Olaff писав(ла):
и для случаев когда надо далеко или тянуть прицеп или много везти есть дизельный Citroen C5 универсал, который выезжает из гаража раз пять за год и проезжает наверное пару тысяч в год. Давно подумываю, что аренда универсала на дальние поездки была бы выгоднее, чем платить страховку и сервисы за С5, ещё и место в гараже освободилось бы, но пока жалко старика, очень уж он приятен.
Якщо захищеного від навколишнього середовища (опади, сонце) місця безліміт (або ок, хоча б достатньо для 2 авто

), то другий дальняк-кар нормальний варіант. Але якщо він стоїть просто неба і їздить 5 разів на рік, то його деградація стає зависокою (з власного досвіду).
А багато є моделей з 150-200км запасом ходу і бензиновим подовжувачем? Мені спадає на думку лише i3 REX та Мазда MX-30 R-EV. Щодо Мазди мало інформації, а в БМВ властивості того бортового генератора (ККД та шум) не дозволяють його використовувати на постійній основі, швидше як докатка-підстраховка порту CCS.
Але, до прикладу, останні фейсліфти Гольфа/Пассата (і всі одноплатформеники по концерну, які отримають цю силову установку) вже наближаються до цих параметрів, і все більше стають схожими на повноцінний електромобіль - бортовий 3-фазний зарядник на 11кВт, DC порт на 50кВт і нетто ємність близкько 20кВтгод, тобто на 100-150км електричної їзди. Ще б викинути звідти коробку ДСГ - і майже ідеальний автомобіль, їдеш на якій хочеш тязі залежно від інфраструктури/настрою/обставин і тд
