два тонких сигнальних... Багато писать. Краще роз'єм з колеса покажіть. |
Автор: | Leon29 [ 08 жовт 2024, 13:09 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Голландська Stella Modena. |
humax76 писав(ла): Leon29 писав(ла): Спочатку перелапати всі провода і роз'єми. Дощ, волога, рух, щось окислилось, або переламалось. Якщо новий контролер, то 36В 250Вт як існуючий (якщо на двигуні шильдик вірний). А взагалі контролер по напрузі струму вибирається. Як це по напрузі струму? Я знаю є сила струму, чи це просто кома відсутня? Якщо в мене контролер 60В 22А для мого моторколеса, то ні 18А, ні 32А мені не підходить. 18А буде повзти, а 32 спалить двигун. Звичайно є зазори, але вони прораховуються індивідуально. |
Автор: | humax76 [ 08 жовт 2024, 21:10 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Голландська Stella Modena. |
Підтягнув "матчасть", багато вивчив і зрозумів. Дякую за допомогу, але одного не можу зрозуміти на скільки ампер має бути контролер. Відомо що мотор безщітковий на 36 В та 250 W, я так зрозумів що стандарт в цих двигунах це 17 А. Чи я помиляюся? |
Автор: | humax76 [ 08 жовт 2024, 21:51 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Голландська Stella Modena. |
Знайшов таку відповідь на своє питання: Контроллеры 36В-48В, 15 Ампер Литий-ионные аккумуляторы емкостью 10-15 Ач (Ампер-часов) подойдут для таких контроллеров. Например, аккумулятор на 36В 12Ач или 48В 10Ач. Контроллеры 36В-48В, 17 Ампер Литий-ионные аккумуляторы емкостью 15-20 Ач. Например, аккумулятор на 36В 17Ач или 48В 15Ач |
Автор: | Karalex [ 08 жовт 2024, 22:27 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Голландська Stella Modena. |
Беріть 17. Ви ж матимететручку газу і це дає моживість давать трошки більше , раптом що. Крім того зазвичай в контролерах є ще можливість на 3 швидкості перемикати. Можна хоч тумблерок поставити або перемикач на руль. |
Автор: | humax76 [ 09 жовт 2024, 21:53 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Голландська Stella Modena. |
Замовив комплект UKC1 на 250w, 17 А, повинен прийти через тиждень. Продовження буде... |
Автор: | Leon29 [ 09 жовт 2024, 23:48 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Голландська Stella Modena. |
humax76 писав(ла): Підтягнув "матчасть", багато вивчив і зрозумів. Дякую за допомогу, але одного не можу зрозуміти на скільки ампер має бути контролер. Відомо що мотор безщітковий на 36 В та 250 W, я так зрозумів що стандарт в цих двигунах це 17 А. Чи я помиляюся? У мене на контролері все написано Додаткові файли: SAM_1917.JPG [ 66.92 КБ | Переглядів: 2609 ] |
Автор: | humax76 [ 20 жовт 2024, 06:31 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Голландська Stella Modena. |
humax76 писав(ла): Замовив комплект UKC1 на 250w, 17 А, повинен прийти через тиждень. Продовження буде... Набір прийшов. Вчора зробив заміну старого на новий. Контролер хоч дротів мав набагаго більше від оригінального але на штатне місце впихнути получилось. Звук двигуна став іншим, приємнішим на звук. Контролер дає можливість налаштувань по обмеженню швидкості та амперажу. Виставив максимальну швидкість 32 км/год. але так, як це двигун 36 В та 250 W то більше 27-28 з нього не видавиш. Побавився з налаштуваннями по потужності, при 17А(короткочасно) велосипед "виривається з під рук" але швидкості це не прибавляє, на постійне користування виставив 7А. В подарок в наборі була також дроссель швидкості "Throttle". При моїй вазі в 105 кг., велосипед, тільки на ручці газу, розганявся по рівній дорозі до 26 км без проблем. Якість виконання кнопок управління та дисплея хороша, подивимось як він переживе голландські постійні дощі. Все ніби ОК, якби не одне АЛЕ. Мені не подобається що напруга на освітлення подається з моменту ввімкнення контролера, ввечері це не погано, а от вдень освітлення не потрібне. На кнопках управління є функція ввімкнення та вимкнення ліхтарів затиснувши кнопку "+" але вона не функціонує, точніше значок ліхтарика на моніторі появляється але не більше того. Китайці як завжди перемудрували. Можливо хтось знає куди перепаяти підключення ліхтарів на контролері так щоб освітлення вмикалося по бажанню, а не примусово при ввімкненні велосипеда. |
Автор: | Leon29 [ 20 жовт 2024, 16:50 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Голландська Stella Modena. |
Поставте кнопку на фару. Подібних вимикачів море. Додаткові файли: Без имени.jpg [ 4.83 КБ | Переглядів: 2378 ] У мене штатна фара завжди горить як ходові вогні, так краще мене видно на дорозі. Якщо не хочете випадково бути переїханим якоюсь вантажівкою, або роззявою, то позначайте себе на дорозі. Для кращого освітлення вечором у мене є ще додаткова фара. Обидві вмикаються вимикачами, але лише після повороту ключа запуску велосипеда. Додаткові файли: Без имени1.jpg [ 4.74 КБ | Переглядів: 2378 ] |
Сторінка 1 із 2 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |