Поточний час: 28 бер 2024, 20:27

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 26 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
#121561Повідомлення 02 вер 2021, 20:03 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 34 Подякували 63
Мій електротранспорт: Електроскутер 1,2 кВт
https://ecotown.com.ua/news/V-Ukraini-v ... ikrzC5vIwc
В Україні вперше сертифікували авто, яке заправляється воднем
В Україні вперше сертифікували автомобіль японської марки Toyota, яка заправляється воднем.
Зробив це Олександр Рєпкін, президент Енергетичної асоціації «Українська воднева рада», передає hydrogen.ua.
«Авто буде їздити українськими дорогами і тому вже пройшло відповідну сертифікацію та отримало українські номери, — розповідає він. — У нас пішло на це півтора місяця: процес був складним, оскільки це перша сертифікація і ризик її не пройти був великий - машину потрібно було правильно класифікувати, аби вона відповідала чинним стандартам безпеки».
Перший водневий автомобіль з українськими номерами поки будуть заправляти у Польщі.
Найближчим часом Українська воднева рада планує сертифікувати ще одне авто та встановити першу водневу заправку в Україні. «Одна з передових країн у сфері водневої енергетики — Японія, котра навіть цьогорічні Олімпійські ігри зробила максимально екологічними завдяки водню, - каже Олександр Рєпкін. – Тому перша українська воднева машина саме японського виробництва».
Він запевнив, що відтепер на розмитнення водневої машини в Україні знадобиться лише три дні.
«Водень — новий екологічний вид палива для авто, поїздів та літаків, який не продукує шкідливих викидів, що пришвидшують процес глобального потепління, - каже президент Української водневої ради. - Скоро водневі машини стануть такою ж буденністю, як і електрокари».

_________________
Хочеш змінити Світ - почни з себе.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121575Повідомлення 02 вер 2021, 22:52 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
В мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 565 Подякували 251
Мій електротранспорт: Таврия
У нас электрозаправок не хватает. Может пора создавать клуб "водородавтосам"?

_________________
автопробег на электричестве 39000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#122224Повідомлення 27 вер 2021, 12:27 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Місто
Дякував (ла) 2 Подякували 11
Мій електротранспорт: Yamaha BWS (China) 2kW
цитування // 50 кВт·год електроенергії, витраченої на виробництво одного кілограма стисненого водню, коштують приблизно стільки ж, скільки водень, вироблений за 8 центів/kWh

э гранд, э кошти - необхідно їх "освоїти".


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#122225Повідомлення 27 вер 2021, 13:00 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Беловодск
Дякував (ла) 1 Подякували 27
Ниче не понял. Это как?))
Что за хрень?))


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#122229Повідомлення 27 вер 2021, 18:30 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Есть в них большая проблема по экологии. Оказывается, что при выработке водорода из природного газа выделяется тот же самый СО-СО2.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#122232Повідомлення 27 вер 2021, 19:03 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Беловодск
Дякував (ла) 1 Подякували 27
0038 писав(ла):
цитування // 50 кВт·год електроенергії, витраченої на виробництво одного кілограма стисненого водню, коштують приблизно стільки ж, скільки водень, вироблений за 8 центів/kWh

Я эту цитату осмыслить никак не могу. :irre:

Та же Япония закупает немало водорода в Австралии где он произведен электролизом из воды с помощью ветряков.

А тут из г....на производят конфету.......и наоборот.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#122239Повідомлення 28 вер 2021, 11:20 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 7 Подякували 114
Мій електротранспорт: 2WD планетарный полный привод е-велосипед
Хочу електротранспорт: Tesla M3 4WD
Американские экономисты посчитали что только при себестоимости $4/кг водород может конкурировать с ДТ и бензом. Сейчас он стоит $12-13/кг.
На АЭС его имеет смысл производить в огромных количествах. Не передавать по проводам с потерей 60% электричества от станции,а сразу на АЭС гидролиз воды.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#122240Повідомлення 28 вер 2021, 11:47 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Я бы держался подальше от водорода из ядерного реактора {x}


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#122241Повідомлення 28 вер 2021, 15:00 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Беловодск
Дякував (ла) 1 Подякували 27
Займемся небольшой арифметикой.
Масса 1 кг. водорода это его 10 метров кубических. Чтобы получить 1 куб. м. водорода необходимо затратить 3,6 квт. ч. электроэнергии. То есть для производства 10 куб. водорода надо затратить 36 квт. ч. электроэнергии, что при ее цене в 2 грн. квт. ч. стоит 72 грн. То есть производство 1 кг. водорода по электроэнергии равно 72 грн. То есть около 2,5 долларов. То есть выходит конкурентноспособнее чем дизельное топливо, так?.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#122242Повідомлення 28 вер 2021, 15:35 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: между морем и степью
Дякував (ла) 43 Подякували 111
Мій електротранспорт: Hyundai KONик
Хочу електротранспорт: Новую батарейку на Fiat 500E
Stalker_W писав(ла):
Я бы держался подальше от водорода из ядерного реактора {x}


Та ладно вам! К счастью, у водорода всего ровно ОДИН изотоп! {!_!}

Другое дело, что иметь в одной локации И ядерный реактор (плюс сопутствующую оснастку тоже небезвредную), И запасы водорода под высоким давлением.... Нужно это всё куда-то не ближе Гаваев засовывать!!! :XD: :ugly:

_________________
Gray©at.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#122250Повідомлення 28 вер 2021, 16:44 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
GrayCat писав(ла):
К счастью, у водорода всего ровно ОДИН изотоп!

Садись, два
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D0 ... 0%B4%D0%B0


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#122264Повідомлення 29 вер 2021, 08:12 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: между морем и степью
Дякував (ла) 43 Подякували 111
Мій електротранспорт: Hyundai KONик
Хочу електротранспорт: Новую батарейку на Fiat 500E
Значит, собирать дейтерий и тритий -- и в ТОКАМАК!!! :hurra:

...я просто к тому, что молекулярный водород достаточно просто разделить по изотопам, в отличие от "тяжёлой воды".

_________________
Gray©at.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#122273Повідомлення 29 вер 2021, 12:11 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 7 Подякували 114
Мій електротранспорт: 2WD планетарный полный привод е-велосипед
Хочу електротранспорт: Tesla M3 4WD
Водород и так производят на АЭС для нужд станции. Но на широкую ногу нет оборудования для массового производства. Такое оборудование есть у европейских компаний. Стоит оно дорого. Поэтому даже дармовая электроэнегрия произведет водород по конской европейской цене. Налоги,откаты-закаты =минимум 20 евро/кг. Водород хорош экологичностью и огромной удельной энергией. Если не сжигать в убогих кривошипно-шатунных,а через реактор получать электричество для двигателей,то смысл есть. 2кг/100 км пробега 2,5 тонного кроссовера типа Модел Х.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#122275Повідомлення 29 вер 2021, 12:31 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Беловодск
Дякував (ла) 1 Подякували 27
Ничего там особенного из оборудования для производства водорода-нет. Его можно с успехом производить на химзаводах, коих в Украине немало. Производство аммиака и удобрений куда более сложный процесс.

Препона для его внедрения в энергетику-сложность и дороговизна в хранении из за того что его молекула просачивается через все вещества, известные человеку. Поэтому газообразный водород не хранят в запас. А для сжижения и хранения жидкого волорода надо постоянно его держать при минус хрен зна каких градусах а это затраты энергии на "холодильник".


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#122280Повідомлення 29 вер 2021, 19:55 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 34 Подякували 63
Мій електротранспорт: Електроскутер 1,2 кВт



https://www.youtube.com/watch?v=eXhULctpXH8&t=0s
Бензин, дизель, газ, водень чи електрика? На чому їздитиме людство вже в найближчі роки? Альтернативні види пального стрімко розвиваються. Про переваги й недоліки - у добірці DW.

_________________
Хочеш змінити Світ - почни з себе.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 26 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 6


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group