Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Електробуси на базі Житомирського ТТУ
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=50&t=1672
Сторінка 1 із 1

Автор:  AwakaN [ 18 січ 2017, 14:21 ]
Заголовок повідомлення:  Електробуси на базі Житомирського ТТУ

Новітні електробуси та оновлені моделі тролейбусів вже зовсім скоро можуть почати збирати на базі Житомирського ТТУ. Про це 17 січня під час візиту представників китайської компанії Zhongtong Bus повідомив заступник міського голови Дмитро Ткачук. За словами заступника мера, приїзд партнерів із Китаю - це умовно третій етап переговорів між міською владою та закордонними бізнесменами.

«Ми розглядаємо можливість зборки на території Житомира силами і на базі ТТУ, чи на окремо створеному підприємстві, розміщення їх виробничих потужностей безпосередньо тут. Тому що є ряд інших міст України, які зацікавлені в такій співпраці. І от Житомир має можливість стати флагманом в цьому напрямку. Завівши такого потужного китайського партнера ми можемо забезпечувати не лише своє місто, а й сусідні міста і не лише поставляти техніку, а й створювати робочі місця, в плані виробничих потужностей. Ми можемо заключити контракт на поставку кількох одиниць і потім всім це показувати, а можемо дійсно поставити в Житомирі виробничі потужності, і це зовсім інший контракт і зовсім інші умови. Ми все-таки йдемо по програмі максимум і хочемо працювати по другому варіанту. Але, звичайно, буде кілька етапів, ті домовленості, які на сьогоднішній день є – це поставка кількох одиниць. Для того, щоб їх в тестовому режимі відпрацювати, далі говоримо про забезпечення як мінімум потреб Житомира і України в цілому», – розповідає заступник Житомирського міського голови Дмитро Ткачук.

За словами заступника мера, про підписання контракту із китайськими партнерами говорити поки зарано. Цьому передуватиме велика кількість юридичної роботи та вирішення бюрократичних моментів.

«Деталі і юридичні форми ми ще проговорюємо. Ми сьогодні матимемо візит до Міністерства інфраструктури. Для того, щоб з’ясувати і державну політику, і можливі преференції, або ж субвенції для даної галузі, бо вона є доволі перспективною. І це не лише локальний інтерес нашого міста, це має бути інтересом в цілому держави. Тому про юридичні форми і оформлення усіх цих процедур ми будемо говорити вже після цієї розмови», - каже Дмитро Ткачук.

Коли на базі Житомирського ТТУ почнуть збирати електробуси та нові китайські тролейбуси, у міській раді поки не беруться прогнозувати, але налаштовані оптимістично.



Автор:  a_mel [ 18 січ 2017, 18:05 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Електробуси на базі Житомирського ТТУ

вони мають на увазі -галузь є перспективною в плані отримання преференцій, чи як вид діяльності (що й так забезпечить нормальний рівень прибутку)?
Вже підтошнює від всіх цих пільго-орієнтованих підприємців і політиків, які за рахунок бюджетів (коштів громадян) хочуть підзаробити... соціальна відповідальність бізнесу навпаки - все це є...

Автор:  RetaL [ 20 січ 2017, 22:45 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Електробуси на базі Житомирського ТТУ

"Хотим, собираемся" - очередной чинуша!!!! Тошнит!!!! :twisted:

В начале 2017 запускается первое на пространстве СНГ производство экологически чистых пассажирских автобусов
В Алматы собраны первые в Казахстане электроавтобусы
Цитата:
Научный холдинг «Парасат», который входит в группу Казахского национального исследовательского технического университета им. К. И. Сатпаева (КазНИТУ), объединенного с Казахстанско-британским техническим университетом (КБТУ), построил в Алматы завод по сборке электроавтобусов. Новый проект родился в сжатые сроки - год назад он был еще просто идеей. Тогда руководство компании посчитало, что собственное производство инновационных продуктов могло бы стать базой для студентов и ученых, нужной площадкой для исследований. Так возникла идея наладить выпуск электроавтобусов, а позже на базе завода создать научное конструкторское бюро.

Титано-литиевый аккумулятор дает городскому автобусу Higer запаса хода на 70 км. Этого достаточно для выполнения одного рейса по маршруту, который даже в самых крупных городах не превышает 50 км, а в Алматы, например, составляет 34 км. Во-вторых, аккумулятор Higer спокойно работает при низких температурных режимах до -30 градусов. В-третьих, время зарядки такого аккумулятора для старта - не больше 8 минут :o (какой же это ток будет при 6С???).
Гарантия на батарею Quazar производитель дает на 20 тыс. циклов зарядки – этого хватает примерно на 1 млн км пробега.
Тут тоже не обошлось без госучастия и поддержки, но даже официального сайта нет.... Будем надеяться, что это тоже не показуха!!!

Додаткові файли:
Коментарій до файлу: подкапотное пространство
75953b7e382c000a537396dba8c41943-small[1].jpg
75953b7e382c000a537396dba8c41943-small[1].jpg [ 71.08 КБ | Переглядів: 2051 ]
Коментарій до файлу: зарядочка
6db57702dad7d2e7ceeea79383f90ca5-small[1].jpg
6db57702dad7d2e7ceeea79383f90ca5-small[1].jpg [ 43.57 КБ | Переглядів: 2051 ]

Сторінка 1 із 1 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/