Поточний час: 27 квіт 2024, 22:44

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1196 ]  На сторінку Пред.  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 80  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132335Повідомлення 17 квіт 2023, 19:12 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Якщо розглядати саму схему поступального руху, то ККД має бути помітно гірше (при тій же кількості матеріалів магнитної системи), оскільки швидкість руху магнітів щодо котушок непостійна аж до зупинки. В звичайному класичному генераторі такої біди нема, там постійні оптимальні оберти. До того ж в классиці можна закладати майже любу пропорцію габаритів поршень-генератор, досягаючі оптимального співвідношення.
GrayCat писав(ла):
...Современная электроника может снять максимально возможную мощность в любых условиях.
Мрії. Вище певної концентраці магнитного поля в зазорі не стрибнеш, це дуже обмежує габарити магнітної системи по загальній потужності. Сучасна електроніка то не чарівна паличка, закони фізики не відмінить. За зменьшення металлу прийдеться заплатити додатковими мідяхою, неодімами ....

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132336Повідомлення 17 квіт 2023, 19:36 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
До речі в такій схемі двигуна є конструктивна проблема, просто літаючий поршень не зробиш, бо в разі неспрцювання підпалу з однієї сторони воно розгепає її (якщо полагатися на якись демпфер, то не буде витримання зазору), а це означає що все одно повинна бути механічна система (в замін коленвалу) чітко тримаюча поршень в поциції, а це тягне за собою метал, підшипники, габарити. І в тих двигунах які реально випускаються, такі системи є, вони компактніші за габаритами (меньше порожнеч) але металлу там теж добряче.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132344Повідомлення 18 квіт 2023, 07:51 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: под Полтавой, Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 20
-=TRO=- писав(ла):
До речі в такій схемі двигуна є конструктивна проблема, просто літаючий поршень не зробиш, бо в разі неспрцювання підпалу з однієї сторони воно розгепає її (якщо полагатися на якись демпфер, то не буде витримання зазору), а це означає що все одно повинна бути механічна система (в замін коленвалу) чітко тримаюча поршень в поциції, а це тягне за собою метал, підшипники, габарити. І в тих двигунах які реально випускаються, такі системи є, вони компактніші за габаритами (меньше порожнеч) але металлу там теж добряче.


Майже навпаки. Поршень таки "літає": навіть підшипник там повітряний, за принципом як у повітряному хокеї. А рух в одни бік стискає повітря "повітряної пружини", яка штовхає поршень назад після робочого циклу.

Йдемо далі.
Китайці в космос двигуна Стірлінга звозили. Працює той же самий "літаючий поршень" з магнітами. Кажуть, що ККД майже вдвічі вийшов вище, ніж у звичайних сонячних батарей.




_________________
«Совершенство — это не тогда, когда уже нечего больше добавить, а тогда, когда уже нечего отнять.»
/Эйнштейн/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132359Повідомлення 19 квіт 2023, 08:54 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: под Полтавой, Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 20
budivelnik писав(ла):
У нас є два рухи (вперед /назад і чотири такти
два вперед , два назад для поршня...


Той двигун двотактний. Два поршня у трубі, кожен хід робочий.

Цитата:
Такий маленький нюанс
Паливо для двигуна треба було з собою привезти
В той час коли сонячна енергія на протязі років 20-50(поки панель метеоритним пилом не знищить)-є невагомою


Ні. В тому й сенс, що вони сонячну енергію тим Стірлінгом утилізують. Нагрівають робоче тіло з одногу боку станції, охолоджують з другого. Ніякого палива.
{!_!}

_________________
«Совершенство — это не тогда, когда уже нечего больше добавить, а тогда, когда уже нечего отнять.»
/Эйнштейн/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132366Повідомлення 20 квіт 2023, 08:55 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla



ДВС для более приземлённых почитателей линейных генераторов, пойдёт


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132368Повідомлення 20 квіт 2023, 11:48 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 7 Подякували 114
Мій електротранспорт: 2WD планетарный полный привод е-велосипед
Хочу електротранспорт: Tesla M3 4WD
Вадим писав(ла):



ДВС для более приземлённых почитателей линейных генераторов, пойдёт

Это связано с воображением. Легче ведь представить поршень и цилиндр,чем многоступенчатые реакции веществ длительностью в микросекунды.
И в воображениии прикинуть возможный КПД.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132419Повідомлення 26 квіт 2023, 09:44 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1123
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Разработан аккумулятор с самой большой плотностью в мире – он вдвое лучше любого другого.
...Исследователи Института физики Китайской академии наук в Пекине изготовили перезаряжаемые литий-ионные аккумуляторы типа "пакет" с рекордной энергетической плотностью более 700 Вт·ч/кг...

...Полученные аккумуляторы имеют гравиметрическую энергетическую плотность 711,3 Вт·ч/кг и объемную энергетическую плотность 1653,65 Вт·ч/л, обе из которых являются самыми высокими среди перезаряжаемых литий-ионных аккумуляторов на основе катода типа интеркаляции...

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132420Повідомлення 26 квіт 2023, 10:22 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 252 Подякували 194
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
не розкриті два питання. ресурс та безпека.

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132422Повідомлення 26 квіт 2023, 12:53 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
ДядяВася писав(ла):
Разработан аккумулятор с самой большой плотностью в мире – он вдвое лучше любого другого...

Додаткові файли:
Screenshot_1.png
Screenshot_1.png [ 28.74 КБ | Переглядів: 1564 ]


Безпека та літій у металевому стані - це наче різні історії

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132424Повідомлення 26 квіт 2023, 15:57 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1123
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Сингапурские инженеры решили проблему дендритов в литиевых батареях.
Специалисты в области материаловедения из Наньянского технологического университета в Сингапуре (NTU Singapore) нашли способ предотвратить внутренние короткие замыкания, которые являются основной причиной возгорания литий-ионных аккумуляторов.

По словам одного из представителей энергетической отрасли, это изобретение «решает наиболее важную проблему неконтролируемого теплового выброса в литий-ионных решениях для аккумулирования энергии».

Даже при предполагаемой частоте отказов менее одного случая на миллион, в 2020 году только в Сингапуре произошло 26 возгораний велосипедов с электроусилителем и 42 возгорания личных средств передвижения.

В большинстве случаев взрывы и пожары литий-ионных аккумуляторов вызваны накоплением отложений лития, известных как дендриты. Эти нитевидные образования прокалывают разделительную мембрану между катодом и анодом аккумулятора, что приводит к короткому замыканию и к неконтролируемому химическому пожару.

«Мы знаем, что для того, чтобы аккумулятор работал, ионы лития должны иметь возможность перемещаться между положительной и отрицательной сторонами во время циклов зарядки и разрядки. Перенос ионов лития также означает, что образование дендритов неизбежно для современных коммерческих литий-ионных батарей, — пояснил профессор Сюй Чжичуань (Xu Zhichuan). — Вместо того, чтобы бороться с образованием дендритов, мы решили использовать их внутренние свойства, нанеся дополнительный слой проводящего материала на разделитель, чтобы эти дендриты могли к нему подключаться. Установив это соединение, дендриты больше не смогут продолжать свой рост, что не позволит им когда-либо достичь другой стороны».

Группа профессора Сюя испытала свою технологию на более чем 50 вариантах литий-ионных аккумуляторов: во время зарядки не было обнаружено коротких замыканий, даже если батареи использовались после истечения срока их эксплуатации.

Слой, защищающий от коротких замыканий, состоит из материала, широко используемого при изготовлении аккумуляторов, что упрощает его интеграцию в текущий процесс производства разделителей. По оценкам изобретателей, внедрение их технологии приведёт к росту затрат на выпуск литий-ионных батарей примерно на 5%.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132446Повідомлення 28 квіт 2023, 09:17 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: под Полтавой, Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 20
Британия. Водородно-электрическое




_________________
«Совершенство — это не тогда, когда уже нечего больше добавить, а тогда, когда уже нечего отнять.»
/Эйнштейн/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132466Повідомлення 28 квіт 2023, 18:21 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1123
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
За принципом IKEA: у Швеції випустять електромобіль-конструктор за 10 000 євро.
Шведська компанія з виробництва мікроавтомобілів Luvly готується до випуску крихітного надефективного електромобіля для міського життя – Luvly O. Продавати сіті-кар планують за принципом IKEA: набір деталей у картонній коробці.

Габаритні розміри Luvly O – 2,7 х 1,53 х 1,44 метра. Важить електромобіль всього 380 кг, приблизно в п’ять разів менше за Tesla Model 3. За рахунок невеликої ваги споживання енергії складає всього 60 Вт•год/км, що приблизно в два-чотири рази менше, ніж у «повнорозмірних» електромобілів.

Стандартно Luvly O укомплектований батарееюи на 6,4 кВт•год, яка складається із двох окремих знімних блоків вагою 15 кг кожен. Від стандартної європейської розетки на 220-230 В такий блок заряджається близько години. Максимальна швидкість сіті-кару – 90 км/год...

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132480Повідомлення 29 квіт 2023, 21:16 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
Завдяки трьом акумуляторним батареям Tesla Model 3 із збільшеним запасом ходу та електродвигуну Tesla Model S цей автобус є повним перетворенням на EV. А з сонячними батареями потужністю 16 000 Вт на даху це повноцінний будинок на колесах з усіма розкішними зручностями добре мебльованого будинку.




Додаткові файли:
Screenshot_20230425-124410.jpg
Screenshot_20230425-124410.jpg [ 615.59 КБ | Переглядів: 1464 ]

Додаткові файли:
Screenshot_20230425-123833.jpg
Screenshot_20230425-123833.jpg [ 581.39 КБ | Переглядів: 1464 ]

Додаткові файли:
Screenshot_20230425-124103.jpg
Screenshot_20230425-124103.jpg [ 548.76 КБ | Переглядів: 1464 ]


Дізнайтеся більше про цю дивовижну французьку сім’ю та їхній дивовижний автономний туристичний автобус на сонячних батареях у їх Instagram: guillemonde.family
https://www.instagram.com/p/CrnQxOqIbPL/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132515Повідомлення 01 трав 2023, 05:15 
Не в мережі

Звідки: Kiyiv
Дякував (ла) 1 Подякували 4
Вадим писав(ла):
PIX-L7, автомобиль-бумеранг
Вы знаете: автомобили, которые мы увидим на дорогах через десятилетие, будут кардинально отличаться от сегодняшних. Язык дизайна сильно изменится, как показывают концепты и прототипы известных и начинающих автомобильных дизайнеров.
...
Хотя из эскиза апсолютно непонятно как это выполнется
Додаткові файли:
Додатковий файл а6-1024x680.png більше недоступно

Я частину варіантів побачив - червоним лінію стику приблизно намалював - просто капсула для двох людей об"єднана із передньою віссю і знизу аккумулятори (плюс там частково я бачу накладається пласька панель зверху, так що здається що на біленькій машині причіпний модуль більше ніж на чорній).

В принципі логічно, так можна зробити з будь яким передньопривідним, там же нема ні кардану, ні силових кабелів, а кабелі керування досить просто з"єднати якимось CAN інтерфейсом.


Додаткові файли:
boomerang_auto.png
boomerang_auto.png [ 926.71 КБ | Переглядів: 1432 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132544Повідомлення 02 трав 2023, 03:40 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
Совершенно новый дизайн ветряной турбины для кемперов, лодок и коньков на крыше





Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1196 ]              На сторінку Пред.  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 80  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 46


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group