Поточний час: 13 черв 2025, 19:22

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 717 ]  На сторінку Пред.  1 ... 44, 45, 46, 47, 48
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#138860Повідомлення 20 січ 2025, 19:25 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 41 Подякували 132
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
В мене панелей на 2.9 квт, акб 10 квт, інвертор 6 квт. Але зараз повністю відключитись від мережі не виходить, не має сонця. В хмарну погоду 100-300 вт панелі дають. Як є сонце то максимум бачив 3.2 квт. Не вистачає однієї панелі щоб повністю від сонця заряджатись.
Зараз ціна впала з 5 до 3.9 тис за панель , хоч бери та ще нарощуй потужність.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#138862Повідомлення 20 січ 2025, 20:14 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 94 Подякували 40
Мій електротранспорт: Поки що тільки електровело, хоч і не один
Хочу електротранспорт: Рухаюсь далі - швидше, дальше, міцніше...
Та й я мрію ще 3-4 пенельки добрати. Сьогодні було сонце - то з моїх двох витягло 2,6кВтгод.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#138868Повідомлення 21 січ 2025, 08:56 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 296 Подякували 107
Мій електротранспорт: мінако монстр
Хочу електротранспорт: електро скутер
китай панелі деградуют значно швидше чим заявляє виробник ,те що 3 роки тому давало 120кіловат на день вже видає максимум 80


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#138870Повідомлення 21 січ 2025, 16:46 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: м.Олександрія
Дякував (ла) 5 Подякували 23
Мій електротранспорт: електровелосипед
карабас. б. писав(ла):
китай панелі деградуют значно швидше чим заявляє виробник ,те що 3 роки тому давало 120кіловат на день вже видає максимум 80


А інші є?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#138872Повідомлення 21 січ 2025, 17:37 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 541 Подякували 431
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Sunpower має виробничі потужності в:
1. Ensenada, Mexico
2. Mexicali, Mexico
3. New Mexico, U.S.
4. Laguna, The Philippines
5. Melaka, Malaysia

до війни користувався 2 роки СП Maxeon 3 від Sunpower - деградації не помітив. Зараз об'єкт з цьєю СП проданий іншому власнику, з яким підтримую контакт. Він не жалівся поки що про зменшення потужності панелі. Разом це вже 5 років виходить. Я звісно хз, може він просто не каже.

Maxeon 3 це дорога панель - 400 Вт за 500 usd, але саме вона була потрібна через те що її номінальна напруга підходить під потреби.

Бачив і дешевші панелі від цього виробника, під "стандартну" напругу


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#139019Повідомлення 11 лют 2025, 19:27 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 270 Подякували 215
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
у мене панелі працюють із 22 року, поки що не бачу якихось явних змін. є бажання добавити ще трохи панелей.

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ХАОYAG 500W, UGBEST Leopard 3000W
#139057Повідомлення 22 лют 2025, 14:43 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 270 Подякували 215
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
До нас прийшла весна, хмар стало менше і панелі почали гріти воду в моєму 100 літровому бойлері до приємних температур.


Додаткові файли:
photo_2025-02-22_14-37-24.jpg
photo_2025-02-22_14-37-24.jpg [ 90.42 КБ | Переглядів: 2543 ]

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ХАОYAG 500W, UGBEST Leopard 3000W
#139063Повідомлення 23 лют 2025, 13:34 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 682
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Процес пішов {!_!}

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ХАОYAG 500W, UGBEST Leopard 3000W
#139105Повідомлення 07 бер 2025, 14:17 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 270 Подякували 215
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
Вчора офіційно відкрив сезон. На вулиці +17, +18.
На спідометрі 14200 км. Подивимся скільки наїжджу за сезон. Батарейка почуває себе на перший погляд нормально. Це їй...., купляв на сезон 19 року, пішов сьомий рік. Я розраховував років на сім, але мабуть буде працювати більше. Подивлюсь що стало із пробігом на повному заряді і по можливості відпишусь.

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ХАОYAG 500W, UGBEST Leopard 3000W
#139215Повідомлення 28 бер 2025, 15:08 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 270 Подякували 215
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
зарядив аккумулятор. проїхав 95 км. половину шляху без всякої економії, їздив по місту в потоці. половину в економному режимі. 80% пробіга був із пасажиром. другими словами все як завжди в повсякденній експлуатації. при зарядці батарейку трохи не дозарядив, 0.5 вольта на батарею. це добавилось би трохи кілометрів. може 3.
я замітив деякі особливості моєї батареї. навесні перших пару циклів, бачу на стрілочному показометрі невелике просідання при різкому старті. воно починається після 50 км пробіга. потім через пару циклів просідання здвигається до більших величин кілометража і починається після 70 км пробіга.
таке відчуття що батарейка "розкатується" і мені здається трохи збільшується і сам пробіг. по великому рахунку я ніколи не розкатую батарею в нуль, та і не заряджаю більше 4в на банку. тому все трохи умовно.
що саме цікаве, батарейка розряджається лінійно. немає такого що повна-повна, потім хоп і нуль. якщо на акумуляторі половина напруги (72 в), то і ампер там залишилось близько половини( читай і залишок кілометрів). думаю це пов'язано із тим, що самі комірки відносно потужні. норма 118А довгочасно. я із своїм контроллером беру із них максимум 50 А і то на старті декілька секунд, або в круту горку. а так зазвичай 10-15 А. тобто вони працюють в дуже щадному режимі.
ну і як висновок, можно сказати за 6 сезонів акумулятор не втратив якоїсь помітної ємності. звісно втрата є, але не критична.

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ХАОYAG 500W, UGBEST Leopard 3000W
#139261Повідомлення 06 квіт 2025, 09:37 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 270 Подякували 215
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
у мене з'явився ще один потенційний пасажир. прибилось кошеня. спитав у місцевих чатах, господаря не знайшлося. дуже лагідне. вирішили залишити у себе, назвали Міра. зроблю для нього кошик і буде кататись разом із нами.


Додаткові файли:
photo_2025-04-06_10-37-18.jpg
photo_2025-04-06_10-37-18.jpg [ 104.77 КБ | Переглядів: 1557 ]

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ХАОYAG 500W, UGBEST Leopard 3000W
#139612Повідомлення 12 черв 2025, 13:32 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 270 Подякували 215
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
Інформація для тих, кому це потрібно.
На задньому колесі встановлена резина, яка вже пройшла 10 000 км, і залишок протектора становить близько 50%. Для порівняння: стокова шина витримала лише 4 500 км і стала повністю «лиса».

Електроскутер не з легких, 90% часу їздить із пасажиром. Моя вага — трохи більше 100 кг.

Висновок: резину DURO можна рекомендувати як надійну й витривалу.

Тиск у шинах підтримую на рівні 2–2,2 атм.


Додаткові файли:
photo_1_2025-06-12_14-30-01.jpg
photo_1_2025-06-12_14-30-01.jpg [ 184.72 КБ | Переглядів: 117 ]
photo_2_2025-06-12_14-30-01.jpg
photo_2_2025-06-12_14-30-01.jpg [ 193.68 КБ | Переглядів: 117 ]
photo_3_2025-06-12_14-30-01.jpg
photo_3_2025-06-12_14-30-01.jpg [ 190.4 КБ | Переглядів: 117 ]
photo_4_2025-06-12_14-30-01.jpg
photo_4_2025-06-12_14-30-01.jpg [ 103.62 КБ | Переглядів: 117 ]

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 717 ]              На сторінку Пред.  1 ... 44, 45, 46, 47, 48

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 8


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group