Поточний час: 08 жовт 2025, 01:24

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ 1 повідомлення ] 
Автор Повідомлення
#140116Повідомлення 07 жовт 2025, 10:49 
Не в мережі

Звідки: Луцьк
Дякував (ла) 3 Подякували 1
Додаткові файли:
Скутер.jpg
Скутер.jpg [ 993.58 КБ | Переглядів: 53 ]

У березні 2025 року я придбав собі цей електротранспорт, який позиціонується, як максі-скутер. Параметри можна знайти на сайті продавця https://telbi.com.ua/moto/telbi/Brave%203/15. Не шукайте інформацію про скутери Telbi в Китаї чи деінде. Я так розумію, що це одеська локальна торгова марка, яка під себе замовляє з Китаю електроскутери. Підозрюю, що робиться на тому ж заводі (Wuxi?), що й електроскутери Billgery 777, Like Bike T-Max, Corso Brilliant (вони візуально дуже подібні на Telbi Brave 3).
Характеристики:
    - мотор-колесо, на якому написано 2900W, проте по BMS-платі акумулятора доводилося бачити, як в піку споживається 79 ампер при 82 вольтах (тобто, 6,5 кіловат);
    - літій-іонна зйомна батарея на 72 вольт, 64 ампер/години, 20 комірок, побудована на BMS-платі від JK;
    - максимальна швидкість: з моєю вагою 120 кг вдавалося розігнатися по рівній дорозі до 96 км/год, з гірки – до 103 км/год (хоча дисплей скутера десь на 9% завищує і максималку і пробіг);
    - запас ходу: якщо гнатися і весь час третій режим швидкості – то 110 км проїдете; якщо ж їхати не більше 30 км/год, весь час бути на першому режимі швидкості, плавно працювати ручкою газу – то може і на 200 км вистачити (аби вистачило нервів так повзти);
    - колеса 13 дюймів;
    - дискові гальма спереду і ззаду;
    - три режими швидкості; кожен з них відрізняється і максимальною швидкістю, і прискоренням;
    - задній хід;
    - круїз-контроль;
    - оптика LED, але світло поворотників схоже на звичайні лампи розжарювання;
    - дистанційний запуск;
    - блокування керма ключем;
    - контроллер від FarDriver на 100/300А.

З позитивного: їде добре. Доводилося їздити і автошляхами, і ярами-горбами. Звісно, для бездоріжжя хотілося б колеса від 14 дюймів, але польовими і лісовими стежками, чи невисокою травою можна їздити і цим скутером.
Без проблем тягне під гірку двох пасажирів і вантаж (десь 200 кг ваги точно тягнув без труднощів).
Розгін до 80 км/год досить швидкий. Далі вже набирає швидкість помаліше.
Керованість хороша.
З моїм зростом 1,87 м трішечки бракує комфорту, але не критично, вже звик. Можна було б відсунутися далі назад, але сидіння має таку форму, що трохи незручно сидіти далі, та й тоді руки доводиться сильно вперед до керма тягнути.
Симпатичний дизайн. Його візуально злизали з якоїсь модифікації Yamaha NMax. Я докупив на АліЕкспрес скло до цієї Ямахи, але довелося акуратно два отвори просвердлити, бо не зовсім добре ставало. Проте стало.
Максимальна відстань, яку доводилося проїхати за один раз, без зупинок, середня швидкість десь 50—60 км/год – 57 кілометрів. Все ок.

Мінуси: дуже м’яка передня вилка (часом пробиває аж так, що колесо чіпляється об захисний пластик корпусу). Хотів поміняти пружини, чи бодай залити густіше мастило - але сам в тому не шарю, і не можу в моїх краях знайти майстрів, які б за то взялися і зробили. Та, в принципі, можна було б і пір’я вилки в зборі замінити на щось краще.
А от задні амортизатори були дуже жорсткі і ледь просідали під двома пасажирами. Замінив їх на газомасляні LFX.
Оскільки скутер практично безшумний, то дуже дратує стукіт (пластику?) і дзеленькання гальмівних колодок об гальмівний диск. Здебільшого шум, стукіт, брязкання - в передній частині скутера. Був стукіт у дисплеї, бо там всередині гуляла вся начинка – підклеїв гумові накладочки, в дисплеї перестало стукати. Розбирав я весь пластик морди, проклеїв всі місця стиків ворсистою обезшумкою, затягнув добре кріплення, замотав жмутки дротів з фішками в поролон – але в цілому мало що змінилося. Х.з, може, то так передня вилка працює і стукає.
Є один дуже істотний недолік, який проявляється здебільшого на першому режимі швидкості (хоча є й на інших). Якщо крутиш ручку газу, стартуєш, але при старті скутер щось тримає (наприклад, скутер сильно навантажений, чи стартуєш під гірку) і скутер не набирає швидкість більше 5 км/год – то скутер тупо перестає реагувати на ручку газу і зупиняється. Треба зупинитися, витиснути ручку гальма – тільки тоді знову поїде. Продавець каже, що це захист мотора від перегріву. Але із-за такого захисту може статися ситуація, коли не дуже бадьоро виїдеш на перехрестя з бажанням його швидше проїхати – а по факту зупинишся і потрапиш під колеса якогось авто. Якби знав, де це забрати в контроллері – обов’язково забрав би. Можливо, хтось може підказати, як це поправити. Поки що вирішив це питання шляхом збільшення через контроллер тяги на першому режимі швидкості, але це такий собі костиль. Загалом же доводилося завжди при стрьомному виїзді вмикати третю швидкість.
Дисплей завищує десь на 9% пробіг і швидкість. Я купив Bluetooth-адаптер до контроллера, підключився, але х.з., яким параметром то виправити. Якщо хтось підкаже - буду вдячний.
Ще була проблема з погано прикрученим контактом до автоматичного вимикача: скутер міг на швидкості перестати реагувати на ручку газу і доводилося зупинятися. Прикрутив міцніше – і все стало ок.
Двічі за сезон вилізла проблема – при увімкненому ближньому світлі на дисплеї чомусь загорялося (і фактично горіло) дальнє світло. Але на наступний день її вже не було. Х.з., із-за чого вона.
На жаль, місцями по металу центральної і задньої частин лізе іржа. Хоча скутер зберігається в гаражі. По хорошому треба було б розібрати і перефарбувати, але я це сам не осилю. Тому – лише запшикав антикорозійними пшикалками і зверху наніс фарбу з балончика.

Ну, якось так.
В цілому ж враження позитивні. Колись у мене був японський скутер Suzuki Let’s 2, то ця китайська електричка для мене цікавіша, ніж той дирчик. Якщо вміти крутити таку техніку, то щось можна попідтягувати, дофарбувати, підкріпити – і буде радувати.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ 1 повідомлення ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 20


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group