Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Налаштування Pas сенсора, асистента.
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=47&t=5481
Сторінка 1 із 1

Автор:  Pavel90 [ 01 квіт 2023, 21:07 ]
Заголовок повідомлення:  Налаштування Pas сенсора, асистента.

Вітаю, шановне товариство. Прошу у вас допомоги у вирішенні одного питання з налаштуванням електровелосипеда. а питання наступне: від чого залежить плавність роботи "ассистента"(звичайний pas сенсор, 6 магнітів,три дроти), і як цього досягти?. наразі байк їде непогано, але асистент працює якось нерівномірно. наприклад на 1 і 2 ступені мк злегка допомагає, а на 3 ступені вже тягне більше ніж очікуєш, ну а на 4 просто пердолить вперед дуже, і майже теж саме на 5. відчувається дуже велика різниця між ступенями від 1 до 4.

пердісторія: нещодавно придбав для дружини електровлосипед Himo c26, взяв його з рук, з пробігом 4000 км, і у занедбаному стані. в процессі відновлення довелось замінити досить багато компонентів, і в тому числі дисплей з контроллером. із оригінальних вузлів залишились батарея, моторколесо(задній редуктор 250ват 48 вольт) рама, вилка і обода.
Байк вдалося привести до досить непоганого стану. і якщо по механіці я взагалі не бачу проблем які б не можна було вирішити, то з електронікою все складніше, бо не маю достатньо знань у цій сфері, і не так багато інфи зустрічаю на просторах мережі.
Із особистих переконань, я лишив тільки систему Pas, а ручку газа прибрав. рідні контролер, дисплей , а також pas датчик я прибрав, бо вони "зашиті", як я зрозумів, і не має змоги змінити фабричні налаштування , а місцеві майстри мені іншого рішення не змогли підказати. тож я просто встановив нові контролер з дисплеєм, і потім докупив зовнішній pas датчик.
наразі велосипед обладнаний дисплеєм з контролером S866, 48в 350Вт 13А, МК 48в,250вт, редуктор. акб 48в 10ампер-год.

Автор:  Pavel90 [ 01 квіт 2023, 21:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Налаштування Pas сенсора, асистента.

Фото в додачу

Додаткові файли:
IMG_20230324_184940_950.jpg
IMG_20230324_184940_950.jpg [ 337.08 КБ | Переглядів: 1121 ]
IMG_20230324_184957_068.jpg
IMG_20230324_184957_068.jpg [ 237.4 КБ | Переглядів: 1121 ]
IMG_20230324_185022_796.jpg
IMG_20230324_185022_796.jpg [ 353.92 КБ | Переглядів: 1121 ]

Автор:  lu4 [ 03 квіт 2023, 14:33 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Налаштування Pas сенсора, асистента.

Якщо немає можливості налаштування пас через сервісне меню то видалити 1-3 магнітів з диска врахуйте що ті магніти що залишилися повірені розміщуватися рівномірно по всій окружності.
ПС при заміні датчика ПАС на новий потрібно ставити датчик що відповідає за кількістю магнітів попередньому.

Автор:  Pavel90 [ 03 квіт 2023, 21:26 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Налаштування Pas сенсора, асистента.

@lu4 , сервісне меню доступне, і там я можу вказати вдвічі більшу кількість магнітів. (сенсор має 6 магнітів, а в меню можна 12). тоді контролер буде думати що я кручу педалі вдвічі повільніше. як це має допомогти мені? я, звісно ж скористаюсь порадою, і спробую. але логіку не зрозумів.

Автор:  Pavel90 [ 03 квіт 2023, 21:39 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Налаштування Pas сенсора, асистента.

в цьому контексті назріло ще одне питання. маю відчуття що ступені асистента обмежують двигун не по потужності, а по швидкості обертання. дійшов до такого висновку імперичним шляхом. катався зі знятим ланцюгом, лише на асестенті, і виявив , що , наприклад, на 1- байк розвиває швидкість небільше 10 км\год, потім 2-13 км\год, 3-18, 4-23, і т.д...
Чи бувають контролери які керують асистентом принципово по різному? бо маю ще іший байк, і там асистент прцює інакше, як мені здалося по відчуттям. там можна їхати 25 км\год і на 1 ступені, леше докладати трохи більше зусиль.

Сторінка 1 із 1 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/