Поточний час: 27 квіт 2024, 15:22

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 5 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Налаштування Pas сенсора, асистента.
#132101Повідомлення 01 квіт 2023, 21:07 
Не в мережі

Звідки: з міста Суми
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: himo c26, zundap green 2.7.
Вітаю, шановне товариство. Прошу у вас допомоги у вирішенні одного питання з налаштуванням електровелосипеда. а питання наступне: від чого залежить плавність роботи "ассистента"(звичайний pas сенсор, 6 магнітів,три дроти), і як цього досягти?. наразі байк їде непогано, але асистент працює якось нерівномірно. наприклад на 1 і 2 ступені мк злегка допомагає, а на 3 ступені вже тягне більше ніж очікуєш, ну а на 4 просто пердолить вперед дуже, і майже теж саме на 5. відчувається дуже велика різниця між ступенями від 1 до 4.

пердісторія: нещодавно придбав для дружини електровлосипед Himo c26, взяв його з рук, з пробігом 4000 км, і у занедбаному стані. в процессі відновлення довелось замінити досить багато компонентів, і в тому числі дисплей з контроллером. із оригінальних вузлів залишились батарея, моторколесо(задній редуктор 250ват 48 вольт) рама, вилка і обода.
Байк вдалося привести до досить непоганого стану. і якщо по механіці я взагалі не бачу проблем які б не можна було вирішити, то з електронікою все складніше, бо не маю достатньо знань у цій сфері, і не так багато інфи зустрічаю на просторах мережі.
Із особистих переконань, я лишив тільки систему Pas, а ручку газа прибрав. рідні контролер, дисплей , а також pas датчик я прибрав, бо вони "зашиті", як я зрозумів, і не має змоги змінити фабричні налаштування , а місцеві майстри мені іншого рішення не змогли підказати. тож я просто встановив нові контролер з дисплеєм, і потім докупив зовнішній pas датчик.
наразі велосипед обладнаний дисплеєм з контролером S866, 48в 350Вт 13А, МК 48в,250вт, редуктор. акб 48в 10ампер-год.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Налаштування Pas сенсора, асистента.
#132102Повідомлення 01 квіт 2023, 21:17 
Не в мережі

Звідки: з міста Суми
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: himo c26, zundap green 2.7.
Фото в додачу


Додаткові файли:
IMG_20230324_184940_950.jpg
IMG_20230324_184940_950.jpg [ 337.08 КБ | Переглядів: 1050 ]
IMG_20230324_184957_068.jpg
IMG_20230324_184957_068.jpg [ 237.4 КБ | Переглядів: 1050 ]
IMG_20230324_185022_796.jpg
IMG_20230324_185022_796.jpg [ 353.92 КБ | Переглядів: 1050 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Налаштування Pas сенсора, асистента.
#132117Повідомлення 03 квіт 2023, 14:33 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Якщо немає можливості налаштування пас через сервісне меню то видалити 1-3 магнітів з диска врахуйте що ті магніти що залишилися повірені розміщуватися рівномірно по всій окружності.
ПС при заміні датчика ПАС на новий потрібно ставити датчик що відповідає за кількістю магнітів попередньому.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Налаштування Pas сенсора, асистента.
#132122Повідомлення 03 квіт 2023, 21:26 
Не в мережі

Звідки: з міста Суми
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: himo c26, zundap green 2.7.
@lu4 , сервісне меню доступне, і там я можу вказати вдвічі більшу кількість магнітів. (сенсор має 6 магнітів, а в меню можна 12). тоді контролер буде думати що я кручу педалі вдвічі повільніше. як це має допомогти мені? я, звісно ж скористаюсь порадою, і спробую. але логіку не зрозумів.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Налаштування Pas сенсора, асистента.
#132123Повідомлення 03 квіт 2023, 21:39 
Не в мережі

Звідки: з міста Суми
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: himo c26, zundap green 2.7.
в цьому контексті назріло ще одне питання. маю відчуття що ступені асистента обмежують двигун не по потужності, а по швидкості обертання. дійшов до такого висновку імперичним шляхом. катався зі знятим ланцюгом, лише на асестенті, і виявив , що , наприклад, на 1- байк розвиває швидкість небільше 10 км\год, потім 2-13 км\год, 3-18, 4-23, і т.д...
Чи бувають контролери які керують асистентом принципово по різному? бо маю ще іший байк, і там асистент прцює інакше, як мені здалося по відчуттям. там можна їхати 25 км\год і на 1 ступені, леше докладати трохи більше зусиль.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 5 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 14


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group