Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Швидкість велосипеда
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=6063
Сторінка 1 із 1

Автор:  curtcoba11n [ 08 лип 2025, 21:54 ]
Заголовок повідомлення:  Швидкість велосипеда

Всім привіт.
Допоможить порадою. Раніше в мене був передньоприводний велосипед з двигуном бафанг 48 В 500 Вт . І контролер хороший китайський нонаме тришвидкісний на 30а. І саме головне на 26 колесах я міг їхати 45 км на годину. Вага двигуна була 3,5 кг. Але ж я не дурень, в мене є другий велосипед, на 29 колесах, думаю - візьму двигун вагою 4,5 кг, на ньому маркування 36в250вт, але ніби як залізо однакове і дійсно, по ватметру воно бере півтора кіловат і їде в любу горку. Контролер вже купив кт 30а, все по багатому, сідаю і воно неїде. Ну як їде, 33 км на годину, але і в горку 30-32 тримає. Неспрацював бізнес план. Тепер думаю що взяти 750 ватт бафанг, чи 1квт мхус, хочу як колись їхати 45 км нагодину. Да, перший двигун був d10, а другий d13, батарея 48в десь 20А год. Або щє радять взяти кареточніка підключити кт контролер і він ніби як 500 вт буде видавати.

Автор:  -=TRO=- [ 09 лип 2025, 04:30 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Швидкість велосипеда

Двигун у більшому колесі розвиває меньшу тягу.
Але в вас в горку тягне так само, значить у вас просто дуже низькообертовий двигун.

Для 29 коліс рекомендую ставити легкі редукторні МК в обидва колеса (я так і зробив).
Але шукайте саме високообертові (мої як що пригнутися і трохи з гори то пхнуть 60км/г, а по рівному десь 50).
В мене 250вт моторчики і 350вт контроллери, в піку жруть по 700вт кожен, я їм нічого для того не робив.

Цитата:
двигун вагою 4,5 кг, на ньому маркування 36в250вт

До речі, я колись теж купив схожий двигун, він хоч і маленький але він виявився ДД (не редукторний), так в нього дійсно майже тяги нема, в гору взагалі не їхав, а по прямій гірше ніж моє кволе педалювання, і з цим вже нічого не поробиш, не можна ДД брати легкі-малопотужні (як що це не на дитячій велік).

Автор:  карабас. б. [ 09 лип 2025, 14:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Швидкість велосипеда

У мене був МХУС 15 аком. 36вольт велосипед на кол. 28 д .по рівному легко набирав 40км ,на гору за рахунок передачі 7х3 легенько виїзжав на шв. 25-27 км. Акомулятор на 12 амп. годин вистачало на 40+км -ніколи повністю несадив. Їздив на другій передачі 27км. тому що на більшій швидкості (кол. 28д.)можна легко вбитись .Недоліки -занадто висока посадка і велосипедні колеса .Мотор стояв в передньому колесі на товстих шпицях а заднє непереносило ніяких перенавантажень - десь прогавив вибоїну чи зплигнув з бардюра шпиці вже немає і на багажник максимум 15 кг і дуже обережно бо колесу хана.На світлофорах теж незручно -висока посадка.

Автор:  Ioan85 [ 10 лип 2025, 13:02 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Швидкість велосипеда

В налаштуваннях контролера прописали коефіціент редукції? Там типу кількість магнітів двигуна помножити на коефіціент редукції, і те значення треба прописати в контролері...

Автор:  карабас. б. [ 10 лип 2025, 20:32 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Швидкість велосипеда

в МХУС 15 коефіцієнт 5 , зараз їзджу на прямоприводному 1 кіловат колесо 16дюймів (велосипедних) то витягує кругом , допомагати педалями ніяк не виходить, окрім того за рахунок китайських "амортизаторів; цепка на вибоях злітає моментально тому зняв її від гріха подалі.

Автор:  curtcoba11n [ 11 лип 2025, 21:52 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Швидкість велосипеда

В налаштуваннях перевіряв нераз все, мабуть в мене тяговий двигун, поки що хочу спробувати підняти вольтаж, підкину старого контролера. Нехочеться знов все міняти. Як думаєте підвищувач напруги ненашкодить акуму?

Автор:  andrewkolob [ 12 лип 2025, 12:16 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Швидкість велосипеда

curtcoba11n писав(ла):
Всім привіт.
Допоможить порадою. Раніше в мене був передньоприводний велосипед з двигуном бафанг 48 В 500 Вт . І контролер хороший китайський нонаме тришвидкісний на 30а. І саме головне на 26 колесах я міг їхати 45 км на годину. Вага двигуна була 3,5 кг. Але ж я не дурень, в мене є другий велосипед, на 29 колесах, думаю - візьму двигун вагою 4,5 кг, на ньому маркування 36в250вт, але ніби як залізо однакове і дійсно, по ватметру воно бере півтора кіловат і їде в любу горку. Контролер вже купив кт 30а, все по багатому, сідаю і воно неїде. Ну як їде, 33 км на годину, але і в горку 30-32 тримає. Неспрацював бізнес план. Тепер думаю що взяти 750 ватт бафанг, чи 1квт мхус, хочу як колись їхати 45 км нагодину. Да, перший двигун був d10, а другий d13, батарея 48в десь 20А год. Або щє радять взяти кареточніка підключити кт контролер і він ніби як 500 вт буде видавати.

Той що важить 4.5 кіло то мабуть з Європи , там зроблені під швидкість 27км/год. Треба йому напругу піднімати щоб поїхав. Якщо не їде на 48в тоді треба 60в пробувати.Один вольт додає приблизно 1км/год швидкості.
Оберти двигуна залежать від кількості витків обмотки. Ви ж не будете перематувати , тоді вольтаж піднімати. Ну і контролер ампер на 26 та більше.
Купіть прибор який заміряє кількість обертів на холостому , тоді можна екперементувати.

Автор:  карабас. б. [ 12 лип 2025, 14:20 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Швидкість велосипеда

curtcoba11n писав(ла):
В налаштуваннях перевіряв нераз все, мабуть в мене тяговий двигун, поки що хочу спробувати підняти вольтаж, підкину старого контролера. Нехочеться знов все міняти. Як думаєте підвищувач напруги ненашкодить акуму?
Тепер вибір готових китайців на любий смак ,недавно спілкувався з одним власником ,редукторний мотор 750 ват ,швидкість до 70км ,колеса 20х4 ,повороти ,стопи ,зеркала ,гідравлічні гальма,фара ,круїз контроль ,економний,Єдине чим він незадоволений то це передня вилка (замінив на мото) також задній амортизатор шукає гідравлічний .то чи некраще трохи заробити грошенят та по можливості продати своє (дуже важко) і купити вже готовий варіант і там вже щось трохи вдосконалити.

Автор:  Leon29 [ 12 лип 2025, 14:23 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Швидкість велосипеда

andrewkolob писав(ла):
Оберти двигуна залежать від кількості витків обмотки.
Думаю що від кількості витків залежить потужність, а оберти залежать від кількості полюсів двигуна, напруги і частоти контролера.

Автор:  карабас. б. [ 12 лип 2025, 14:26 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Швидкість велосипеда

добавити до своєі саморобки все що написано вище практично неможливо ,тому що буде коштувати х.з.скільки і займе купу часу і навряд буде якість на рівні китайця

Автор:  curtcoba11n [ 13 лип 2025, 05:37 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Швидкість велосипеда

Вчора підкинув свій старий контролер, 26-33 А, тришвидкісний, золотий, пише фірма - WxBull ), ну він на 3 швидкості розганяє до 40 км годину. Чому кт30а до 33 тільки розганяє неясно. Міряю в одному все місці. Якщо вольтаж до 60 підніму по ідеї отримаю 50 км годину. Але в ньому немає pas. Ось дилема...

Автор:  andrewkolob [ 13 лип 2025, 11:32 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Швидкість велосипеда

Leon29 писав(ла):
andrewkolob писав(ла):
Оберти двигуна залежать від кількості витків обмотки.
Думаю що від кількості витків залежить потужність, а оберти залежать від кількості полюсів двигуна, напруги і частоти контролера.

"Електромотор з меншим числом витків споживатиме більший струм, розвиватиме вищі оберти, але його крутний момент буде менше. У електромотора з великою кількістю витків швидкість обертання буде нижчою, а момент – вищий. При цьому, при однаковій напрузі, максимальна потужність обох електродвигунів буде однакова, тому що обмежується ефективністю відведення тепла."
Якось розбирав редукторний мотор з Европи , там було 16 витків, звісно там було мало обертів, на швидкість 25-27км/год, бо більше не можна). Треба десь 8-10-12 витків

Сторінка 1 із 1 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/