Поточний час: 28 бер 2024, 14:08

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 34 ]  На сторінку 1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
#26851Повідомлення 08 вер 2016, 22:14 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
Доброго дня всім.
Маю "невеличку" :ups: проблему - живу я в будинку, по відношенню до якого між жильцями й власником вже не один рік йде судова тяганина (ми хочемо законно приватизувати, він - "вкрутити" свої нелюдські тарифи й виселити нас).
Наразі власник житла взагалі не платить за електроенергію, жильці йому платять (не всі звісно).
Тому з "обленерго" прийшов лист - "ще місяць-другий і відключаємо". Вони звісно даватимуть електроенергію, але по якимось визначеним годинам (мені поки графік невідомий).

В чому питання:
Що Ви можете порекомендувати, які засоби використовувати аби
- або мати мінімально одну-дві лампочки які світили би автономно одну добу (за відсутності енергопостачання) - економ варіант;
- або максимально на добу забезпечити автономним джерелом живлення холодильник, комп'ютер і одну-дві лампочки - пріоритетний варіант.

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#26854Повідомлення 09 вер 2016, 00:01 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Уточните финансовую сторону вопроса. Ибо эконом вариант вообще не проблема. Лампочкам хоть синус, хоть импульс, хоть от акб подавай и их разных есть какие хотите. Свинец 12В б/у на 50+ Ач и светодиодная лампа на 12В 10Вт, желательно дс/дс понижающий за 2$.

С холодильник тоже не проблема но денег прилично больше. Надо узнать его суточное потребление (в Европе пишут годовое, можно ÷ на 365 суток) и его мощность или ток в момент запуска, это все будет влиять на емкость АКБ и мощность инвертора, обязательно с чистым синусом и с запасом по перегрузке.

Что за холодильник и на какие суммы расчитываете?

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#26867Повідомлення 09 вер 2016, 08:27 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
DeLike писав(ла):
Уточните финансовую сторону вопроса.
Дуже важко мені уточнити, може 5000-10000 грн. Може більше, я не сильний по технічній частині так, як багато хто з цього форума, а не знаючи що купувати - я не знаю бюджета.
DeLike писав(ла):
Ибо эконом вариант вообще не проблема. Лампочкам хоть синус, хоть импульс, хоть от акб подавай и их разных есть какие хотите. Свинец 12В б/у на 50+ Ач и светодиодная лампа на 12В 10Вт, желательно дс/дс понижающий за 2$.
Дякую.
DeLike писав(ла):
С холодильник тоже не проблема но денег прилично больше. Надо узнать его суточное потребление (в Европе пишут годовое, можно ÷ на 365 суток) и его мощность или ток в момент запуска, это все будет влиять на емкость АКБ и мощность инвертора, обязательно с чистым синусом и с запасом по перегрузке.

Что за холодильник и на какие суммы расчитываете?
Так, холодильник - це архіважливо. Якщо я сфотографую його "таблицю" з техпараметрами (+ аналогічно комп'ютер), цього достатньо буде для обрахування добової потреби в автономному енергопостачанні?
Чи переписати якийсь конкретно зазначений параметр?

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#26872Повідомлення 09 вер 2016, 10:59 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Мой холодильник берет в среднем 1 кВт*ч энергии в сутки .

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#26873Повідомлення 09 вер 2016, 11:38 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Сфотографируйте параметры и конкретно модель холодильника. Думаю нагуглим суточное/годовое потребление и дальше можно конкретней смотреть, что именно нужно.

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#26894Повідомлення 09 вер 2016, 16:29 
Секретар клубу
Не в мережі

Звідки: Киев, пр-кт Науки
Дякував (ла) 992 Подякували 223
Мій електротранспорт: пока только електровелосипед
Хочу електротранспорт: ЭЛЕКТРА 3
Думаю так.
Минимум инвертор на 1,5-2 кВт с импульсным пиком по выходному 220 В до 5 А и зарядным блоком для АКБ 12В. и АКБ стартерный б\а автомобильный на 50-100 Ач.
Это для пусковых токов холодильника. И Когда АКБ разрядится до минимально допустимого уровня и отключится - будет определяться реальным токопотреблением нагрузки.

Брат пользует ИБП 12\220 500Вт для автоматики котельной и насосов отопительных контуров.
АКБ 12 55 Ач хватает на 3 часа при нагрузке 350 Вт..

Дальше считайте сами.

_________________
АКБ убивает РАЗРЯД. Но жертву готовит неправильная зарядка.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#26940Повідомлення 10 вер 2016, 14:23 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
Руслан и Людмила писав(ла):
АКБ 12 55 Ач хватает на 3 часа при нагрузке 350 Вт..
....

12в*55Ач=660Втч
350Вт*3ч=1050Втч

Че то не сходится...
Там должно быть как минимум 2 таких аккумулятора.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#26941Повідомлення 10 вер 2016, 14:39 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Руслан и Людмила писав(ла):
АКБ 12 55 Ач хватает на 3 часа при нагрузке 350 Вт..
....

А если учесть, что ток с АКБ ~30+А т.е. больше 0,5С, то вообще 4 АКБ минимум)) Свинец при таких токах большую часть своей емкости не отдаст.

Либо все это работает с большими паузами.

Руслан и Людмила писав(ла):
Думаю так.
Минимум инвертор на 1,5-2 кВт с импульсным пиком по выходному 220 В до 5 А


Я бы не был так категоричен с пиковой нагрузкой. Обычно да, надо так много, но есть модели (например у меня самсунг серии RB) с инверторным компрессором. Включается чаще, но работает на меньшей мощности и не так долго. Т.е. при запуске хорошо если половина тока в сравнении с предыдущем холодильником.
Кстати гарантия, из-за щадящего режима работы, 10 лет на инвертер/компрессор, а больше там ничего в основном и не ломается + не надо боятся скачков напряжения (но спец розетка за 5 лет ни разу у меня не сработала 210-250В)

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#26956Повідомлення 10 вер 2016, 23:21 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Я думаю, треба докладати зусиль для вирішення питання в юридичній площині.
Можливо залучити журналістів, радіо, телебачення, депутатів, органи влади.

А в технічному плані
http://pro-radio.ru/urbanism/13322-8/#2 ... 8/13-16-52
http://krainamaystriv.com/forums/47/

Що до освітлення отут
http://krainamaystriv.com/threads/25681/
Акумулятори придбати згідно побажань/можливостей.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#27015Повідомлення 13 вер 2016, 09:27 
Секретар клубу
Не в мережі

Звідки: Киев, пр-кт Науки
Дякував (ла) 992 Подякували 223
Мій електротранспорт: пока только електровелосипед
Хочу електротранспорт: ЭЛЕКТРА 3
Действительно теплый пол в который насосы качают теплоноситель за 3 часа наверняка прокачивается несколько раз и с паузами. Это определяется температурой теплоносителя.
Остальная нагрузка зависит от пиков потребления, если защита инвертора обеспечивает токопотребление импульсов пуска и не отключается - радуемся жизни, а если нет? :cry:

DeLike писав(ла):

Либо все это работает с большими паузами.

Руслан и Людмила писав(ла):
Думаю так.
Минимум инвертор на 1,5-2 кВт с импульсным пиком по выходному 220 В до 5 А


С уважением,

Александр.

_________________
АКБ убивает РАЗРЯД. Но жертву готовит неправильная зарядка.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#27022Повідомлення 13 вер 2016, 11:00 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus


Оффтоп
Руслан и Людмила писав(ла):
если защита инвертора обеспечивает токопотребление импульсов пуска и не отключается - радуемся жизни, а если нет? :cry:

Ну тут несколько моментов:
- гарантия 10 лет и мне фиолетово отключает или нет (для интереса надо гуглить);
- сети в Европе стабильней + заземление TN-S;
- защита по перенапряжению в спец.розетке.

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#27046Повідомлення 13 вер 2016, 23:02 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
DeLike писав(ла):
Сфотографируйте параметры и конкретно модель холодильника. Думаю нагуглим суточное/годовое потребление и дальше можно конкретней смотреть, что именно нужно.
Якщо я правильну сфотографував наліпку холодильника:
Додаткові файли:
IMG_1231.jpg
IMG_1231.jpg [ 1.98 МБ | Переглядів: 5748 ]

І 1 метр такої стрічки:
Додаткові файли:
IMG_1233.jpg
IMG_1233.jpg [ 2.28 МБ | Переглядів: 5748 ]

Думаю саме такі два прилади забезпечуть мене "щастям" на добу у разі відсутності енергопостачання.

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#27047Повідомлення 13 вер 2016, 23:13 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Що до стрічки. Тут просто акумулятор треба. Ймовірно на 12 вольт. Якщо акумулятор буде потужний та повністю заряджений - стрічка може сильно нагріватись. Вона без радіатора, напевне. Тоді, як варіант. Розрізати стрічку навпіл і з'єднати/зпаяти послідовно 2 шматки. Тобто з'єднати їх + та - , а живлення подавати на інші + та - різних стрічок. Вийде збірка номінально на 24 вольти.

Або спробувати акумулятор на 6 вольт. Або якійсь повер банк на 3,7 вольт.
Або послідовна збірка 2S літієвих акумуляторів. 3,7+3,7=7,4 вольти.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#27048Повідомлення 13 вер 2016, 23:26 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
com писав(ла):
Що до стрічки. Тут просто акумулятор треба. Ймовірно на 12 вольт. Якщо акумулятор буде потужний та повністю заряджений - стрічка може сильно нагріватись. Вона без радіатора, напевне. Тоді, як варіант. Розрізати стрічку навпіл і з'єднати/зпаяти послідовно 2 шматки. Тобто з'єднати їх + та - , а живлення подавати на інші + та - різних стрічок. Вийде збірка номінально на 24 вольти.

Або спробувати акумулятор на 6 вольт. Або якійсь повер банк на 3,7 вольт.
Або послідовна збірка 2S літієвих акумуляторів. 3,7+3,7=7,4 вольти.
Дякую.
Стрічка не гріється. Минулу зиму у відключення кидав контакти прямо на клейми 12В АКБ, що знаходиться в УПСі до комп'ютера. Так і УПС свою роль виконує, і АКБ постійно з потрібним зарядом і стрічка працювала. Правда, ніколи не тестував на добу, бо тоді відключення були "превентивно-залякуючі" на 3-4 години.
А от що з холодильником робити не знаю?

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#27050Повідомлення 13 вер 2016, 23:33 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Балкон є? Використовувати взимку. Або сумки за вікно вішати. На літо/осінь/весну треба думати.
Порівняти ціну 12 вольтових холодильників та інверторів 12 (чи скільки там?)/220 вольт.

Можна купити інвертор та акумулятори сумісно з сусідами. Один комплект на декілька сімей.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 34 ]              На сторінку 1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 5


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group