Поточний час: 28 квіт 2025, 18:13

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1261 ]  На сторінку Пред.  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#137624Повідомлення 02 вер 2024, 12:08 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1653 Подякували 329
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Olaff писав(ла):
и для случаев когда надо далеко или тянуть прицеп или много везти есть дизельный Citroen C5 универсал, который выезжает из гаража раз пять за год и проезжает наверное пару тысяч в год. Давно подумываю, что аренда универсала на дальние поездки была бы выгоднее, чем платить страховку и сервисы за С5, ещё и место в гараже освободилось бы, но пока жалко старика, очень уж он приятен.

Якщо захищеного від навколишнього середовища (опади, сонце) місця безліміт (або ок, хоча б достатньо для 2 авто :) ), то другий дальняк-кар нормальний варіант. Але якщо він стоїть просто неба і їздить 5 разів на рік, то його деградація стає зависокою (з власного досвіду).

А багато є моделей з 150-200км запасом ходу і бензиновим подовжувачем? Мені спадає на думку лише i3 REX та Мазда MX-30 R-EV. Щодо Мазди мало інформації, а в БМВ властивості того бортового генератора (ККД та шум) не дозволяють його використовувати на постійній основі, швидше як докатка-підстраховка порту CCS.

Але, до прикладу, останні фейсліфти Гольфа/Пассата (і всі одноплатформеники по концерну, які отримають цю силову установку) вже наближаються до цих параметрів, і все більше стають схожими на повноцінний електромобіль - бортовий 3-фазний зарядник на 11кВт, DC порт на 50кВт і нетто ємність близкько 20кВтгод, тобто на 100-150км електричної їзди. Ще б викинути звідти коробку ДСГ - і майже ідеальний автомобіль, їдеш на якій хочеш тязі залежно від інфраструктури/настрою/обставин і тд {!_!}


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#137626Повідомлення 02 вер 2024, 15:43 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 827 Подякували 703
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Dream Tractor писав(ла):
Якщо захищеного від навколишнього середовища (опади, сонце) місця безліміт (або ок, хоча б достатньо для 2 авто :) ), то другий дальняк-кар нормальний варіант. Але якщо він стоїть просто неба і їздить 5 разів на рік, то його деградація стає зависокою (з власного досвіду).



К счастью у меня два гаража, обе машинки в домике 8)

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#137633Повідомлення 03 вер 2024, 06:46 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: между морем и степью
Дякував (ла) 49 Подякували 114
Мій електротранспорт: MG4
Хочу електротранспорт: Rimac Nevera
Я вот, например, так-то тоже не особо жалую гибриды. Электромобиль — "венец творенья"! ;)

НО.

Для тех людей, у которых нет своего места где можно заряжаться (свой дом, или гараж, стоянка с розеткой, 1...2 этаж многоэтажки) — гибрид это как раз хороший вариант. Пока он новый и на гарантии :hurra:

_________________
Gray©at.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#137657Повідомлення 06 вер 2024, 09:16 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: под Полтавой, Украина
Дякував (ла) 15 Подякували 28
Олдскул трайк


https://youtu.be/lfuLc3_U8Wk?si=pWD5PJN-WsTALB1l

_________________
«Совершенство — это не тогда, когда уже нечего больше добавить, а тогда, когда уже нечего отнять.»
/Эйнштейн/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#137693Повідомлення 10 вер 2024, 18:01 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: под Полтавой, Украина
Дякував (ла) 15 Подякували 28
У Китаї продаж електромобілів перевищив продаж авто з ДВЗ.
Це вже серйозно.


Додаткові файли:
1n.jpg
1n.jpg [ 66.11 КБ | Переглядів: 3230 ]

_________________
«Совершенство — это не тогда, когда уже нечего больше добавить, а тогда, когда уже нечего отнять.»
/Эйнштейн/
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#137766Повідомлення 19 вер 2024, 11:48 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 419 Подякували 1143
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Nio хоче купити завод Audi у Бельгії, якому загрожує закриття
Виробник електромобілів Nio розглядає можливість придбання заводу Audi у Бельгії в рамках своєї стратегії з організації місцевого виробництва в Європі та уникнення мит Європейської комісії на імпортовані китайські електромобілі.

Посилаючись на надійні джерела, місцеві ЗМІ повідомили, що делегація шанхайського виробника електромобілів нещодавно відвідала завод і готує тендерну пропозицію, яку слід подати Volkswagen Group до наступного понеділка, 23 вересня.

У Європі компанія під керівництвом Вільяма Лі має складальний завод для своїх станцій заміни батарей. Після готовності станції відправляються на п’ять ринків Nio по всьому континенту.

На заводі, розташованому на південному заході Брюсселя, зараз працює 2910 співробітників, і профспілки очікують два великих звільнення протягом наступних місяців, оскільки концерн Volkswagen Group вирішив зупинити виробництво через “низький попит на позашляховик Q8 e-tron, високі витрати та логістичні проблеми”.

Очікується, що наступного місяця буде скорочено близько 1500 робочих місць і ще 1100 у травні 2025 року. Раніше цього місяця керівництво заводу підтвердило під час наради персоналу, що ані Audi, ані будь-який інший бренд Volkswagen Group не доручить складання нової моделі заводу.

Раніше цього тижня Nio розпочала поставки свого флагманського SUV EL8 у Європу. Наступного року Nio представить свій другий суббренд. Бренд під назвою Firefly націлений на більш дешевий сегмент ринку, ніж суббренд Onvo, який зосереджується на менших автомобілях.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобілі Nio отримають твердотільні батареї вже наступного року.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#137767Повідомлення 19 вер 2024, 15:15 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1653 Подякували 329
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
От дійсно цікавий досвід від "зарубіжних колег". Те, про що говорили саморобники - переключення обмоток з зірки на трикутник прямо під час руху. Мабуть перший серійний електромобіль, де це реалізовано - Kia EV9:




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#137769Повідомлення 19 вер 2024, 19:18 
Не в мережі

Звідки: Украина Сумы
Дякував (ла) 77 Подякували 50
Хочу електротранспорт: неопределился
Dream Tractor писав(ла):
Те, про що говорили саморобники - переключення обмоток з зірки на трикутник прямо під час руху. Мабуть перший серійний електромобіль, де це реалізовано - Kia EV9:



13 минут езды по ушам и ничего конкретного.

P.S. Два комплекта переключателей не дадут возможность переключать с дельты на треугольник.

_________________
---------------------------------------------------


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#137771Повідомлення 20 вер 2024, 03:12 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1653 Подякували 329
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
А хто сказав що їх там два? )))


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#137773Повідомлення 20 вер 2024, 17:15 
Не в мережі

Звідки: Украина Сумы
Дякував (ла) 77 Подякували 50
Хочу електротранспорт: неопределился
Dream Tractor писав(ла):
А хто сказав що їх там два? )))


Ведущий, в переводе несколько раз об этом упоминается.

_________________
---------------------------------------------------


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#137776Повідомлення 20 вер 2024, 19:13 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1653 Подякували 329
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Babylon писав(ла):
Dream Tractor писав(ла):
А хто сказав що їх там два? )))


Ведущий, в переводе несколько раз об этом упоминается.

Він каже "2 separate set of switches". З чого складається кожний сет не уточнюється.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#137865Повідомлення 29 вер 2024, 19:24 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 18 Подякували 24
Мій електротранспорт: Електровел 350W
Електрична крихітка Silence S04 стає популярною
"Машина важить всього 435 кг плюс дві знімні батареї по 41 кг кожна і ємністю по 5,6 кВт•год"
Зображення


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#137866Повідомлення 30 вер 2024, 07:55 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: под Полтавой, Украина
Дякував (ла) 15 Подякували 28
Вчора промайнуло повідомлення, що Китай нарешті налагодив випуск LiS (літій-сірчаних) акумуляторів. Відрізняються низькою ціною та дуже високою надійністю до механічних ушкоджень - якщо розрізати навпіл акумулятор, він продовжує працювати, хоч і втрачаючи ємність, але без вогню :?

_________________
«Совершенство — это не тогда, когда уже нечего больше добавить, а тогда, когда уже нечего отнять.»
/Эйнштейн/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#137867Повідомлення 30 вер 2024, 11:41 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 419 Подякували 1143
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
200 км за 5 минут: General Motors готовят батарею для электрокаров со сверхбыстрой зарядкой
Новая батарея General Motors будет поддерживать быструю зарядку 900-вольтным постоянным током. В таком режиме пополнить запас хода электрокара на 200 км можно будет всего за 5 минут.

General Motors ведут разработку инновационной аккумуляторной батареи для электромобилей. Ее выведут на рынок уже в 2025 году. Об этом сообщает сайт CarNewsChina.

Батарею нового поколения General Motors создают совместно с китайским автоконцерном SAIC и производителем аккумуляторов CATL. Информации о ней пока немного.

SAIC в последнее время начал внедрять твердотельные аккумуляторы (их вскоре получат электромобили MG), однако совместно с GM они создают более привычную литий-железо-фосфатную (LFP) батарею.

Заявлено, что батарея General Motors будет поддерживать быструю зарядку постоянным током напряжением 900 вольт (класс 6С). В таком режиме пополнить запас хода на 200 км можно будет всего за 5 минут.

Такого результата планируют добиться, внедрив ряд новых технологий. В частности, батарея получит электролит с повышенной электропроводностью, новый графитовый анод и улучшенное изоляционное покрытие. К тому же, LFP-батареи более безопасны, ведь менее чувствительны к перегреву.

Заявлено, что первыми новые аккумуляторные батареи получат электромобили General Motors, построенные на обновленной платформе Ultium. Ожидается, что первенцем станет электрокар Buick.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#137868Повідомлення 30 вер 2024, 11:51 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 419 Подякували 1143
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
В Toyota назвали эффективный способ продлить срок службы электромобиля на 50-70%
В последние годы автопром активно инвестирует в развитие электромобилей, уделяя особое внимание увеличению ёмкости и срока службы аккумуляторов. Однако недавнее открытие, сделанное Toyota Research Institute (TRI) в сотрудничестве с китайскими исследователями, может радикально изменить подход к разработке батарей.

Исследователи нашли способ продлить срок службы литий-ионных батарей на целых 70%, лишь изменив протокол первой зарядки. Это открытие может значительно сократить стоимость производства батарей, а также снизить потребность в разработке аккумуляторов с увеличенной ёмкостью.

Раньше первая зарядка батарей проводилась медленно, на малой мощности, что занимало до 10 часов. Однако эксперименты показали, что быстрая зарядка при высоком напряжении во время первого цикла может значительно увеличить срок службы батареи.

Это открытие ставит под сомнение необходимость больших вложений в разработку более ёмких батарей, так как существующие могут служить гораздо дольше. Помимо этого, ускоренный процесс зарядки уменьшает время производства и снижает затраты на батареи, что в перспективе приведет к удешевлению электромобилей для потребителей.

Такой прорыв может стать ключевым в развитии электротранспорта и заставить автопроизводителей пересмотреть свои стратегии в ближайшие годы.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1261 ]              На сторінку Пред.  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 4


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group