Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Полезная инфо от зарубежных коллег https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=50&t=148 |
Сторінка 61 із 80 |
Автор: | Инженер [ 17 трав 2021, 20:53 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полезная инфо от зарубежных коллег |
...не перестаю удивляться как можно нести такую херню, причём уверенно и непоколебимо! Причём тут велосипедисты?! Посмотрите хотя-бы характеристики подобных Авто в части 0-100, 0-200! Простая логика подскажет что цифры выше двух сотен на 402м ре-аль-ны! Если уже и это не поможет, то стройте функции скорости и т.п. вычисления ... и лучше не здесь... |
Автор: | Kozak [ 18 трав 2021, 18:53 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полезная инфо от зарубежных коллег |
Mahle розробила дешевий, високоефективний електромотор без магнітів. https://auto.24tv.ua/kompaniia_mahle_rozrobyla_deshevyi_vysokoefektyvnyi_elektromotor_bez_mahnitiv_n30220 Цитата: Німецька компанія є одним зі світових лідерів ринку автозапчастин і компонентів, а її нова розробка поєднує в собі сильні сторони різних концепцій електродвигуна в одному продукті.
Новий електромотор Mahle гарантує переваги з точки зору витрат, забезпеченості ресурсами та екологічної сумісності, завдяки відмові від використання рідкісноземельних елементів у його складі. Новостворений мотор підходить для використання в усіх класах автомобілів. Деталі у ньому практично не зношується, завдяки індуктивній передачі потужності. Магніти, як правило, з використанням рідкісноземельних металів, таких як неодим, знаходяться в основі більшості двигунів електромобілів. 97% відсотків рідкісноземельних металів у світі надходять з Китаю, і контроль держави над таким важливим ресурсом у низці високотехнологічних галузей був серйозною проблемою в минулому. Офіційні рахунки різняться щодо того, чому Китай вирішив обмежити експорт рідкоземельних металів ще на початку десятиліття, але результатом, у будь-якому випадку, став 750-відсотковий стрибок цін на неодим і 2000%-стрибок цін на диспрозіум. Кілька компаній, включаючи BMW, Audi, Renault та інші, вже роблять принаймні деякі свої електродвигуни без магнітів; всі інші дивляться на нові технології в цій галузі. В цьому контексті новий електромотор німецької компанії Mahle здатен дуже акуратно вирішити разом кілька важливих проблем. Замість магнітів ротор використовує намотані котушки. Він передає потужність обертовому ротору за допомогою безконтактної індукції, що повинно зробити його надзвичайно довговічним. А відсутність дорогих металів має зробити його дешевшим у виготовленні, ніж типові двигуни з постійними магнітами. До того ж, здатність налаштовувати та змінювати параметри магнетизму ротора дозволила інженерам Mahle досягти ефективності роботи вище 95 відсотків. |
Автор: | MedvedUA [ 18 трав 2021, 21:45 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полезная инфо от зарубежных коллег |
Дней через пять .... 10...15 может еще кто то эти новости освежит ДядяВася писав(ла): Первые автомобили Tesla уже израсходовали ресурс аккумулятора: замена обойдётся очень дорого В Германии создали автомобильный электродвигатель без постоянных магнитов Опубликовано - 14 МАЯ.... Мистер ТОК через сутки тоже самое подвешивает в виде 2х файлов..... Потом мистер Kozak просто повторяет новость от Дяди Васи только с другого новостного ресурса. PS: Господа может наконец начнем читать форум а не только флудить без остановки............. Вот когда этими моторами будет завалена почти за даром наша вторичка тогда и поговорим что с ними делать и стоит ли. Пока у нас хорошо побежден лиф мотор со всеми его особенностями не смотря на не совсем дешевые цены на него. |
Автор: | Инженер [ 19 трав 2021, 08:42 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полезная инфо от зарубежных коллег |
MedvedUA писав(ла): может наконец начнем читать форум а не только флудить без остановки.. ...а зачем читать?! И тем более вникать?! Так не интересно |
Автор: | Ориентир [ 20 трав 2021, 10:18 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полезная инфо от зарубежных коллег |
MedvedUA писав(ла): ...Вот когда этими моторами будет завалена почти за даром наша вторичка тогда и поговорим что с ними делать и стоит ли. Пока у нас хорошо побежден лиф мотор со всеми его особенностями не смотря на не совсем дешевые цены на него. Цены на него сегодня, дешевле себестоимости будут. |
Автор: | ДядяВася [ 25 трав 2021, 07:58 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полезная инфо от зарубежных коллег |
Революционная твердотельная батарея от Toyota |
Автор: | JoMC [ 03 черв 2021, 08:22 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полезная инфо от зарубежных коллег |
Автор: | Olaff [ 03 черв 2021, 18:51 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полезная инфо от зарубежных коллег |
И ещё про Rimac (на мой взгляд самый совершенный по конструкции гиперкар ), вчера я это по ошибке закинул не в ту тему- исправляюсь. https://autoreview.ru/news/elektrichesk ... o-seriynyy |
Автор: | ДядяВася [ 06 черв 2021, 21:54 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полезная инфо от зарубежных коллег |
Tesla первой уже в июле получит никелевые аккумуляторы LG Chem |
Автор: | JoMC [ 11 черв 2021, 11:53 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полезная инфо от зарубежных коллег |
Автор: | ДядяВася [ 25 черв 2021, 08:41 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полезная инфо от зарубежных коллег |
Panasonic готовится завалить рынок аккумуляторами, которые позволят создавать электромобили за $25 000. |
Автор: | JoMC [ 28 черв 2021, 17:37 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полезная инфо от зарубежных коллег |
Разгон 0-60 mph 2.1 cek, квотер 9.22 сек скорость на выходе 153 mph |
Автор: | Шота Ишхнели [ 29 черв 2021, 10:10 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полезная инфо от зарубежных коллег |
Коль пошла такая тема, то ещё важен 0-200, 100-200, и тд в сравнении с бензиновыми аналогами аналогичной мощности (1000 л.с) |
Автор: | JoMC [ 29 черв 2021, 10:16 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полезная инфо от зарубежных коллег |
И 0-100 и 100-200 есть на этом же youtube канале) |
Автор: | JoMC [ 29 черв 2021, 10:53 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Полезная инфо от зарубежных коллег |
Сторінка 61 із 80 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |