Поточний час: 16 черв 2024, 08:33

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 119 ]  На сторінку Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Автор Повідомлення
#136622Повідомлення 21 трав 2024, 14:35 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1066 Подякували 1081
ivpe0606 писав(ла):
кількість сидячих місць - 1.

...ну и пусть будет одно сидячее...., а стоячих пусть будет три :lol:
Я бы не заморачивался с этим. Одно так одно...если по другому не получается...кто там смотрит на соответствие написанного реальному количеству людей в авто. Вероятность того,что полицейский такое заметит один к мильёну...
(но это не совет,это мнение)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136624Повідомлення 21 трав 2024, 21:09 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1581 Подякували 312
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
ivpe0606 писав(ла):
При взвешивании вес таврии оказался 1100кг.
Эксперты говорят что они не могут увеличить разрешенный вес машины в документах, поэтому в висновке напишут следующее: повна маса авто - не більше 1190 кг, кількість сидячих місць - 1.
Очень не радует 1 место для сидения. Кто с таким сталкивался?
Что можете посоветовать в данной ситуации?

А звідки такий прирост ваги, що за мотор, батарея? Скільки була споряджена з ДВЗ?
У мене вага вийшла практично в нуль у порівнянні з ДВЗ, причому неважливо з якою батареею, хоч на 150км ходу, хоч на 300 з сучасною хімією.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136626Повідомлення 22 трав 2024, 20:28 
Не в мережі

Звідки: Запоріжжя
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Dream Tractor писав(ла):
ivpe0606 писав(ла):
При взвешивании вес таврии оказался 1100кг.
Эксперты говорят что они не могут увеличить разрешенный вес машины в документах, поэтому в висновке напишут следующее: повна маса авто - не більше 1190 кг, кількість сидячих місць - 1.
Очень не радует 1 место для сидения. Кто с таким сталкивался?
Что можете посоветовать в данной ситуации?

А звідки такий прирост ваги, що за мотор, батарея? Скільки була споряджена з ДВЗ?
У мене вага вийшла практично в нуль у порівнянні з ДВЗ, причому неважливо з якою батареею, хоч на 150км ходу, хоч на 300 з сучасною хімією.


Перед переоборудованием не взвешивал авто, но по документам 760/1190кг.
Двигатель новый с Китая 30квт, по весу около 40кг.
АКБ lifepo4 48ячеек 35квтч, поделено на два блока, спереди около 90кг, сзади 110кг.
Два ящика для АКБ суммарно около 20кг.
Шумоизоляция около 30кг.
Ну и потом зарядники, проводка, мелочевка всякая...
Скорее всего реально на 1100кг выйдет.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136627Повідомлення 22 трав 2024, 22:42 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 45 Подякували 44
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
ivpe0606 писав(ла):

Перед переоборудованием не взвешивал авто, но по документам 760/1190кг.
Двигатель новый с Китая 30квт, по весу около 40кг.
АКБ lifepo4 48ячеек 35квтч, поделено на два блока, спереди около 90кг, сзади 110кг.
Два ящика для АКБ суммарно около 20кг.
Шумоизоляция около 30кг.
Ну и потом зарядники, проводка, мелочевка всякая...
Скорее всего реально на 1100кг выйдет.
А нашо его наряжать как йолку на взвешивание? никак низя ограничиццо одним ящегом и одной батареей? фигасее там двс 120-150 и бак около 10 кг- вместо них впихнуть мотор контролер и штук 80 банок на 50 км ходу так ещё выиграть по массе можно. Но как эта опция не преследуется то можно впихнуть сколько надо и ехать вешацца а потом уже по факту получения докУмента доставить всё недоставленное
или я непрально мысляю? :ugly:

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136629Повідомлення 23 трав 2024, 07:10 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 584 Подякували 262
Мій електротранспорт: е-Таврия
Мысль правильная. Ставить все по минимуму, а потом батарейками обвешаться по самое не могу.

_________________
автопробег на электричестве 41000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136675Повідомлення 27 трав 2024, 21:09 
Голова клубу
Аватара користувача
В мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6768 Подякували 2493
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Раніше була опція "вага перевищує не більше ніж на 10%". Може про це у астроекспертів попитати? Кажуть, вони там адекватні.
А ще раніше взагалі нічого не обмежували, тому і були отакі документи на Таврію вагою як Leaf.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136676Повідомлення 27 трав 2024, 21:59 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1581 Подякували 312
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
ivpe0606 писав(ла):
Перед переоборудованием не взвешивал авто, но по документам 760/1190кг.
Двигатель новый с Китая 30квт, по весу около 40кг.
АКБ lifepo4 48ячеек 35квтч, поделено на два блока, спереди около 90кг, сзади 110кг.
Два ящика для АКБ суммарно около 20кг.
Шумоизоляция около 30кг.
Ну и потом зарядники, проводка, мелочевка всякая...
Скорее всего реально на 1100кг выйдет.

Щось не віриться в реальні 760кг з повністю заправленим баком бензину і запаскою. Треба було важити до. ВВБ+мотор разом 260кг, нехай сам ДВЗ з усіма рідинами був 100, тобто в плюс всього кіл 150, а по зважуванню виходить що на борту додалося +340. Шумка, зарядники та дрібниці це десятки кг максимум, але не одна-дві сотні.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136683Повідомлення 28 трав 2024, 15:49 
Голова клубу
Аватара користувача
В мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6768 Подякували 2493
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
ivpe0606 писав(ла):
Скорее всего реально на 1100кг выйдет.
В своїх розрахунках ви не вичитаєте масу знятого обладнання.
Ну і 35 кВт*г акумуляторів для Таврії реальний перебор. Для реєстрації можна знизити до 20 кВт*г.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136702Повідомлення 30 трав 2024, 17:21 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 45 Подякували 44
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
Инженер писав(ла):
ivpe0606 писав(ла):
кількість сидячих місць - 1.

...ну и пусть будет одно сидячее...., а стоячих пусть будет три :lol:
ага и табличку внутри над торпедой повесить "по салону не бегать" :lol:

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136859Повідомлення 13 черв 2024, 09:07 
Не в мережі

Звідки: Запоріжжя
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Спасибо всем за ответы.

А нашо его наряжать как йолку на взвешивание? никак низя ограничиццо одним ящегом и одной батареей? фигасее там двс 120-150 и бак около 10 кг- вместо них впихнуть мотор контролер и штук 80 банок на 50 км ходу так ещё выиграть по массе можно.
Ограничить могу: только снять все зарядки и снять 8 ячеек. Не более.
Контроллер работает от 110в, для этого нужно минимум 40 ячеек (40*3,3в=132в).
Каждая ячейка у меня по 230ач, в параллель ничего не ставил. Только последовательно.

Раніше була опція "вага перевищує не більше ніж на 10%". Може про це у астроекспертів попитати? Кажуть, вони там адекватні.
А ще раніше взагалі нічого не обмежували, тому і були отакі документи на Таврію вагою як Leaf.

Спасибо, спрошу за это.

Щось не віриться в реальні 760кг з повністю заправленим баком бензину і запаскою. Треба було важити до. ВВБ+мотор разом 260кг, нехай сам ДВЗ з усіма рідинами був 100, тобто в плюс всього кіл 150, а по зважуванню виходить що на борту додалося +340. Шумка, зарядники та дрібниці це десятки кг максимум, але не одна-дві сотні.
Мне самому не верится в 760кг))). Ну это уже без разницы. Экспертов не волнует вес до переоборудования.
Их основная мысль, что если в свидетельстве о регистрации написано полная масса 1190, то так и должно быть и они это число менять не будут/не могут.

Ну і 35 кВт*г акумуляторів для Таврії реальний перебор. Для реєстрації можна знизити до 20 кВт*г.
Увы, никак. По емкости и пробегу - в самый раз, а по весу, да, перебор...

...ну и пусть будет одно сидячее...., а стоячих пусть будет три :lol:
Я бы не заморачивался с этим. Одно так одно...если по другому не получается...кто там смотрит на соответствие написанного реальному количеству людей в авто. Вероятность того,что полицейский такое заметит один к мильёну...
(но это не совет,это мнение)

Кто знает какая ответственность за нарушение кол-ва сидячих мест??? Я про это ничего не нашел..
Есть только ответственность за превышение кол-ва сидячих мест в режиме маршрутного такси.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136860Повідомлення 13 черв 2024, 09:30 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1581 Подякували 312
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
ivpe0606 писав(ла):
Спасибо всем за ответы.

В такому разі, що би я порадив в ситуації що склалася:
Цитата:
Ограничить могу: только снять все зарядки и снять 8 ячеек. Не более.
Контроллер работает от 110в, для этого нужно минимум 40 ячеек (40*3,3в=132в).
Каждая ячейка у меня по 230ач, в параллель ничего не ставил. Только последовательно.

Візьміть модулі від PHEV (високострумові від плагін-гібридів). Один модуль 12s (хімія NMC) важить 10-12кг, для впевнених 110в це якраз 3 модулі. Модулі після зважування можна і продати. Це дасть максимально можливу економію ваги при збереженні здатності руху авто.
12в свинцовий АКБ, якшо такий ще є, замінити на 4 найлегших NMCшних призматика, це максимум 4кг в сумі.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136898Повідомлення 15 черв 2024, 22:03 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 6 Подякували 57
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
минулого року ставив на облік тазарі зеро, а воно важкий кадроцикл. Так от згідно класифікатора, в електроквадроциклів в споряджену массу не входить масса батарей

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136899Повідомлення 15 черв 2024, 22:06 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 6 Подякували 57
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
Колісний засіб із чотирма колесами, що не належить докатегорії L
6
, маса якого у спорядженому стані не більше400 кілограмів (або 550 кілограмів для колісних засобів,призначених для перевезення вантажів) без урахуваннямаси акумуляторних батарей, максимальна чистапотужність якого не більше 15 кіловатів

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136900Повідомлення 15 черв 2024, 22:07 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 6 Подякували 57
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
можливо потрібно уточнити, входить в таврії масса палива в повну вагу

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 119 ]              На сторінку Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 12


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group