Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Енергія пару https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=52&t=1199 |
Сторінка 1 із 1 |
Автор: | com [ 29 квіт 2016, 23:34 ] |
Заголовок повідомлення: | Парова тяга |
Розумію, що тема непрофільна для цього форуму. Але може бути гібрид, наприклад. З додатковим паровим двигуном. Інша функція парового двигуна на стоянках. В комплекті з генератором - підзарядка батарей. На ходу також можна підзаряжати. Але то вже від конструкції залежить. |
Автор: | com [ 30 квіт 2016, 08:21 ] |
Заголовок повідомлення: | Енергія пару |
Структурна схема. 1. Парогенератор. Може бути паровий котел. Або сонячний концентратор. Або гібрид. 2. Перетворювач тиску пари в кінетичну енергію - паровий двигун або турбіна. Далі може бути привід для використання кінетичної енергії. Авто, пилорама, насос, дровокол. І так далі. Читав, що паровий двигун можна зробити з двигуна внутрішнього згорання. Замість горючої суміші в камери згорання подається пар. 3. (Опція). Електричний генератор. Що підключається до парового двигуна/турбіни. |
Автор: | AwakaN [ 12 черв 2016, 16:25 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Енергія пару |
Автор: | com [ 20 січ 2018, 21:05 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Енергія пару |
Увага та інтерес до теми зростає під час нафтових криз, зростання цін на традиційне паливо, війни. Передумовою має бути наявність відносно дешевого місцевого палива. Також парові двигуни мають великий ресурс, не потребують складного обслуговування. Туристичний автобус. |
Автор: | com [ 21 січ 2018, 13:34 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Енергія пару |
Автор: | irde [ 21 січ 2018, 15:50 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Енергія пару |
Это не паровой двигатель. А на сжатом воздухе. Немец же говорит что типа компрессор накачивает давление в ресивер , а потом он едет. |
Автор: | com [ 21 січ 2018, 18:34 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Енергія пару |
Як можна зробити. Можна й краще. |
Автор: | mr.Dream [ 21 січ 2018, 18:48 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Енергія пару |
В паровому двигуні багато енергії викидається в повітря, так як викидається відпрацьована пара, а не гаряча вода. А як відомо, дуже багато енергії тратиться на фазовий перехід - випаровування. ККД багатоступінчатих парових турбін тому такі височенні, що у них не використовується цикл Карно, і майже вся енергія перегрітого пару тратиться на обертання лопастей. Ідеальний поршньовий паровий двигун мав би мати також кілька ступенів. Наприклад, "відпрацьований" більш холодний пар варто було б стискати назад в воду і повертати у бак, при цьому бак доотримує витрачену воду, розігріту до "робочої" температури і теплову енергію, отриману в результаті стискання пару. Одне діло, коли їдеш через ліс в дрова на кожному метрі, а інше - коли їдеш через пустелю Херсону ![]() |
Автор: | dimademch2012 [ 21 січ 2018, 19:43 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Енергія пару |
mr.Dream писав(ла): Ідеальний поршньовий паровий двигун мав би мати також кілька ступенів. Наприклад, "відпрацьований" більш холодний пар варто було б стискати назад в воду і повертати у бак, при цьому бак доотримує витрачену воду, розігріту до "робочої" температури і теплову енергію, отриману в результаті стискання пару. еще 100 лет назад паровые авто доказали своё преимущество над автомобилями с ДВС. такие авто имели замкнутый цикл использования воды(в атмосферу почти ничего не выбрасывали), пар охлаждался в радиаторе и шёл на повторный круг. Поршни имели полезное действие в двух направлениях, т.е. и туда и обратно крутили коленвал - однотактный двигатель ![]() топили, правда, керосином и прочими нефтепродуктами, автоматический розжиг занимал чуть больше минуты, а давление пара достигало 90атм, обеспечивая разгон 0-100км\ч за 6 сек у двухтонного авто http://masterok.livejournal.com/1843241.html |
Автор: | com [ 25 січ 2018, 23:03 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Енергія пару |
Підзарядка акумулятора |
Автор: | Alex Dnepr [ 26 січ 2018, 11:54 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Енергія пару |
Так уж получилось что я по образованию теплоэнергетик. И понимая как устроена ТЕЦ немного напрягся когда сказали про авто с замкнутым циклом. Посмотрите ролик представьте просто что вместо турбины поршневой двигатель. Да перегревательные прибамбасы не нужны. Но обратите внимание на кучу дополнительных прибамбасов для охлаждения пара и возврата его назад в котел. Самое проблемное это объем пара после разжатия. Сжимать экономически нецелесообразно.А для естественных процессов охлаждения и конденсирования нужны большие площади. И при всем при этом кпд 40% Я не отрицаю что возможно в этом авто все-таки реализовали цикл. Меньше перепад температур давления и прочего. Но вот какой ценой это далось... какой КПД на выходе? Какая надежность всей системы ведь для транспорта приходится учитывать вес. Вес всего труб охладителя и прочего.Ресурс. Подозреваю что очень низкий.И жрет оно топливо как не в себя. Скорее всего единственным бонусом того времени у этого автомобиля была мощность. Некий "ламборджини" своего времени для мажоров. |
Автор: | Denis [ 26 січ 2018, 12:42 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Енергія пару |
Цікаво те, що найскладнішим вузлом в тому авто є котел. Він реально дуже складний. Колись хотів розібратись, але так до кінця й не розібрався...але там використана пара не конденсується, а подається зразу в середину котла |
Автор: | Вадим [ 29 січ 2018, 21:57 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Енергія пару |
на паровоз даже страховку оформить можно, но только в Британии ![]() |
Автор: | Микроватт [ 08 трав 2018, 21:35 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Енергія пару |
Как ни кощунственно писать на сайте электромобилистов о паровозах ( паровых автомобилях), но это реально отличный транспорт. По КПД паровоз не очень уступает ДВС ( КПД не на стенде брать ДВС, а в реальной эксплуатации), по массе, оказывается, тоже. Отличная динамика. Только супер-модели паровозов имели 2-ступенчатую коробку передач, большинство обходились без нее. Дешевое топливо, пожаробезопасность. Гораздо меньшие требования к точности изготовления, меньше износ, проще обслуживание. Паровые автомобили выпускались до начала 30-х годов и неплохо конкурировали с бензиновыми. Существенный недостаток - большое время подготовки к поездке (30-45 минут) и необходимость сливать воду на стоянке в морозы. В 80-е годы "Мерседес" провел ряд исследований по созданию современного парового автомобиля, но дело почему-то заглохло. Или я просто перестал следить. Так что в один прекрасный день из дедушкиного сундука с нафталином может появиться нечто новое. Все новое - хорошо забытое старое. ![]() |
Автор: | dimademch2012 [ 09 трав 2018, 07:56 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Енергія пару |
Микроватт писав(ла): Существенный недостаток - большое время подготовки к поездке (30-45 минут) и необходимость сливать воду на стоянке в морозы. КПД у авто братьев Добл было выше чем даже у современных авто, автоматический розжиг за 1 мин.; а вот с морозостойкостью - проблемы, несмотря на почти замкнутый цикл - потери воды все же есть, а каждые 300-400км подливать антифриз - разоришься. Казалось бы, идеальная сфера применения - Африка и Южная Америка (для меня недавно стало открытием, что даже на Огненной Земле практически круглый год плюс), но к сожалению задворки мира никого не интересуют - им и объедки того что есть пойдут, а вся автопромышленность работает на платежеспособные рынки Европы, США и частично Азии.... |
Сторінка 1 із 1 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |