Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

ХАДІ-34
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=50&t=1888
Сторінка 1 із 1

Автор:  com [ 28 трав 2017, 13:16 ]
Заголовок повідомлення:  ХАДІ-34

Згадав, що чув про змагання на економне подолання максимальної відстані.
Почав шукати.
Авто з бензиновим двигуном.
Зображення

Наприклад, наш автомобіль зроблений зі склопластику. Вага усієї конструкції машини разом з мотором складає 43 кг. Наче небагато, але, приміром, у французької команди, лідера 2013-2014 років, автомобіль аналогічної конструкції і розмірів важить всього 18 кг. Ціна кузова також відрізняється у рази: у нас він коштує $3000, а у французів – €8000-12000. Крім того, зробити карбоновий кузов можна тільки на заводах у Європі, і в ідеалі потрібно декілька таких конструкцій, щоб експериментувати.

https://www.globallogic.com/ua/gl_news/1200km/

Презентований в Англії екомобіль – це 34-а експериментальна машина, створена науковцями харківського автодорожнього вишу. Всі машини за абревіатурою старої назви університету мають ім’я «ХАДІ» і порядковий номер – від 1952 року тут розробили 34 автомобіля, серед них є на кріогенному двигуні, електромобілі, а тепер майстри ламають голови над розробкою енергоефективних машин, аби за десять років їхніми проектами могли зацікавитися автовиробники. Проте реалії такі, що більшість їхніх ранніх розробок просто припадають пилом в лабораторії, от і експериментальна машина «ХАДІ-34», найімовірніше, перейде в розряд експонатів, знизують плечима науковці.

https://www.radiosvoboda.org/a/27888881.html

Автор:  Михалыч [ 28 трав 2017, 14:52 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ХАДІ-34

Додаткові файли:
образец.jpg
образец.jpg [ 698.46 КБ | Переглядів: 1746 ]
com писав(ла):
Згадав, що чув про змагання на економне подолання максимальної відстані.
Почав шукати.
Авто з бензиновим двигуном.
......................................................................................................................... Проте реалії такі, що більшість їхніх ранніх розробок просто припадають пилом в лабораторії, от і експериментальна машина «ХАДІ-34», найімовірніше, перейде в розряд експонатів, знизують плечима науковці.

https://www.radiosvoboda.org/a/27888881.html

.........................................................................................
.....И неудивительно, Кузова весом 18кг , и даже 43 кг, рассчитанные на один -два рекордных заезда с дистрофпилотом, стоимостью в тысячи до 10 000 долл.или евро. ЭТО НЕ НАША ТЕМА..........................
..... Нам же надо, что бы и на каждый день, и не в одиночку, да с багажём..............................
Это не значит, что МЫ без резервов. Если бы делал "Электру 3", она была бы и просторнее, и с сол.крышей ~5 м.кв. и легче минимум вдвое.
трубчато-профильный каркас, был бы снова из нержавейки,
но одет был бы в ячеистый поликарбонат, практически не имеющий веса, не требующий лакокрасочных и прочих покрытий, достаточно прочный, упругий и тепло-звуко изолирующий и , наконец дешевый, сделанный из переработанных пластико бутылок. ....... В случае повреждения, не заморачиваться рихтовкой-покраской, а заменить панель. ...
........Фото образца - пример перехода : крыша-борт - сверху.

Сторінка 1 із 1 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/