Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Электровелосипед Заря Силач
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=48&t=2222
Сторінка 1 із 17

Автор:  Leon29 [ 04 лист 2017, 21:23 ]
Заголовок повідомлення:  Электровелосипед Заря Силач

Є такий тяговий велосипед
Додаткові файли:
Коментарій до файлу: фото взято з інтернету
350w-60v.jpg
350w-60v.jpg [ 32.78 КБ | Переглядів: 21766 ]

По паспорту 350Вт 60Вольт. Таких багато продано в Україні, але чомусь інформації по них дуже мало. Постало питання заміни акумулятора свинцевого 12Аг на літій-полімер 29Аг 16-17S. Потрібно сконструювати саму батарею і заодно покопатись в нутрощах. Зарядний пристрій до свинця
Додаткові файли:
SAM_1895.JPG
SAM_1895.JPG [ 223.87 КБ | Переглядів: 21766 ]
Додаткові файли:
SAM_1896.JPG
SAM_1896.JPG [ 228.58 КБ | Переглядів: 21766 ]
Додаткові файли:
SAM_1897.JPG
SAM_1897.JPG [ 293.01 КБ | Переглядів: 21766 ]
Додаткові файли:
SAM_1898.JPG
SAM_1898.JPG [ 296.54 КБ | Переглядів: 21766 ]
Струм видає до 2А і входить в захист. Напруга зарядки 72-72,4В. Була думка його використати, але він явно не підійде. Можливо хто підкаже яку зарядку вибрати. Поки думки Дельту 48/30 купити і переробити. Добрались до контролера
Додаткові файли:
SAM_1917.JPG
SAM_1917.JPG [ 297.62 КБ | Переглядів: 21688 ]
Додаткові файли:
SAM_1901.JPG
SAM_1901.JPG [ 289.56 КБ | Переглядів: 21766 ]
Моторколесо
Додаткові файли:
SAM_1905.JPG
SAM_1905.JPG [ 217.83 КБ | Переглядів: 21766 ]
Написи на моторколесі і на етикетці ідентичні. Розмір шин
Додаткові файли:
SAM_1907.JPG
SAM_1907.JPG [ 289.61 КБ | Переглядів: 21766 ]

Виникла купа запитань.
Як краще і правильно зібрати аккумулятор. (пакети думаю можуть влізти в рідний корпус АКБ)
В контролері багато вільних розємів, можливо в кого є схема підключення і що це за контролер.
Яка реальна потужність двигуна і що значать всі цифри.
Який зарядний пристрій придбати (чі можна цей переробити).

Додаткові файли:
SAM_1909.JPG
SAM_1909.JPG [ 295.07 КБ | Переглядів: 21766 ]

Автор:  irde [ 04 лист 2017, 21:54 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электровелосипед Заря Силач

25Н ширина магнитов в мм , 60В напруна, 320- обороты, 120 - градусы холла .
А вообще , Танк на таком ездит , спросите у него , наверняка знает

Автор:  Leon29 [ 04 лист 2017, 22:21 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электровелосипед Заря Силач

irde писав(ла):
25Н ширина магнитов в мм , 60В напруна, 320- обороты, 120 - градусы холла .
А вообще , Танк на таком ездит , спросите у него , наверняка знает

Хто такий Танк і де його знайти?

Автор:  voraks [ 04 лист 2017, 22:33 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электровелосипед Заря Силач

Танка знаю, в одном месте работаем. Но у него не такой аппарат. Если чем помочь - обращайтесь. Ремонтировал подобный аппарат недавно.

Автор:  irde [ 04 лист 2017, 23:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электровелосипед Заря Силач

вот он , в задумчивости над своим аппаратом.

Додаткові файли:
2017-11-04 23 13 53.jpg
2017-11-04 23 13 53.jpg [ 163.82 КБ | Переглядів: 21728 ]


На форуме - tank6661

Автор:  Leon29 [ 05 лист 2017, 15:50 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электровелосипед Заря Силач

Попробуємо методом виключення розібратись з контролером
Додаткові файли:
Коментарій до файлу: це підключена сигналізація
SAM_1911.JPG
SAM_1911.JPG [ 296.66 КБ | Переглядів: 21687 ]

Додаткові файли:
Коментарій до файлу: три фази на двигун
SAM_1912.JPG
SAM_1912.JPG [ 292.57 КБ | Переглядів: 21687 ]

Додаткові файли:
Коментарій до файлу: схоже датчики Хола, йдуть на двигун
SAM_1913.JPG
SAM_1913.JPG [ 293.22 КБ | Переглядів: 21687 ]

Додаткові файли:
Коментарій до файлу: провода ідуть на педалі, значить система ПАС
SAM_1914.JPG
SAM_1914.JPG [ 293.06 КБ | Переглядів: 21687 ]

Додаткові файли:
Коментарій до файлу: це живлення
SAM_1915.JPG
SAM_1915.JPG [ 294.04 КБ | Переглядів: 21687 ]


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: а що це за купа вільних розємів? Всі виходять з контролера. На контролері відмічено Круіз, але на рулі його нема.
SAM_1916.JPG
SAM_1916.JPG [ 293.93 КБ | Переглядів: 21687 ]

Автор:  Leon29 [ 05 лист 2017, 16:06 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электровелосипед Заря Силач

Виявлено що передня вилка взагалі не працює. Ставав на неї власною вагою, навіть не ворушиться. Або це муляж, або вона так заклинила. Які в них вилкі?
Додаткові файли:
SAM_1918.JPG
SAM_1918.JPG [ 295.42 КБ | Переглядів: 21687 ]

Автор:  tank6661 [ 06 лист 2017, 07:24 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электровелосипед Заря Силач

Вилка там действительно муляж.Проводов много лишних с контроллера там потому что должна подключаться сигнализация и освещение с поворотами.Разьемы там нестандартные совершенно.Круиза там скорее всего нет,это что то другое.У меня аппарат немного не такой,двиг 1квт и контроллер 30А.

Автор:  Leon29 [ 06 лист 2017, 09:25 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электровелосипед Заря Силач

tank6661 писав(ла):
Вилка там действительно муляж.Проводов много лишних с контроллера там потому что должна подключаться сигнализация и освещение с поворотами.Разьемы там нестандартные совершенно.Круиза там скорее всего нет,это что то другое.У меня аппарат немного не такой,двиг 1квт и контроллер 30А.

Спасибо за ответ.
Там есть охранная сигнализация, повороты, стоп, свет, сигнал, два пульта
Додаткові файли:
SAM_1937.JPG
SAM_1937.JPG [ 275.07 КБ | Переглядів: 21638 ]

С руля весь навес пока снят, и АКБ отсутствует. Но вилка как то очень загадочно сделана, или там китайцы чего то не доставили для удешевления, или она заклинила. Заглядывал под пыльники, все как настоящее, даже следы на краске от хода есть. Как то очень странно все. Разобрать нужен длиннющий ключ чтоб достать гайку в трубе. Езда как на табуретке, аж зубы клацают по нашим дорогам.

Автор:  yuri [ 06 лист 2017, 09:59 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электровелосипед Заря Силач

Про табуретку это точно, сам поездил немного на таком, когда ремонтировал, и решил, что на легком электровелике намного лучше, даже на хардтейле.

Автор:  Leon29 [ 06 лист 2017, 10:30 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электровелосипед Заря Силач

yuri писав(ла):
Про табуретку это точно, сам поездил немного на таком, когда ремонтировал, и решил, что на легком электровелике намного лучше, даже на хардтейле.

Он сделан как трактор для сельского хозяйства, и тянет как мул. Очень тяжелый, по паспорту 65кг. надо будет перевесить. Пока имеем то что имеем. Будем делать ракету (но не очень быструю).

Автор:  Zevs0812 [ 06 лист 2017, 19:30 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электровелосипед Заря Силач

Leon29 писав(ла):
Виявлено що передня вилка взагалі не працює. Ставав на неї власною вагою, навіть не ворушиться. Або це муляж, або вона так заклинила. Які в них вилкі?
Додаткові файли:
Додатковий файл SAM_1918.JPG більше недоступно


Даний тип вилки в електровелосипедах, починає хоть якось працювати, коли в корзину поставити вантаж ~ 5-10+ кг. У мене є Benlin XCG 450W 60V, а також був TAILG 350W 60V (без зовнішніх пружин), там ідентичні вилки. На TAILGі були відсутні пружини і без пружин вилка набагато краще ходила, я зверху руками просто натискав і вона ходила. На Benlini, стоять зовнішні пружини, які штопорять хід вилки. Один раз із батьком перевіряв: я зжав пружину, а батько натискав на передню вилку, то вилка ходила. Те, що вилка має хід, також видно, бо лишається слід 4-6 см на пері вилки від якоїсь мазути чорної.

Якщо викинути зовнішні пружини і навантажити передню вилку, тобто деякий час повозити в корзині вантаж по нерівній дорозі і гальмувати переднім колесом, то вилка повинна після цього працювати краще.

Але ці вантажні електровелосипеди дубові, що спереду, що ззаду )) і призначені для перевезення незначного вантажу на невеликій швидкості. Якщо на такому транспорті довго кататися та ще й по грунтовій дорозі - відчуває все тіло, найбільше руки та нирки, особливо коли на швидкості 30-35 км/год попасти в ямку на дорозі.

За Benlin, можу сказати, що велік не вбиваємий ))! Батько його штормує кожен день як може, о крім зими, уже 4-й сезон. Правда уже потрібно міняти акумулятор, а то свинець уже не вигрібає((.

Додаткові файли:
Коментарій до файлу: TAILG 350W 60V
DSC_1112.JPG
DSC_1112.JPG [ 1.23 МБ | Переглядів: 21600 ]
Коментарій до файлу: Benlin XCG 450W 60V
Benlin XCG 450W 60V.jpg
Benlin XCG 450W 60V.jpg [ 121.62 КБ | Переглядів: 21600 ]

Автор:  Leon29 [ 06 лист 2017, 20:12 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электровелосипед Заря Силач

Zevs0812 писав(ла):
Якщо викинути зовнішні пружини і навантажити передню вилку, тобто деякий час повозити в корзині вантаж по нерівній дорозі і гальмувати переднім колесом, то вилка повинна після цього працювати краще.

Жовті пружини зовні це бутафорія. Вони легко зжимаються пальцями, я думаю вони пластмасові. Завтра подивлюсь.

Автор:  Zevs0812 [ 06 лист 2017, 20:32 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электровелосипед Заря Силач

Leon29 писав(ла):
Zevs0812 писав(ла):
Якщо викинути зовнішні пружини і навантажити передню вилку, тобто деякий час повозити в корзині вантаж по нерівній дорозі і гальмувати переднім колесом, то вилка повинна після цього працювати краще.

Жовті пружини зовні це бутафорія. Вони легко зжимаються пальцями, я думаю вони пластмасові. Завтра подивлюсь.


На бенліні, я ці жовті пружити зжимав двома руками до середини, я зразу подумав, що це муляж )), а в дійсності - пружини. Вони не дуже жорсткі але і не погано тримають чим саме перешкоджають щоб ця вилка хоча б якось ходила.

Автор:  Александр.TUZ [ 07 лист 2017, 07:50 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электровелосипед Заря Силач

Такого аппарата у меня в эксплуатации не было, но с таким колесом работал.
Досталось оно мне в сборе с ободом и покрышкой лет пять назад. Использовал я его как передне приводное на трехколеснике. Был продан в полусыром виде. Сейчас эксплуатируется в сельской местности.
Колесо действительно не убиваемое и очень мощное! Напряжение подавал 60 вольт, контроллер не помню какой, по моему 22А. Мотор не грелся, ехал на любую горку с грузом около 100 кг + водитель около 90кг !!! Максималка была около 40 км\ч. Колёсико не скоростное но очень тяговитое. Заводское напряжение было 48 вольт. Смело эксплуатируйте его на напряжении 60 вольт. {00-00}

Сторінка 1 із 17 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/