Завжди було цікаво скільки енергії фактично можна отримати педалями, навряд це можна назвати повноцінним джерелом енергії, можливо обрав не той розділ, просто поділюся своїми враженнями)
Придбав простий задній мотор прямого приводу, зібрав з різних підвальних велокомпонентів все необхідне та зварив з трубок тримач заднього колеса, та окремо ще прикрутив тримач заднього перемикача на саморізи. В цілому конструкція стоїть але трохи все ж хитається, особливо при більш активному педалюванні.
Контролер в мене був, отже з мотора фазні заходять в контролер та на виході контролера для даного мотора при звичайному педалюванні виходить 10-15 вольт. Пробував на вихід підключати інвертор в 220, а в інвертор різні торшери, зарядки і тд, все що не дуже багато споживає. В цілому при постійному навантаженні крутити можна, але, наприклад, зарядне від ноутбука бере по різному від 30 до 60 Вт, в такому режимі зміні навантаження стабільно крутити педалі не зручно, педалювання збивається, напруга пропадає, все вимикається. Також пробував заряджати свою батарейку lifepo4 16s, для цього придбав колись підвищувач напруги та викрутив на ньому 57.2В. Через додаток ant bms бачив що при середньому, ненапряжному педалюванні в батарею вливався 1А струму, на жаль поки не поміряв яка потужність була на виході з контроллера щоб подивитись ККД підвищувача напруги, але бачив огляд на нього, та потенційно чим більше різниця входу та виходу - тем менше ККД, тут різниця немаленька, 12в вхід, 57в вихід. При більш інтенсивному педалюванні, але при такому, що можна крутити довго - виходило 1.5-2А, тобто близько 100Вт потужності, максимум вдалось на мить побачити 3.5А. В цілому результати очікувані, в інтернеті так і пишуть, що можна знімати 100-200Вт. Думаю ККД можна було б покращити більш оборотистим мотором, який би мав більшу напругу на виході, та можливо є кращі способи перетворити струм з фаз мотора у те що потрібно без стандартного контроллера.
В цілому непогана альтернатива велотренажеру, ще й наглядно можна бачити та регулювати потужність, та й накопичити використану енергію. Думаю було б краще, зручніше та корисніше мати лежачу посадку як у лігерадах, щоб розгрузити спину та зменшити втрати на різну розкачку, можливо і потужність на виході можна було б отримати більше
Додаткові файли: |
1671317111077.jpg [ 81.59 КБ | Переглядів: 3252 ]
|
1671313428141.jpg [ 46.89 КБ | Переглядів: 3252 ]
|
1671317111353.jpg [ 107.08 КБ | Переглядів: 3252 ]
|
|