Поточний час: 28 бер 2024, 13:02

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 15 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Парова тяга
#21169Повідомлення 29 квіт 2016, 23:34 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Розумію, що тема непрофільна для цього форуму.
Але може бути гібрид, наприклад. З додатковим паровим двигуном.



Інша функція парового двигуна на стоянках. В комплекті з генератором - підзарядка батарей.
На ходу також можна підзаряжати. Але то вже від конструкції залежить.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Енергія пару
#21176Повідомлення 30 квіт 2016, 08:21 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Структурна схема.
1. Парогенератор. Може бути паровий котел. Або сонячний концентратор. Або гібрид.
2. Перетворювач тиску пари в кінетичну енергію - паровий двигун або турбіна. Далі може бути привід для використання кінетичної енергії. Авто, пилорама, насос, дровокол. І так далі.

Читав, що паровий двигун можна зробити з двигуна внутрішнього згорання. Замість горючої суміші в камери згорання подається пар.

3. (Опція). Електричний генератор. Що підключається до парового двигуна/турбіни.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Енергія пару
#22806Повідомлення 12 черв 2016, 16:25 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Украина, Житомир
Дякував (ла) 60 Подякували 91
Хочу електротранспорт: Простой надежный и дешевый)))




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Енергія пару
#50316Повідомлення 20 січ 2018, 21:05 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Увага та інтерес до теми зростає під час нафтових криз, зростання цін на традиційне паливо, війни.
Передумовою має бути наявність відносно дешевого місцевого палива.
Також парові двигуни мають великий ресурс, не потребують складного обслуговування.

Туристичний автобус.




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Енергія пару
#50351Повідомлення 21 січ 2018, 13:34 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Енергія пару
#50358Повідомлення 21 січ 2018, 15:50 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Это не паровой двигатель.
А на сжатом воздухе.
Немец же говорит что типа компрессор накачивает давление в ресивер , а потом он едет.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Енергія пару
#50368Повідомлення 21 січ 2018, 18:34 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Як можна зробити. Можна й краще.




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Енергія пару
#50369Повідомлення 21 січ 2018, 18:48 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
В паровому двигуні багато енергії викидається в повітря, так як викидається відпрацьована пара, а не гаряча вода. А як відомо, дуже багато енергії тратиться на фазовий перехід - випаровування. ККД багатоступінчатих парових турбін тому такі височенні, що у них не використовується цикл Карно, і майже вся енергія перегрітого пару тратиться на обертання лопастей.
Ідеальний поршньовий паровий двигун мав би мати також кілька ступенів. Наприклад, "відпрацьований" більш холодний пар варто було б стискати назад в воду і повертати у бак, при цьому бак доотримує витрачену воду, розігріту до "робочої" температури і теплову енергію, отриману в результаті стискання пару.
Одне діло, коли їдеш через ліс в дрова на кожному метрі, а інше - коли їдеш через пустелю Херсону :)

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Енергія пару
#50372Повідомлення 21 січ 2018, 19:43 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
mr.Dream писав(ла):
Ідеальний поршньовий паровий двигун мав би мати також кілька ступенів. Наприклад, "відпрацьований" більш холодний пар варто було б стискати назад в воду і повертати у бак, при цьому бак доотримує витрачену воду, розігріту до "робочої" температури і теплову енергію, отриману в результаті стискання пару.

еще 100 лет назад паровые авто доказали своё преимущество над автомобилями с ДВС.
такие авто имели замкнутый цикл использования воды(в атмосферу почти ничего не выбрасывали), пар охлаждался в радиаторе и шёл на повторный круг. Поршни имели полезное действие в двух направлениях, т.е. и туда и обратно крутили коленвал - однотактный двигатель :lol:
топили, правда, керосином и прочими нефтепродуктами, автоматический розжиг занимал чуть больше минуты, а давление пара достигало 90атм, обеспечивая разгон 0-100км\ч за 6 сек у двухтонного авто
http://masterok.livejournal.com/1843241.html







Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Енергія пару
#50651Повідомлення 25 січ 2018, 23:03 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Підзарядка акумулятора




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Енергія пару
#50676Повідомлення 26 січ 2018, 11:54 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: Днепроптеровск
Дякував (ла) 542 Подякували 441
Мій електротранспорт: Fiat Panda пробег 60000км
Так уж получилось что я по образованию теплоэнергетик.
И понимая как устроена ТЕЦ немного напрягся когда сказали про авто с замкнутым циклом.
Посмотрите ролик представьте просто что вместо турбины поршневой двигатель.



Да перегревательные прибамбасы не нужны.
Но обратите внимание на кучу дополнительных прибамбасов для охлаждения пара и возврата его назад в котел.
Самое проблемное это объем пара после разжатия.
Сжимать экономически нецелесообразно.А для естественных процессов охлаждения и конденсирования нужны большие площади.
И при всем при этом кпд 40%

Я не отрицаю что возможно в этом авто все-таки реализовали цикл.
Меньше перепад температур давления и прочего.
Но вот какой ценой это далось... какой КПД на выходе? Какая надежность всей системы ведь для транспорта приходится учитывать вес.
Вес всего труб охладителя и прочего.Ресурс.
Подозреваю что очень низкий.И жрет оно топливо как не в себя.

Скорее всего единственным бонусом того времени у этого автомобиля была мощность.
Некий "ламборджини" своего времени для мажоров.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Енергія пару
#50680Повідомлення 26 січ 2018, 12:42 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Глеваха, возле Киева
Дякував (ла) 244 Подякували 222
Мій електротранспорт: Subaru Libero
Хочу електротранспорт: 4х4 с солнечными панелями
Цікаво те, що найскладнішим вузлом в тому авто є котел. Він реально дуже складний. Колись хотів розібратись, але так до кінця й не розібрався...але там використана пара не конденсується, а подається зразу в середину котла


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Енергія пару
#50962Повідомлення 29 січ 2018, 21:57 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
на паровоз даже страховку оформить можно, но только в Британии :D



Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Енергія пару
#57937Повідомлення 08 трав 2018, 21:35 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
Как ни кощунственно писать на сайте электромобилистов о паровозах ( паровых автомобилях), но это реально отличный транспорт.
По КПД паровоз не очень уступает ДВС ( КПД не на стенде брать ДВС, а в реальной эксплуатации), по массе, оказывается, тоже. Отличная динамика. Только супер-модели паровозов имели 2-ступенчатую коробку передач, большинство обходились без нее. Дешевое топливо, пожаробезопасность. Гораздо меньшие требования к точности изготовления, меньше износ, проще обслуживание.
Паровые автомобили выпускались до начала 30-х годов и неплохо конкурировали с бензиновыми.
Существенный недостаток - большое время подготовки к поездке (30-45 минут) и необходимость сливать воду на стоянке в морозы.
В 80-е годы "Мерседес" провел ряд исследований по созданию современного парового автомобиля, но дело почему-то заглохло. Или я просто перестал следить.
Так что в один прекрасный день из дедушкиного сундука с нафталином может появиться нечто новое.
Все новое - хорошо забытое старое. :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Енергія пару
#57969Повідомлення 09 трав 2018, 07:56 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
Микроватт писав(ла):
Существенный недостаток - большое время подготовки к поездке (30-45 минут) и необходимость сливать воду на стоянке в морозы.

КПД у авто братьев Добл было выше чем даже у современных авто, автоматический розжиг
за 1 мин.; а вот с морозостойкостью - проблемы, несмотря на почти замкнутый цикл - потери воды все же есть, а каждые 300-400км подливать антифриз - разоришься.
Казалось бы, идеальная сфера применения - Африка и Южная Америка (для меня недавно стало открытием, что даже на Огненной Земле практически круглый год плюс), но к сожалению задворки мира никого не интересуют - им и объедки того что есть пойдут, а вся автопромышленность работает на платежеспособные рынки Европы, США и частично Азии....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 15 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 13


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group